Heeft het succes van je afweerpogingen niet ook veel te maken met de toon die je zelf aanslaat? Ik zou zeggen, wees niet bang om een beetje bitchy te doen. Je hoeft echt niet vriendelijk over te blijven komen. Hoeft niet grof te worden ofzo maar je hoeft echt niet aardig te blijven.
Ik reageer even algemeen, anders blijf ik taggen en wordt het onoverzichtelijk.
Wat sommigen al aanhalen, zeggen dat mijn vriend het niet ziet zitten, voelt zo averechts voor me. Wellicht handiger voor mijn veiligheid, maar ik ben niet iemand die âonder de plakâ zit bij mijn vriend, en hij is er ook okĂ© mee als ik met mannen app. Ik denk dat ik wat dat betreft iets te eerlijk ben en het juist lastig zou vinden om te moeten liegen, haha!
En wat betreft bitchy doen: dat is altijd mijn aanpak geweest. Ik werd er alleen zo moe van, elke keer weer op die manier moeten reageren, zeker ook omdat ik wel heb gehad dat ik dan echt heel nare dingen naar mijn hoofd toe kreeg gesmeten (en tbh, dat zou ik momenteel niet goed kunnen handelen). Mijn toon nu was ook absoluut niet per se vriendelijk te noemen, vond ik, maar dat is waarschijnlijk mijn perceptie geweest.
Ik denk dat ik me vooral heel erg overdonderd voelde en daarom zo makkelijk mee ging in zijn gedoe. Laten we eerlijk zijn: in deze situatie nu is er een stuk minder contact met anderen, dus ben ik dit ook niet echt meer gewend. Wat mij betreft het grootste voordeel van de pandemie.
Goddamn
âWir sind echte Frauenversteherâ aldus deze mannen.
Ik las dat ze in een statement hebben aangegeven het product opnieuw te bekijken. Ja lul je hier maar eens uitâŠ
Aber sie willen das Leben einfacher machen! Thank you gods
Ik ben ook echt woest. #pinkygate is wel de moeite waard.
Ja, holy shit, dat statement is op zijn zacht gezegd nogal een mess. Gelukkig dat ze in ieder geval blij zijn dat het onderwerp menstruatie nu besproken wordt, want dat is inderdaad het grote probleem hier.
Hoezo bestaat dit?!
En het klinkt nog 10 keer beter in het Duits.
Ik denk het niet nee, anders hadden ze nooit durven beweren dat ze vrouwen echt begrijpen
Ook typisch dat de vrouwelijke commentator/ex-speelster dat overtuigend beaamt, terwijl de mannelijke commentator defensief en ontkennend antwoordt.
In combinatie met ontzettend jeukende tepels a.u.b.
Ja ze maakt inderdaad overal een probleem van en moet wat anders gaan doen, aldus de ontzettend nuchtere mannen die briesend nare berichten sturen over een enkel, niet kwetsend kaartspel tussen miljarden andere kaartspellen. Een spel dat zij nooit hoeven te kopen of te spelen
Hahahha
Nee want sperma is zo lekker!
Ik snap het ook niet⊠je was toch je handen of wat?
Jezus wat een irritant wijf. Mijn god. Waarom doet zij zo. Waarom die stelligheid over anderen vrouwen. Waarom die projectie van haar eigen onzekerheden op alle andere vrouwen. Waarom moeders verantwoordelijk houden voor zonen die verkrachters zijn. En echt jammer dat onze maagdelijkheid niet meer beschermd wordt door een iman of een priester. Ga ook niet verder lezen dan dat, wat een totaal irrelevant verhaal.
Ja daar haakte ik ook af hahaha
Ook echt nog nooit smachtend op een berichtje zitten wachten na een one night stand, misschien ben ik dan een ~testovrouw~??
Hoe denken jullie over het doorgeven van de achternaam aan kinderen?
Een vriendin van mij heeft bewust niet de naam van haar man aangenomen maar haar net geboren kind heeft wel de naam van de vader. Eigenlijk hebben alle kids van vriendinnen de naam van de vader. Waarom is dat nog zo vanzelfsprekend? Ik heb het geboortekaartje verzonden aan âFamilie Naamvriendin - Naammanvanvriendinâ.
Want je tepel is de eerste vorm van tongzoenen.
Ik vind dit echt walgelijk. Ik ben er absoluut niet voor om alles in het leven maar te relateren aan seks. Juist niet. Soms zijn tieten gewoon om je kind mee in leven te houden (ja wat ook op andere manieren kan). Leave de tetten alone. We willen toch juist loskomen van dat het seksualiseren van het vrouwelijk lichaam. Komt zij ff door hoor.
Joost mag het weten. Een vriendin van mij zegt; ik heb ze gemaakt, ze komen uit mij, ze krijgen MIJN naam. En terecht.
Jeetje achtbaan it is. Interessant stuk. Ben blij dat ze zelf ook zegt dat ze zich vaak onhandig uitspreekt en te absoluut is. Op sommige punten (niet alles) kan ik haar gedachtengang tot op bep hoogte wel volgen⊠maar dan de afslag die ze neemt qua conclusie, wow
Heel hokjes-denken, maar missch na zoveel jaar ervaring en omdat ze zoân pionier is (kende haar eerlijk gezegd niet; shame on me?) snap ik ook wel dat je soms wat binair naar de wereld kijkt.