Ik zat weer eens zo’n bodybuilding forum te lezen. Ik verlies dan echt mijn hoop in het mannelijke geslacht. Want ik ben niet meer zo extreem feministisch als ik vroeger was (vroeger kon ik best wel erg zijn) , maar dan lees ik dat en bedenk ik me weer waarom ik ooit zo radicaal was en snap ik het gewoon weer helemaal Dingen als dat vrouwen na hun 19e hun ’ glow’ verliezen, en dat je eigenlijk geen vrouwen boven de 30 moet daten, eigenlijk is 24 al te oud. En ook is iedereen een slet, en zeggen ze dat de enige waarde van een vrouw hun uiterlijk is, en hun vruchtbaarheid etc. etc. En vervolgens verwonderen ze zich dan over het feit dat vrouwen zo oppervlakkig kunnen zijn en alleen aan hun uiterlijk denken (goh hoe de fack zou dat nou komen?!?!). Hoe entitled ben je als jij even de waarde van een ander mens gaat bepalen? Je hoort ons toch ook niet op onze enge vrouwenforumpjes praten over hoe het doel van een man is om ons te dienen door dingen voor ons op te tillen, sperma te doneren en geld te geven? Of weet ik veel wat. Althans ik heb het nog nooit ergens op het internet kunnen lezen. Terwijl mannen dit overal wel even zo lijken te verkondigen. En als cherry on top reageerde er toen iemand, tussen al dit soort berichten :’ Women should be better people in general’, oh my facking god. En dat terwijl er vlak boven een reactie stond van een gast die graag vrouwen wil vernederen door op hun gezicht te komen en ze vervolgens achter te laten etc. Nee hoor mannen krijgen echt de hoofdprijs voor de beste mensen in de wereld
Brrr krijg echt de rillingen van gasten die serieus zo in het leven staan. Nu weet ik wel dat niet elke man zo denkt hoor, maar toch.
Ok dit was even een hele vage rant vast maar damn hier kon ik echt even niet tegen,