Ik zat gisteren een aflevering van ‘everybody loves raymond’ te kijken. Nu vond ik dit nooit echt een leuke serie, maar het was zo lang geleden sinds i khet voor het laatst had gezien, dus ik dacht van… nou misschien is het leuker dan ik het me herinner. Mijn god wat heb ik me eraan zitten ergeren zeg.
Ohh hihahololol zijn vrouw is een slaaf in het huishouden en hij kan niet eens een volle dag op zijn kinderen letten, want incompetente man hihaho. Ohhh hij weet niet eens hoe oud zijn vrouw wordt op haar verjaardag die eraan komt Ohhh lolololol zo grappig hoe hij niet eens de fucking kleinste moeite neemt om haar leeftijd te onthouden.
Ohh ze vraagt hem of hij alsjeblieft zijn ouders en de hele familie niet een keertje thuis kan houden. Ohhh lololol dat lukt hem niet want hij kan geen volle dag op zn kinderen passen zonder dat zijn moeder hem komt helpen. En sowieso respecteert hij de grenzen van zijn vrouw niet, echt keigrappig man. Ohh lololol het is de schoonmoeder from hell die continu zijn vrouw afzeikt terwijl die vrouw al een huissloofje is en totaal geen eigen leven meer heeft. Woeeehaha wat grappig allemaalllll. Ben echt klaar met dit soort ‘humor’.