Festivaltopic

Hè leuk, ik ga ook!

1 like

Ja ik vond ze ook nogal duur! Hopelijk wordt het heel tof, eerste festival voor mij sinds langgggg

@Twijfelkont leuk! Mss komen we elkaar zonder dat we het weten tegen haha

1 like

Ja ik schrok ervan en volgens mij had ik ze nog in zo’n “presale” gekocht ook.

Uiteindelijk had ik beter moeten weten want ik woon in Rotterdam en het moet wel een heel leuk festival zijn wil ik (hoogstwaarschijnlijk in m’n eentje) de trein ervoor pakken naar Amsterdam
Is helemaal niet ver eigenlijk ik weet het, maar ben inmiddels beetje lui geworden en ga het liefst m’n stad niet uit
Ik denk dat ik ook niemand mee krijg naar Toffler maar dan kan ik in ieder geval op de fiets en wie weet gaan er nog mensen van hier :relaxed:

@Wonderland ja dat is altijd al lastig qua kaarten en zal nu wel helemaal erg zijn

2 likes

Wanneer is Toffler?? Kakkkk dan kan ik niet helaas. Maar m’n aanbod voor hieronder staat hoor!
Als je graag wel wil naar ADE mag je ook met ons mee hoor! Sowieso met de auto. Ik woon vlakbij Rotterdam.

1 like

Ah dat is lief, bedankt! Ik denk dat ik sowieso Toffler festival af wacht voor ik een beslissing neem of ik wel/niet ga, hoe dat gaat enzo (echt geen idee hoe ik me ga voelen met zo veel mensen “ineens” weer haha). Als het bevalt kom ik hier wellicht op terug!

1 like

Idd duur, maar ik was er 2 jaar geleden ook en moet zeggen dat het toen het geld echt waard was. Daarom gaan we weer! Sowieso echt fijn dat je twee heel verschillende festivals hebt in een, dus zoveel mogelijkheden. Altijd wel iets bij waar je zin in hebt haha

1 like

Oh ja ik ben er in 2018 (geloof ik?) geweest en ik weet nog dat ik ZO schrok van het Mystic Garden terrein
Ik houd sowieso niet van te veel tierelantijnen maar het is toch gecombineerd dus we gingen een kijkje nemen en ik moet wel zeggen dat ik ook niet nuchter was maar ik werd helemaal eng van al die kleuren en vlinders en bloemen daar :flushed: we kwamen ook precies in een optocht oid terecht en het leek wel een bad trip. We stonden met 1 minuut weer op dockyard terrein :upside_down_face:

2 likes

Hahah wij, nouja sowieso ik, houden juist van alle entourage (?) op. Mystic. Maar als je onder die omstandigheden in zo’n optocht terechtkomt kan ik me wel voorstellen dat je schrikt ja. Iedereen lekker op die stelten altijd enzo

Hahah ik weet ook precies welke optocht je bedoelt! Doodeng die stelten.
Ik vond dat terrein van mystic garden ook helemaal niet zo chill ingedeeld, ver terug lopen naar de kluisjes en best wel smalle doorgangen steeds. Ze waren hun tijd wel ver vooruit met verplichte looproutes toen :joy:
Maar heb kaartjes voor zaterdag dus ik ben er weer bij! En toffler volgende week ook :partying_face:

1 like

Ik ga zondag naar een feestje en ik ben er na al die tijd helemaal uit, heb zelfs bijna een jaar nauwelijks naar techno geluisterd. En nu luister ik het weer en merk ik pas hoe erg ik het heb gemist, en ik heb nu ook al een beetje kriebels terwijl het pas dinsdag is :sweat_smile:
Wel echt leuk want ik ga naar precies hetzelfde feestje als mijn laatste voor corona. Dezelfde dj die het hele feestje draait, hetzelfde gezelschap, dezelfde locatie… Misschien lijkt het straks wel bijna alsof de afgelopen anderhalf jaar niet hebben plaatsgevonden :’)
edit: Beter zelfs want vorige keer ben ik rond 04u naar huis gegaan omdat ik de volgende ochtend moest werken en nu kan ik lekker om middernacht al naar bed hahaha (ja ben ook tien jaar ouder geworden tijdens corona :older_woman:t4:)

17 likes

Haha jaaa het lijkt me ook echt raar weer! Waar was jij heen? En je hebt het leuk gehad dus?

Ik ben in die week dat de clubs open gingen ook wel ergens heen geweest maar vond dat echt een aanfluiting, keek er toen ook niet mega naar uit ofzo. En het rare is dat ik enerzijds gruwel van al die mensen in de treinspits 's ochtends, maar ik er anderzijds wel weer naar uitkijk om als haringen in een tonnetje tussen zwetende mensen zonder mondkapje te staan? :joy:

Ik ga ook naar DockyardxMystic Garden! Ben er nog nooit geweest maar de verhalen over het terrein hierboven maken me erg nieuwsgierig, haha.

Vond de kaartjes inderdaad ook belachelijk duur, heb het maar voor mezelf verantwoord door te denken dat het 2 jaar aan gemiste feestjes inhalen is.

1 like

Ben je uiteindelijk nog geweest :star_struck:?

Kaartjes voor supremacy geregeld :partying_face::partying_face:

Daar vroegen ze 1 muntje per foto! Heb ik toen gedaan, was super leuk.

2 likes

Is het zo’n instax ding of echt een polaroid (zo’n grotere vierkante foto)?

Geen idee… meestal tussen de 2-3 euro denk ik?

Het waren wel grotere polaroids, geen instax.

2 likes

Nee maakt niet uit maar dat maakt wel uit hoeveel ik er voor over zou hebben!
Hier loopt in het weekend altijd iemand met een polaroid de cafés langs en die vraagt 5 euro, heb ik zelf regelmatig betaald :sweat_smile: voor instax de helft denk ik

1 like

Woohoo ik heb kaartjes voor het overdag club event van Liquicity over 2.5e week, als het goed is wordt dat eindelijk het eerste feestje sinds dec 2019. Van m’n Korsakov kaartjes moet ik weer af, want dan kan ik helaas niet meer.

3 likes

Ik ga naar twee subquake feestjes, die zijn nu van 5-12 :cold_sweat: ik ga zelf gewoon lekker rond 8 hoor. Anders is het een hele werkdag, pff

2 likes

Als je naar een festival gaat, ga je dan ook pas in de avond? Die duren toch ook vaak een werkdag lang.
Ik vind de tijd altijd zo snel gaan dus vier uurtjes zou ik zelf zo zonde vinden (ook omdat je dan niet echt in de sfeer van het feest mee ‘groeit’, zeg maar).

4 likes