Feminisme

Ik was gister aan het werk en voor de kassa stond een vrouw en daarachter schuin een man die echt heel uitgebreid naar haar bips stond te kijken, echt up and down. En ik zag dat en ik dacht: daar moet ik eigenlijk wat van zeggen. Helaas niet gedaan, ik weet eigenlijk niet waarom niet. Maar kort daarna stonden twee collega’s bij mij, waaronder een bedrijfsleider en ik vertelde aan hun wat ik had gezien en dat ik bijna wat gezegd had, onder het mom van ‘niet hier, vriend’. En ze reageerden allebei zo goed. Echt instemmend en de ene collega zei tegen de BL: nou Banana houdt de boel goed in de gaten hoor! En de BL knikte echt zo instemmend. En ik dacht: wat een fijne plek om te werken.

11 likes

Gelukkig ligt ze er niet voor jouw uitzicht DICK. Whats in a name, he?

33 likes

Waarom print een krant dit?

6 likes

Goede kans op reacties en dan hebben ze weer wat leuks.

Het is het AD. De krant die bedrijven jarenlang te kakken zette met hun tests. Maar ja, dat kunnen ze niet meer dus dan gaan ze maar dit onzin goedkeuren

Is dat zoals de oliebollentest? Wat deden ze voor tests en waarom kan het niet meer?

1 like

Haring, patat en koffie dacht ik (ja, we krijgen het AD van de buren). Oh en bij Jinek of Late Night was toen discussie met de hoge pief daar, want ze hadden een kraam helemaal afgemaakt met een kinderachtig stukje tekst

1 like

Oohja ik heb idd weleens een zielig stuk gelezen van iemand die laatste was in de oliebollentest!

Trouwens damn honey #20 gaat over woede en over dat vrouwen niet boos mogen zijn en hoe vrouwen afgespiegeld worden als hysterisch.
Ik vond het echt een goede aflevering!

5 likes

Ja vond ik ook!! Ik was laatste tijd wat minder enthousiast over de podcast, maar vond deze aflevering heel goed inderdaad.

1 like

Eens. Kwam ook wel vooral omdat ik Meredith zo sterk vond!

1 like

Sjongejonge…

6 likes

Dit lijkt echt alsof het van De Speld had kunnen komen.

3 likes

Ik twijfel over het zijn echte naam is, of dat deze treurwilg een schuilnaam heeft gebruikt.

Ik ben echt flabbergasted, wat is dit voor complete onzin? Is dit echt?

8 likes


https://magazines.arboportaal.nl/arbomagazine/2019/06/colofon

Goed nieuws volgens de overheid mag je een rok aan op warme dagen, maar alleen blote benen als ze in goede conditie zijn. What the fuck is in goede conditie? En natuurlijk alleen een rok die op de knie valt. Wat voor puriteinse standaarden zijn dit?

1 like

Ja bizar he. Is van een pvv’er en wel verworpen (goh haha), maar gesteund schijnbaar door fvd vvd en denk(??)

1 like

Wat de heck? Zonder haar? Spataderen? Putjes? Tatoeages?

Gespierde kuiten?

1 like