En wat nou als je prisma hebt en geen lezen kunt? Ben je dan doomed?
Ik snap niet dat deze cursussen nog steeds worden gegeven. Wat zou het slagingspercentage zijn? Hoeveel mannen trappen hierin?
Nee hoor, dat hangt natuurlijk van je basis score af!
Ugh ja die Daan kwam ik ook al tegen bij onpersoonlijkegroei op instagram
https://www.instagram.com/reel/CWRKP7kpGKx/?utm_medium=copy_link
Heb de originele video opgezocht omdat ik wel benieuwd was naar die geweldige zin die altijd werkt
Samenvatting
âOke, nog nietâ
Overigens kwam daar laatst nog zoân wanstaltig figuur voorbij
https://www.instagram.com/reel/CWX-sQqr2xa/?utm_medium=copy_link
Ugh wie valt er nou op dit soort types
Iedereen die Sander op zân plek zet applaudisseer ik voor
Wow dat filmpje, dat is toch gewoon hartstikke grensoverschrijdend gedrag âhoe kun je een meisje alsnog zoenen als ze haar hoofd wegdraaitâ
Ja wtf is dit en al die YouTube pickup artists?
er is nu een emancipatie debat gaande, erg interessant!
Eh heb ik een heel groot deel gemist? Is er al de hele tijd ruzie?
het begon om 11 uur, en ja lisa westerveld werd al geĂŻnterrumpeerd tijdens haar introductie.
Was dit op tv te zien? Zo ja hoelaat was het en welke zendr?
ja echt dramatisch, juist waar je zoveel goed werk zou kunnen doen, zitten inderdaad zulke onbenullen. Ik snap ook echt niet waarom die Tellegen zo uit haar plaat ging. Onvermogen of toch ook wel bevooroordeeld?
Thanks!
In dit filmpje ging Tellegen ook al zo goed om met intimidatie, echt een capabele voorzitter
Ik las net dit artikel in de krant:
Ben het er zooooo niet mee eens. Voelt heel erg aan als âik vind het zelf allemaal maar eng en raar maar ik gebruik een kind om deze discussie te dragenâ
A la de zwarte pieten discussie waarbij er telkens wordt gezegd âde kinderen vonden zwarte piet nooit racistisch!â
Vond het een naar artikel. Vooral âieder kind wil gewone oudersâ. Misschien, maar denk dat ieder kind nĂłg liever ouders heeft die van ze houden en gelukkig zijn. Hoe ongelooflijk âverwarrend en psychisch zwaarâ is het nu echt om op te groeien in een transgender gezin? Het is moeilijk voor meneer Hoksbergen. Maar of het ook echt moeilijk is voor kinderenâŠ?
Sorry maar als je het concept âtransgenderdrang van oudersâ de wereld in slingert snap je er sowieso weinig van
Echt hoor. Ik kreeg een paar maanden geleden een enquete over deze reclames. Heel essay geschreven over waarom ik ze kut vind, maar kennelijk gaan ze door. Ze zullen wel een contract hebben getekend oid
Jij verwoordt mijn interne monoloog na het lezen van dat artikel met iets meer passie
mooi gezegd.
Ik wil zo veel zeggen maar ik merk steeds vaker dat ik dan soort van vastzit in mijn eigen hoofd en niet uit mijn woorden kom dus sorry als dit raar op papier staat maar daaamn alsof transgender personen het niet al ingewikkeld genoeg hebben, komt de pers hier ook nog even een mening over hebben.
Lijkt me zo ontzettend ingewikkeld dat je een kinderwens hebt en al zo vroeg moet nadenken over hoe en wat voor een evt. biologisch kind. Lees wel eens verhalen over mannen die nog niet volledig in transitie zijn die dan zwanger zijn en bevallen. Dat innerlijke conflict lijkt me zo ontzettend zwaar, maar ook zo sterk en dan vind iedereen daar wat van. Echt fuck off en laat leven.