FAKJOU
‘Mijn aversie jegens jou heeft niks met mijn hormoonbalans te maken maar ALLES MET JOUW ROTKOP. Blijf idd maar uit m’n buurt.’
FAKJOU
‘Mijn aversie jegens jou heeft niks met mijn hormoonbalans te maken maar ALLES MET JOUW ROTKOP. Blijf idd maar uit m’n buurt.’
Ik was al bang dat ik wat overtrokken had gereageerd en me aanstelde, maar nee dus, haha.
Echt geen idee hoe ik hier volgende keer beter op zou moeten reageren ook?
Had iemand dit artikel al gespot?
Titel is een beetje misleidend maar heel interessant!
CLICKBAIT
Interessant inderdaad! En omg reversmicrofoons zijn inderdaad superkut
Oh vreselijk :((( Ik had een keer een soort van openhangend kimonoblouseje aan waar die microfoon aan vast gemaakt moest worden maar dat fladderde heen en weer dus mijn stem werd steeds harder en zachter en toen moest ik met één hand de hele tijd dat blouseje voor me vasthouden. Echt een natuurlijke spreekhouding
Ja echt heftig. Dat van hartaanvallen bij vrouwen wist ik wel maar als je allll die dingen onder elkaar ziet staan word je wel even wakker geschud.
https://www.vpro.nl/programmas/2doc/kijk/2doc-overzicht/2019/man-bevrijd-uzelf.html
Nieuwe film van Sunny Bergman over mannelijkheid. Ik ben benieuwd, klinkt heel interessant.
Hahaha wat
Je hebt zelf twee zoons van 15 en 17. Hoe staat het met hun beeld van mannelijkheid?
‘Wij zijn natuurlijk een feministisch huishouden, de traditionele rolpatronen gelden bij ons niet. Aan de andere kant is David een behoorlijk masculiene man. Hij snijdt het bevroren brood bijvoorbeeld met een elektrische zaag.
Ik vind dit artikel echt perfect omdat het op een hele praktische manier laat zien dat seksisme niet alleen ‘emotioneel/mentaal’ gevaarlijk is maar ook fysiek. Dat spreekt mensen die het niet begrijpen toch wel meer aan denk ik.
Vond ik ook raar ja. Waarom zou dat ook per se mannelijk moeten zijn?? Mijn oma had ook een elektrisch broodmes!
Ooh dus daarom heb ik last van een snor. * gooit electrisch broodmes weg *
Ja precies!
Dit ja!! Ik ga er zeker wat dingen over meenemen wanneer mensen nog eens beweren “dat hier in Nederland/België vrouwen en mannen toch echt wel gelijk zijn hoor”.
Ik wil meer boeken over feminisme lezen, maar mijn bieb heeft nauwelijks boeken over feminisme en de boeken die ik wil lezen zijn, begrijpelijk, tot mei uitgeleend. Sowieso is de kast met informatieve boeken over de maatschappij erg klein. Aan de ene kant wil ik ze schrijven, maar ik vind dat ook een beetje krom aangezien ik met mijn broer zijn pas leen en dus niet eens zelf een pas heb.
Ik denk dat ik maar ga sparen om zelf een mini bieb te beginnen. Suggesties zijn altijd nog welkom, want Bol geeft mij ook soms geen relevantie opties waar ik door op kan klikken
Nee ik denk het niet. Ik kan wel reserveren, maar tegen de tijd dat ze weer terug zijn, ben ik op vakantie
Hahah ja ik heb ook zo’n ervaring. Ik werd gefilmd voor een bezoek ergens en moest ook een zendertje om. Ik twijfelde een beetje toen die geluidsman me de band aangaf die om m’n taille heen moest in m’n strakke jurk, want ik moest m’n jurk helemaal opheisen en had een kanten hipster aan haha. Gelukkig ging ie toen naar buiten zodat ik het even zelf in m’n eigen privacy kon doen, maar kreeg wel erg het gevoel dat ik moeilijk deed en ‘echte’ actrices zich gewoon omkleden waar iedereen bij is.
Jezus wat is die Theo een onuitstaanbare, botte lul in dat stuk! Ik wilde wat quotes kopiëren maar het houdt niet op joh.
Vind het trouwens heel knap van Sunny dat ze door gaat. Ik zou allang niet meer weten wat ik moet zeggen tegen zo iemand. En ook tot drie keer toe over seks beginnen. Wat een banale vent bent je dan.
Wauw, dit was frustrerend.