Festivaltopic

Valt op dit moment wel weer mee! Geen geur en smaak, verkouden en af en toe hoofdpijn.

Al mijn hoop staat nu op Zomerkabinet!

In augustus organiseer ik wel in de tuin een mini festivalletje voor mijn vrienden. Weet niet of ik nog weet hoe ik moet bewegen op muziek na zo lang geen feestjes :eyes:

https://www.ad.nl/politiek/kabinet-zet-definitief-streep-door-festivalseizoen~a968f37a2f/

Zo kut :grimacing:. Hoop stiekem nog dat het niet waar is.

:sob::sob: Mijn wereld staat vandaag even stil

2 likes

:sob::sob: ik heb alleen 2 dagfestivals gepland, maar ben bang dat die ook niet door gaan

Word er ook echt verdrietig van, al viel het wel een beetje verwachten had ik wel nog goede hoop :expressionless:.

Hopelijk gaan de dag festivals wel nog door!

Benieuwd hoe het zit met festivals in Belgie. Ik heb kaartjes voor Rampage, maar vraag me echt af of we daar naartoe mogen als Nederlanders. Misschien met testen van tevoren?

Ik zag ook staan dat lowlands automatisch een refund geeft, maar ik wil helemaal geen refund
 zie het alweer gebeuren dat ik aankomend jaar niet aan een kaartje kom dan

8 likes

Ben wel heel benieuwd wat ze met de eendaagse festivals gaan doen. Ik heb nog een kaartje voor expedition eind augustus. Kan me eigenlijk niet meer voorstellen dat het nog doorgaat.

Ben daar ook chagrijnig om, zal wel zijn omdat ze de kaartjes duurder willen maken maar geef ons dan de kans om bij te betalen :rage: Idd hype is zo groot volgend jaar, geen zin in die wachtrij en misgrijpen na twee jaar wachten

Dit! Ik had heel erg gehoopt dat het kaartje volgend jaar weer geldig zou zijn. Echt onmogelijk om volgend jaar een kaartje te bemachtigen denk ik.

Ja precies dit inderdaad! Laat het gewoon een keuze zijn. Bij andere festivals zijn ze juist dankbaar als je geen refund aanvraagt.

Ik had naast het gecancellede Liquicity ook een 1-daags kaartje voor Paradigm. Maar dat zal dan ook wel niet doorgaan omdat dat ook meerdaags is? Had er sowieso al niet meer op gerekend.

Mijn bff heeft ook kaartjes, ik ben heel benieuwd

Ik krijg nog constant reclames op Instagram, dus de kaartjes zijn nog niet uitverkocht en ze zijn nog wel actief reclame aan het maken. Het voelt ergens ook een beetje verkeerd om wel te gaan mocht het doorgaan
 Ergens voelt het toch alsof dat niet helemaal de bedoeling is.

Noooo Decibel wordt verplaatst naar volgend jaar. Zelfs niet eens een dagje :sob:

1 like

Volgens mij nog niet omdat paradigm heel bewust heeft gekozen om vooraf het format aan te passen: het was met camping en nachtprogramma maar dat hebben ze aangepast naar 2 keer 1 dag en volgens mij geldt het nieuwsbericht nu alleen nog voor meerdaagse festivals MET camping, en die heeft paradigm in 2021 niet
Ik acht de kans nog steeds klein dat zulke festivals wel doorgaan hoor, maar vooralsnog vallen ze er niet onder denk ik.

Edit: ben ook benieuwd naar dgtl! Geen camping, wel 2 dagen en natuurlijk groot in omvang. Ik heb zelf kaartjes voor de zondag

En voor Rotterdam rave (14-8
 not gonna happen), Expedition en Toffler maar heb alleen nog beetje hoop voor die laatste want dat is pas op 2 oktober.

Wel kaartje blijft geldig. Schrale troost. Voel me ook steeds meer een ouwe taart worden. Zou 32 zijn dat ik heen ging, ben straks gewoon al 34. Is persoonlijke mening, voel mezelf echt een bejaarde

1 like

Ja Jezus dat heb ik ook dat ik me oud voel :sob: ik ben nog iets ouder dan jij. Dus ik ben me nu al druk aan het maken of ik volgend jaar nog wel naar bijv decibel, dominator ‘kan’ of dat ik er te oud voor ben :sob::sob:

1 like

Sowieso gaan. Team Gerda, here we come!

1 like