Feminisme

Oh wat leuk! Wanneer ‘moet’ je beginnen met luisteren om je hele cyclus te volgen? :smiley:

edit: ik kan ook zelf googelen haha, sorry :expressionless:

Haha waarschijnlijk al gevonden dus. Maar je kon aan het begin ook wat vragen invullen over waar je in je cyclus zat en dan sloot je aan bij een groep. Maar je kan online ook alles kijken geloof ik.

Ja dat heb ik nu gedaan! Zit in een groep nu :slight_smile:

Dit type vrouwen nog wel… klinkt vrij patriarchaal. Waarom maak je je vriendin verantwoordelijk voor het feit dat haar man overkomt als een enorme lapzwans en zijn verantwoordelijkheid niet neemt? That’s on him.

12 likes

Heb je misschien het idee dat je meer alleen zou moeten doen of te afhankelijk bent van je man @Popje?

Waarom voel jij je schuldig dat je man (soms!) een hele dag in de weer is met de kinderen?

Ik vind dit weinig feministisch, snap niet zo goed wat je post in dit topic doet. Niet lullig bedoeld, maar volgens mij zeg je hier precies iets heel ongeëmancipeerds?

3 likes

Hebben jullie misschien tips voor feministische Instagram accounts?

Ik volg The_female_Lead :slight_smile:

1 like

@lilith_mag
@women_inc
@florencegiven

1 like

@zeikschrift

3 likes

@anon73473962 @slurfhondje @Fruitcake thanks! Ben ze gaan volgen.

1 like

https://www.instagram.com/angryneighborhoodfeminist/

2 likes

Ik volg (naast wat al genoemd is):
@damnhoneyhetboek
@thesolidaritysisters
@feministhood
@fuck__patriarchy
@feministvoice
@impact
@feminist

3 likes

Ik las laatst dit artikel over @feminist:expressionless: Wordt gerund door 2 mannen die er puur business van hebben gemaakt. Echt mijn bloed kan hier echt door koken

@Lainey.molnar maakt goede illustraties over women empowerment!

1 like

O, dat wist ik niet. Schrap die dan maar :sweat_smile:

3 likes

Ik vind dat account sowieso niet goed. Soort containerfeminisme met posts die elkaar tegenspreken. Maar die chnge tag is me nooit opgevallen?

1 like

Ja ik doe ook mee! Vind het ook echt leuk inderdaad en heel leerzaam. Alleen m’n cyclus was een beetje off (denk door m’n vaccinatie) dus ik zit eigenlijk niet in de goede groep nu :sweat_smile:
@anon18050057 Kan jij alle posts teruglezen, ook van voor je in de groep zat? Als dat kan ga ik misschien nog wel even in de goede, maar anders vind ik het toch zonde om dingen te missen

Ja, je kan alles teruglezen :slight_smile:

Niet meer toch?