Feminisme

Straight from the Nazi playbook, deze. Maar we mogen ze nog steeds geen fascisten noemen he, dat is niet sjiek.

5 likes

Volgens mij is het maken van carriĂšre wel een reden waarom vrouwen later en dus ook minder kinderen krijgen. Niet dat daar iets mis mee is trouwens!

1 like

:cry::cry::cry:
Had het eigenlijk wel chill gevonden als andere politici gewoon hadden gereageerd met ‘niets nieuws onder de zon, geen zin om aandacht te besteden aan dit gezwets’.
Heeft ook gewoon niet veel zin om hier serieus op te reageren toch?

2 likes

It keeps getting worse

1 like

Vind ik niet eigenlijk. Dit soort gedachtegoed is te gevaarlijk om te negeren.

1 like

Hahahaha:

12 likes

Sorry voor deze late reactie, ik ben het topic aan het teruglezen. Maar ik wilde je toch nog even een hart onder de riem steken. Wat een lastig dillemma waar je je in bevindt. Dat wat je ouders je vragen lijkt mij nu net voort te komen uit dat stigma waar jij juist iets tegen wilt doen door je uit te spreken. Maar natuurlijk wil je hen ook niet kwetsen. Wat je ook kiest, ik hoop dat je ouders kunnen begrijpen dat het uiteindelijk echt alleen jouw lichaam en jouw keuze is, en dat ze trots kunnen zijn op de manier waarop jij met deze ervaring omgaat.

3 likes

Omdat dan de buitenlanders in de meerderheid komen en die tegen onze waarden zijn, en de rechten van de vrouw dan in het geding komen, is het van levensbelang dat u nu alvast achter het aanrecht kruipt.

6 likes

Ik merk dat ik echt zo boos ben he op Baudet en al die andere mensen die onderschrijven dat vrouwen niet gelijk zijn aan mannen. Dat ik eigenlijk gewoon wil gaan protesteren tijdens dat Baudet Rutte debat, met een anti Baudet t-shirt ofzo.

3 likes

Hij noemt als ontwikkeling (hij noemt het niet per se slecht) dat mensen minder gelukkig zouden zijn door meer vrijheid en toenemende individualisatie. Dat stuk over vrouwen emancipatie moet daar een voorbeeld van zijn.

Ja, en daar ben ik het dus niet mee eens. Het artikel zelf hoeft niet te worden uitgelegd.:joy:

1 like

Ik ga hier niet op klikken maar please kunnen we deze vent in een tehuis opsluiten

15 likes

Heb het gekeken en het is precies wat je ervan verwacht:

“Huhuhu als ze nu al zo hysterisch klinkt hoe klinkt ze dan als ze klaarkomt”

:face_with_raised_eyebrow::tired_face:

Kan zelf zijn pik zeker niet meer omhoog krijgen

2 likes

Ik vind het een beetje vies dat zo’n oude man over zo’n jong meisje daar een oordeel over heeft??

7 likes

Nou maak je maar geen zorgen menselijke versie van een ongewassen samson , Emma heeft een docu over dat ze niet kan klaarkomen. Dus zo hysterisch zal ze niet klinken.

16 likes

Dat dit soort mannen echt bestaan hé 

wtf

Kay <3

Nee maar wtf, die Jordan en Alex. 0,0 hersencellen heb je dan toch. Heb medelijden met hun partners

2 likes

Homoseksuele zijn half half, please stop met praten.

1 like