Op de bbq saus van remia staat: “for real men only” en ik vind het echt dom en het maakt me boos.
Edit: ik heb een berichtje gestuurd, haga
Op de bbq saus van remia staat: “for real men only” en ik vind het echt dom en het maakt me boos.
Edit: ik heb een berichtje gestuurd, haga
Ja echt te idioot voor woorden. En wat dacht je van Jupiler… “mannen weten waarom”. Daarom koop ik dus nooit Jupiler. Vrouwen weten het(?!) blijkbaar niet…
Wel prettig dat hij zich meteen besefte hoe seksistisch het inderdaad is.
Even inhakend op jouw verhaal, doet me hieraan denken. Toen ik een jaartje of 16 was stond ik in de kroeg en bestelde ik een biertje. Er zaten 2 gasten van een jaar of 30 aan de bar en zij vroegen aan me of dat biertje voor mij zelf was. Ik knikte ja en toen zei één van hen: ‘Oh dan heeft ze zeker ook shag op haar rails’.
Ik begreep in eerste instantie niet eens wat hij bedoelde (schaamhaar), volgens mij besefte ik het me de dag erna pas ofzo. Maar kan me er nog steeds boos om maken! Dat zeg je toch niet, en al helemaal niet vanuit die positie tegen zo’n jong meisje.
Ik zit Droomhuis te kijken op SBS6, en een jong stel bezichtigt een huis met tuin. Meisje geeft aan wel van tuinieren te houden, waarop de presentator inhaakt met “En kun je koken? Beetje schoonmaken? Nou, dan zijn we er toch?” Bokkenlul
Die meid heeft ook gewoon een baan, hoezo zou zij degene moeten zijn die op huishoudelijk gebied “ff lekker de handjes iit de mouwen steekt”
Wat is eigenlijk de vader naam voor loeder moeder. Of maakt alleen de moeder foutjes
Ik denk dat veel mensen ook wel iets hebben van: ‘not in my backyard.’ Je kunt tegen een bepaald systeem zijn, maar als de veranderingen aan dat systeem jou ineens raken als individu, voelt het heel anders.
We hadden het pas over: verradervader of kwadervader
Edit: we hadden dus dezelfde discussie thuis haha
Hahaha ik zat zelf ook aan verader vader te denken haha.
Volgens mij ben ik de enige die het wel ok vind. Omdat borsten ook wel eens ‘bloemkolen’ worden genoemd en het dus niet een random blote vrouw is vind ik het wel kunnen geloof ik. Het maakt voor mij althans wel uit dat het (denk ik) een referentie is en niet zo van ‘we doen gewoon een naakte vrouw want dat is grappig’.
Het is toch treurig dat je niet een gewone reclame kunt bedenken maar dat het weer seksueel moet zijn. Dat er weer een vrouw als lustobject kan verschijnen. Ik vind het gewoon ongelooflijk kinderachtig en smakeloos. Stelletje zielige kerels dat dit bedacht heeft en denkt dat dit leuk is. Ik vind het nog steeds een random blote vrouw die ingezet wordt als verkooptechniek.
Huh dit slaat als een tang op een varken
"Ja mensen zijn bezig met het onderwerp feminisme dus wij vinden dat we een seksistische poster mogen maken! En we zijn echt niet seksistisch hoor (vinden we).
We mogen ook niks meer maken tegenwoordig!!!
Haha hoe vaker ik het lees hoe dommer het wordt !
Ik wou reageren maar heb er geen woorden voor.
Also als ze nou een wortel/courgette/aubergine/pastinaak bodem uitbrengen, zouden we dan een mannelijke variant van deze poster vinden? Dat zou ik wel lef vinden van nyp.
‘Some of my best friends are gay’
Ze hebben al bodems met courgettesmaak, en bloemkool, dus…
@Magioni voel je vrij om dit sterke staaltje Photoshop te gebruiken in jullie nieuwste campagne. Ik zal niet om de rechten vragen.
Dat is toch het tegenovergestelde van wat we willen.