Ik moest vandaag naar de milieustraat om allemaal oude kasten weg te brengen en mijn vader had een aanhanger geregeld zodat ik maar 1x hoefde te rijden. Ik had nog nooit met een aanhanger gereden dus wilde dat wel leren en het ging ook allemaal prima op de weg. Toen kwam ik bij de milieustraat, maar die zit op een soort helling waar je dan op moet rijden. En als je er dan weer vanaf moet dan moet je keren, maar er is echt heel weinig plek om te keren omdat er overal bussen en aanhangers staan en vet veel mensen enzo. Nou goed, ik dus proberen, maar achteruit rijden met een aanhanger is echt een mindfuck dus het lukte niet echt en ik had mezelf klem gereden.
Kwamen er echt 4 mannen om mijn auto heen staan en ik begon me steeds meer opgelaten te voelen want ze gaven allemaal (totaal verschillende) aanwijzingen en ik hield iedereen op omdat ik aan het keren was en er verder dus niemand door kan. Kwam zoân man naar me toe en zei: âzal ik het maar even doen meissie, stap maar uitâ. Dus omdat ik me zo opgelaten voelde stapte ik in eerste instantie uit. Maar toen dacht ik nee fuck it ik kan dit gewoon? Ik kan prima goed rijden alleen ik moet even de juiste techniek weten. Dus toen zei ik dat hij weer uit moest stappen en me wel aanwijzingen mocht geven omdat ik inderdaad niet snapte dat je tegengesteld moet sturen maar dat ik het zelf wilde doen. Toen deed hij dat en lukte het gewoon echt prima! Ik zat helemaal bezweet in de auto daarna maar voelde echt als een overwinning om dan tegen âzoân manâ in te gaan