Er schijnt nu al geen corona meer te zijn. Hoorde op de radio van een bezoeker dat ie de organisatie ronduit kut vond, omdat ze al ruim een uur aan t lopen waren om weg te komen en NERGENS 1,5m is.
Ik vind het helemaal mooi dat er zoveel mensen zijn hoor, maar dat had ik ook heel graag op een festival gehad.
Ja, krijg maar eens 70.000 mensen redelijk snel uit een dorp weggesluisd. Zag vanmorgen een video op NOS waarin ze uitlegden hoe ze dat gingen doen, maar vond ze wel naïef hoor. Mijn ouders wonen op dik een halfuur fietsen van Zandvoort - dus niet eens echt in de buurt - en zelfs in hun wijk zijn alle straten al afgesloten. Je kunt dus met de auto niet eens in de buurt van het circuit komen en als je geen fiets hebt moet je dus met het ov, maar op zo’n mini station als Zandvoort aan Zee gaat het hartstikke lang duren ondanks de extra treinen die ze inzetten. En ja, teruglopen naar je auto (bijv. omgeving Haarlem), dat zal zeker wel anderhalf uur duren haha.
Ik vrees ook echt voor alle teringzooi die de bezoekers gaan achterlaten in het duingebied op weg naar huis.
Maar goed, als dit wordt toegestaan dan kunnen festivals dus ook wel weer! Ik snap dat het misschien nog te vroeg is om clubs open te gooien hoor, maar ik zou het zo leuk vinden om gewoon in de herfst en winter festivals te hebben dit jaar ter compensatie. Die hebben ook veel meer ervaring met de doorstroom van massa’s mensen, dus iedereen verspreidt zich ook nog sneller dan op deze kut F1.
Nou idd, toen ik die man op de radio hoorde klagen over de organisatie dacht ik ook, dit zou bij een gemiddeld festival niet gebeuren, want die hebben over t algemeen genoeg ervaring met het organiseren van grote evenementen.
Ik ben heel benieuwd waar de overheid op 14 sept mee aan komt als argumenten om festivals nog steeds niet door te laten gaan (ik heb al mijn hoop inmiddels wel opgrgeven) na wat we vandaag gezien hebben is er wat mij betreft echt geen een argument meer waar ze nog mee weg komen.
Een collega ging gister ook eerder weg van kantoor idd omdat de weg afgesloten zou worden voor F1. Zij woont ook niet in Zandvoort maar echt nog wel een stuk er vandaan. En dat ze doen alsof de mensenmassa goed gereguleerd kan worden in/bij de trein is ook een grote grap. Op een dag met mooi weer is t al een mierennest op t station met al die mensen die naar t strand gaan. En dat zijn er nog lang geen 70.000
Ja mijn ouders wonen in Heemskerk en daar staan ook allemaal borden van “parkeren voor F1 deze richting”
niet echt in de buurt als je het mij vraagt maar schijnbaar hebben ze alle ruimte nodig
Ik ben eigenlijk wel blij met alle beelden want ik ben erg benieuwd hoe dit verklaard gaat worden tov de festivals. hoe kan het ene nog wel en het ander niet? Het valt niet te ontkennen dat dit drukker is dan menig festival
Of ze zeggen iets als ‘de F1 heeft laten blijken dat grootschalige evenementen nog niet kunnen plaatsvinden’ oid 
Maar het gaat dus echt alleen om die vaste zitplek die ervoor zorgt dat dit wel mag en een festival niet? Dat je je voor en na het evenement nauwelijks kunt verplaatsen door de enorme drukte telt dus niet mee?
Nou de in- en uitstroom van de bezoekers ging hartstikke goed!!! En dat er enorme rijen bij de horeca op t circuit stonden kwam alleen door een kassastoring!!! Niks aan t Handje 
Oké linksvoor bij de early is mijn plek. Kunnen nu eindelijk wat feestjes doorgaan 
Ik heb echt dergelijke ontspanning nodig.
Ik las gisteren trouwens nog dit in een nieuwsbericht:
Mensen waren langer blijven zitten, dus dan is het blijkbaar oké :’) Ik heb hier gewoon geen woorden meer voor.
“Blij zijn en plezier hebben is ook een belangrijk deel van de volksgezondheid.” 

Nouja zou als organisatie zelf ook niet zeggen: nou was helemaal kut en klote en slecht. Bedoel zij houden zich aan de kaders waar ze zich aan moesten houden, dus ja dan is het voor hén goed gegaan. Jan Lammers is nou ook geen deskundige op het gebied van volksgezondheid, dus zo’n uitspraak vind ik weinig waarde hebben.
Dat hier met twee maten wordt gemeten is natuurlijk wel echt het geval.
Jezus Jan zeg dan niks
Echt hoor, een festival als Lowlands waarbij het hele weekend dezelfde mensen aanwezig zijn: mag niet. F1 waar ze ook dagkaarten hebben en mensenstromen: mag wel. Waarom toch 
Zaterdag maar even naar Unmute Us!
Die zal ook wel op een bordje komen te staan bij de volgende Unmute Us.
Kon helaas vandaag niet,maar echt lekkere kriebels van alle instastories
Amsterdam was zoo leuk. Ook zoo druk maar ook weer zo leuk. Sefa was grandioos.
Ik vond het echt fantastisch, liep in Amsterdam. Wel echt zo druk, maar vond de sfeer echt leuk en zo lekker om weer even te proeven aan de festivalsfeer. Ook echt aan het nagenieten.
Ook mooi om alle borden te zien:
Zo jaloers! Bekenden van mij gaan ook met de bus.
Gaan jullie gewoon zelf rijden?
Yes, Dockyard&MysticGarden ADE 16 oktober. Echt zin in!
Ja ik ben een beetje van m’n apropos nu, want ik heb kaartjes voor Toffler festival en dockyard tijdens ADE en beide gaan door? En dus kaartjes voor perron voor volgende week, vanaf 19 uur haha
Er staan ineens weer dingen in mn agenda? Hoe werkt dit 
Naar Toffler ga ik wel, dockyard niet denk ik. Super dure kaartjes waren dat ook zeg mijn hemel (iets van 62 euro?)
Ik heb Korsakov eind oktober op de planning, maar dat is nog 's nachts dus betwijfel het. Sinds dec 2019 geen feestje meer gehad en ik geloof ook echt niet dat deze wel doorgaat