Ah nee joh! Niks aan het handje @Luipaard ook zeker niet, ik dacht ook dat jij jonger was joh?
Mijn vriend en ik zijn 34 en 30, maar wij gaan zeker niet stoppen met feesten. Leeftijd is maar een getal. Boeiend als je een van de ‘oudste’ bent.
Haha nee, ik ben nu al 35+ 
Maar goed, wij hebben ook een soort ‘festival maat’ van 40+ haha dus ik ga voortaan wel met hem op stap, dan lijk ik nog lekker jong 
@Wonderland wij gaan altijd met een bus naar festivals en mijn man is ook 1x meneer genoemd in die bus
en ook 1x zaten we verspreid door de bus en zat de rest van mijn groep tussen de 18 jarigen en zaten zij een beetje tof te doen dat mijn groep ‘zo oud is’. Ik zat heel gezellig tussen wildvreemden, dus had daar niks van meegekregen 
Of omdat ze anders de steun van de overheid niet genoeg/volledig krijgen? Elke euro die ze op zak houden krijgen ze niet.
Ik heb zelf een overgekocht kaartje dus dacht eerst ook ff shiiiiiit maar daarna kreeg ik wel begrip.
Dus ik kan die smerige knakworsten uit het kerstpakket van 2019 weggooien? 
Inderdaad aan hobby’s hangt geen datum.
@pastelzwart @Chipss @Crystalfire @Alpacamybags en andere dnb lovers ik wilde deze banger even met jullie delen
Weet even geen beter topic 
Lekker zagen
Denk niet dat er nog iets doorgaat deze zomer. Zou het anders ook wel een beetje zuur vinden voor alle festivals die net een week of dagen ervoor plaats hadden gevonden
Haha ik doe dit dus wel (het minitentje) als 35’er (en volgend jaar 36). Maar ach, 3 jaar geleden moest ik nog een 18+ bandje en waren een paar meisjes in de rij voor de wc heel verbaasd dat ik 30+ was 
Ben in de trein naar Pinkpop weleens mevrouw genoemd haha.
Ben de laatste paar jaar trouwens met vreemden geweest en daar zaten ook mensen bij die een stuk ouder waren dan ik. Dus kan prima.
Ik ben ook echt oud
(heel erg 35+) en het groepje waarmee ik ga bestaat deels uit nog oudere mensen. Je wil niet weten hoe vaak er kutopmerkingen worden gemaakt, zo kansloos. Vriendin van me is weleens ‘oma’ genoemd en aan mij heeft iemand van een jaar of 18 op Decibel ooit gevraagd of ze een foto van me mocht maken zodat ze aan haar moeder kon laten zien dat er ook ‘oude mensen’ komen 
Ok toen ik 18 was vond ik eind 30 ook stokoud maar dit…
Anderzijds krijgen we ook heel vaak te horen dat onze groep zo leuk is en dat wij tenminste weten wat feesten is ipv ‘die anabooltjes en barbies die alleen maar stilstaan’. Maar eerlijk is eerlijk: ik voel me soms wel echt kut als er opmerkingen of blikken komen.
Wij moeten echt maar eens meeten op een feestje (als we ooit nog mogen
) dan kunnen we lekker met de oudjes bij elkaar los gaan 
Ja gaan we zeker doen!
Toen ik 18 was dacht ik dat uitgaan en festivals maar voor mensen tot 25 was. Wat een sukkel was ik.
Ik zag net dit op insta en ben zo jaloers dat zoiets simpels nog gewoon nog niet kan in Nederland. 

750, dan gaat er alsnog niks door dus 

Ben benieuwd of dat kort geding doorgezet wordt. Ik zou denken van wel, want ID&T is daar initiatiefnemer van en die organiseren sowieso niks voor minder dan 750 man
Hooguit het jaarlijkse dorpsfeest in Schubbekutteveen met 1 feesttent met de Gebroeders Ko op repeat. 
Nou idd! Maar die buur die altijd zo boos kijkt en in de supermarkt niet groet, die mag niet komen, want dat is inwoner 751 van het dorp en dat is dus teveel 
Meer mensen die naar Rampage gaan?
I wish… Heel veel plezier!!
Nee, maar aan de hand hiervan ben ik even gaan kijken en lijkt het mij wel erg leuk. Welke app is het precies? In de app-store zie ik twee soortgelijke, een met een oranje front en een met een zwarte.