Festivaltopic

Na een festival:

• Dansen op de after
  • Chillen op de after
  • Lekker naar bed

0 stemmers

1 like

Volgend weekend Crammerock :sunglasses:
Ik ben er nog nooit geweest maar ik heb er echt zin in. Ik vind de line-up ook heel goed voor zo’n klein festival te zijn (Doe Maar, Equal Iditiots, Goldband, De Jeugd Van Tegenwoordig, The Kooks, De Mens, Go_A …)

2 likes

Ik denk dat artiesten nu ook zó graag weer willen optreden - kleine festivals kunnen daar miss echt wel van profiteren. Ook omdat de grote toch niet doorgaan :sweat_smile: Have fun!

1 like

Ik heb wel zeezout kaartjes weten te bemachtigen op 10 September Ki/Ki :heart::heart::heart:

3 likes

HOEEE???

Ik was afgelopen weekend weer naar een festival in Belgiƫ en het was zo leuk en nu heb ik heimwee en romantiseer ik alles daar :cry:
Ook echt tragisch dat als ik ga kijken er de komende weken bijna niks georganiseerd wordt in Nederland/Randstad

2 likes

Ik had echt geluk gehad! Ik stond in de wachtrij en stond op plek 325 en ineens sprong hij over naar 125 waardoor ik nog twee kaartjes kon kopen! Een vriend van me die stond 326, maar toen hij aan de beurt was, was het al uitverkocht. Vond dat ook frappant aangezien er 750 kaarten waren en iedereen maximaal 2 kaarten kon halen per persoon. Dus dat klopt dan eigenlijk ook niet

1 like

@Sax en anderen die kaartjes hadden voor reaktor met Dax en Kobosil: ze hebben het verplaatst naar Groningen :upside_down_face: echt wtf haha ok rot als je locatie niet meer beschikbaar is, maar ik kan me echt niet voorstellen dat er geen alternatief te vinden is in Amsterdam
Of in Utrecht, Den Haag, Rotterdam, whatever. Maar GRONINGEN? ik wou sowieso al niet meer gaan maar dit gaat me echt te ver, no pun intended

4 likes

Ik ben echt stront chagrijnig… wacht al 2 jaar lang op dit feestje :weary: Voor mij is het van deur tot deur 3:15 uur

1 like

Haha jezus wat dom. Hoop dat ik mijn kaartje dan verkocht krijg.

Wel echt balen dat elementen niet meer beschikbaar wordt gesteld voor feestjes. Naar mijn idee was dit echt de beste feest locatie

Oh serieus? Met welke reden?

Er komt een museum :clown_face::clown_face: A new immersive experience | 7 stages | Uncountable memories - Amaze

Ja ze bieden ook refunds aan nu. Ga ik ook gebruik van maken want op TicketSwap zal het zo makkelijk niet meer gaan
@Natiui ja ik vind het ook een bijzondere keuze, ook omdat het zo’n internationaal event is
Ach ja, Groningen heeft ook een vliegveld toch :joy:
Al 4 keer verzet qua datum ook geloof ik, en dan nu ineens locatie? Baal wel van elementenstraat an sich, echt leuke feestjes gehad daar

1 like

Ik lees nu hun mail pas dus late reactie, maar wat een bullshit dat Groningen het enige andere alternatief zou zijn. Ik heb daarnaast ook helemaal geen zin om tussen alleen maar studenten te staan.
Dus ik ga inderdaad ook maar voor de refund. Inmiddels ben ik zo gewend aan geen feestjes dat ik wel wacht tot er iets leuks in de buurt plaatsvindt.

O en ook raar dat ze niets zeggen over de veranderde line-up? Mijn vriendin wilde sowieso naar Groningen afreizen voor Inhalt Der Nacht, maar die is eraf gehaald :woman_shrugging:t2:

Het is echt ƩƩn krioelende mensenmassa daar, wtf. Is dit dan toegestaan omdat iedereen een ā€˜vaste zitplaats’ heeft? Fucking 70.000 mensen, gestoord. En vanavond zijn mensen onder invloed, amicaler, en is er al helemaal geen corona meer zeker.

1 like

Wowww dit is wel echt absurd, zeker omdat er eigenlijk nog een derde meer mensen zouden zijn?
HOE is dit volgens de huidige coronamaatregelen dan :grimacing:

1 like

Het is wel duidelijk wat er belangrijker is en dat zijn niet de festivals. :thumbsup:

7 likes

en dat werkschuwe tuig wil binnenkort weer de straat op omdat ze zich niet gehoord voelen. :upside_down_face:

3 likes

Is toch van de gekke :crazy_face: Kan echt niet, hoor.

Nee, maar ik snap de woede van de festivals en artiesten heel goed. Zeker bij dit.

2 likes

Ik ga maar even een dvd’tje van een festival opzetten denk ik :sob: