Grote festivals eind augustus en begin September zijn dus ook officieel van de baan nu 
Heeft iemand nog een telefoonnr voor een illegale rave? Echt, ik word hier kapot chagrijnig van het gecancelde uitgaangsleven.
Zin om dit op de mail te zetten naar Ome Mark

Er is volgende week zaterdag een vreedzaam protest voor de belangen van de festivalscene!
Yesss, mijn vriendinnetje die met me mee zou gaan hoort helaas net dat ze positief is getest
maar ik ga nog wel
Ah ga je nu alleen?
Tot mijn grote verbazing gaat een meerdaags metalfestival in België dit weekend wel door. Maar de line-up bestaat volgens mij alleen uit Europese bands. Ik vond het dan wel raar om op Insta gewoon mensen zoals vanouds uit hun dak te zien gaan voor het podium en op een camping. Alsof het weer 2019 is.
En gaan zaken zoals ADE in Nederland door of alleen in kleine zaaltjes?
Ik was dus vanavond bij voetbal en dan moest je eerst je corona check app code scannen, je kon er geen screenshot van maken, en daarna je kaart. En naar binnen in een tijdslot van 20 min.
En dan denk ik gvd zo kan het toch bij festivals ook gedaan worden. Hier stonden we ook allemaal hutje mutje in de rij voordat die eerste code gescand werd, dus wat is dan het verschil pff
Tot nu toe vond ik dat je nog wel redelijke argumenten kon bedenken om festivals niet door te laten gaan, maar nu we wel weer met 40.000 man in een voetbalstadion mogen zitten en straks het halve land in Zandvoort bij de F1 zit ben ik er wel klaar mee. Geef ons feest
Ja precies!! Hier die kutkermis ook, iedereen hutje mutje langs en bijna op elkaar. 8 dagen lang. Maar een festival? Ho maar.
Terrein waar de kermis staat mag ook niet meer worden gebruikt voor feestjes, want herrie uit de stad!!!
Rampage waren schijnbaar 10.000 tickets voor verkocht. Camping stond goed vol, voelde gewoon weer als vanouds. Behalve dan dat er een grote testlocatie aanwezig was
Oh man, ik had gisteren een buitenfeestje met 750 man, in het bos en aan het water. Ik heb de hele dag kippenvel gehad. Iedereen zo gelukkig, de sfeer was echt ongekend 
Was gratis ook he! Maar voor jou wel ver want jij woont in het Noorden toch?
Het was 30 euro en daar kreeg je dan 3 drinkbonnen voor Het heette ook de free party!
Oh haha dit klopt niet helemaal. Maar het was in ieder geval niet duur
je moest er 5 kopen ofzo om je plek te âreserverenâ
Oh dat is lullig zeg! Dat wist ik niet. Ik weet alleen nog van vorig jaar toen het 2 dagen van te voren werd gecanceld ofzo. Maar ja coroonâŠ
Oja, daar werd idd nog lang over gepraat, kon echt niet. De Rampage indoor feesten in het sportpaleis zijn wel echt de beste events waar ik geweest ben, dus ze kĂșnnen het wel. Hopelijk hebben ze geleerd van het vorige outdoor event en is het gewoon goed geregeld dit weekend (: (Maar aan de organisatie van Liquicity kan niemand tippen, die verbeteren zichzelf elk jaar enorm)
Benieuwd of er vandaag wel water uitgedeeld wordt. Je kon nu niet eens op de camping water krijgen. Pas bij 27 graden. Snap dat je op het festival zelf niet altijd gratis water kan krijgen, maar op de camping?!
Het is ook echt een fucking end omlopen naar de camping van de auto. Je moet zelfs een brug over. Echt tof met al je zware spullen.
Nope. Water bij de wcâs is âgeen drinkwaterâ. Zag mensen het wel drinken, maar loop zelf liever het risico niet.
De organisatie van Liquicity vind ik ook niet alles hoor. Zomer 2019 vond ik echt slecht geregeld. Totaal geen rekening gehouden met de weersvoorspellingen, waterpunt was een half uur lopen, wcâs stonden niet allemaal aangegeven op de kaart, dezelfde wcâs liepen over en werden niet geleegd, de ehbo was kut. Winter vind ik wel echt top geregeld altijd!
Hmm dat ervaart iedereen blijkbaar anders denk ik, maar ik ken dat terrein inmiddels op mn duimpje. Vond dat ze toen erg hun best deden, die enorme bui kwam echt uit het niets en daarna hebben ze echt de complete nacht doorgewerkt met die modder schuiven etc. Wachtrijen bij aankomst en stages verbeteren ze ook elk jaar