Ik begrijp jouw kant ook wel! Ik denk eigenlijk zelfs dat we in de kern hetzelfde standpunt hebben (iedereen moet de vrijheid hebben om dingen die ze niet willen, gewoon niet te doen) - alleen kijken we er anders tegenaan.
Ik bedoelde inderdaad wat @anon76889665 zegt: âGeen zinâ is ook gewoon een legitieme reden. Ik heb er een beetje moeite mee dat door sommige feministen, mannen die geen orale seks willen geven worden weggezet als âhet kwaadâ. Ik zag bijvoorbeeld een foto van iemand die op de Womenâs March (niet in NL) liep met een bord met iets van âGirls, if he doesnât eat pussy, donât let him fuck youâ. Ik vond dat naar, omdat er genoeg mannen zijn die bijvoorbeeld seksueel misbruikt zijn door een vrouw en het daarom liever niet willen (ik heb zelf het bed gedeeld met twee mannen bij wie dit het geval was, en mijn hart brak een klein beetje voor hen toen ik dat zag). Maar los van seksueel misbruik van mannen - wat wat mij betreft sowieso wel meer aandacht mag krijgen - zijn er nog honderden andere goede redenen waarom mensen bepaalde dingen niet willen doen in bed. En ik denk dat het contra-productief is om, bij zoân gevoelig onderwerp, dat allemaal over één kam te scheren en te shamen onder het mom van feminisme.
Neemt natuurlijk niet weg dat er echt fucking veel mannen zijn die egoĂŻstisch zijn in bed en dat dat een structureel probleem is. Ik vind het overigens echt supertof dat jij je zo bewust bent van wat je wel en niet fijn vindt en de niet-fijne dingen ook gewoon niet doet, ondanks druk/verwachtingen die er misschien zijn. Ik ben bang dat dit misschien sarcastisch overkomt, maar ik meen het oprecht