Ik geloof wel echt dat mannen in dat stuk een kwetsbare positie hebben. Een vrouw word toch snel geloofd in dit soort situaties (wat ook goed is natuurlijk) en voordat je het weet is je hele reputatie aan diggelen terwijl er niets van klopt. Las daar eens een artikel ook over van een moeder wiens zoon dit was overkomen.
Er worden ook best veel aangiftes gedaan bijv. Van verkrachting die ook niet als zodanig gezien kunnen worden.
Verder weet ik ook niet echt veel zinnigs hierover te zeggen. Moet el gelijk ook denken aan een oud klasgenootje dat echt stapel verliefd was op een leraar. Stel dat hij nog meer aandacht had geschonken aan haar, nu was het gewoon normaal alnzag zij dat niet zo, zonder bijbedoelingen. denk wel dat als er dan iets gebeurd was waarbij duidelijk werd dat hij niets met haar had gehoeven, dat echt kwaad bloed kan zetten. Al is het dan nergens concreet op gebaseerd.
Dus ja ik kan wel dat de gedachtegang van je vriend volgen. Denk ook dat het goed is om er bij stil te staan dat het kan en wat je kan doen om jezelf niet per ongeluk in een situatie te manoeuvreren waarbij zoiets kan gebeuren.
(Goed lekker warrige post dit)