Festivaltopic

Ik ga nooit naar festivals, dat is niks voor mij, vooral ivm mijn gewicht kan ik niet zo lang staan, lopen en sjouwen. :sob::sob::sob: Maar ik lees dit topic voor de feestjes.

Ahhh ik ga ook kijken!!

Netsky?

1 like

Aah leuk hoor, heerlijk :star_struck:

Nee, alleen mijn vriend en ik. Het vaste clubje wil alleen nog maar naar hardcore. Buiten die club kan er niemand op zo’n korte termijn :relieved:

1 like

Met z’n 2en wordt ook heus wel leuk!

Wij gaan naar vroeger was alles beter :partying_face::partying_face:

2 likes

Ja precies!

Ooh leuk :hugs: Beeeetje jaloers. Maar dan ben ik als het goed is op uptempo nogwat in Gemert.

Ik vind die overdag feestjes eigenlijk wel top hoor.

Noisia? Daar ben ik ook!!

1 like

Jaaa

1 like

Ook!!!

2 likes

Oh nu je t zegt… nee dus :scream: is wel pas 13 nov in de 013

Ja ik vind overdag ook helemaal mooi. Mag wat mij betreft zo blijven ook na corona. Ik ben geen 18 meer, dus die overdag past veel beter in m’n ritme :sob:

3 likes

@Luzarl @Henk ik ben ook bij beide. ZIN AN

2 likes

Wel Pat B live

1 like

Wat een avond! Had zo’n moeite met in komen. Vond het zo druk en warm. Op een gegeven moment wel lekker er in, hardstyle blijft ook vet zeg :drooling_face:

1 like

@Sax ik moet aan je denken omdat ik filmpjes van RR zag op fb; veel plezier :star_struck::star_struck: love ook dat iedereen vooraan zonder shirt of in bh staat haha, lekker zweten

Dat was vannacht overigens ook zo, gelukkig was ik met blote benen erheen gegaan.
Ik moest echt weer wennen aan alle mensen, de warmte, de harde muziek
Wel heb ik veel zin in Toffler festival aanstaande zaterdag!! Niet zo warm, lekker buiten :dancer:

3 likes

Was echt leuk! Ik was meteen wel weer gewend aan die mensenmassa eigenlijk, maar had na een tijdje behoorlijk hoofdpijn. Denk een combi van de hitte en het gedreun van de muziek. Snap helemaal dat je uitkijkt naar een festival buiten :joy:

O ja en ik was zo ontzettend moe al om 19:00, misschien onbewust toch overprikkeld ofzo? Of gewoon oud.

1 like

Gister toch ook maar even kijkje wezen nemen op Pandemonium :relieved:

3 likes

Haha lekker ervan genomen dat de feestjes weer mogen :sunglasses::muscle: was pandemonium 2 dagen? Want ik dacht dat het zaterdag ook was.
Vandaag vrij? Ik hoop het voor je haha anders sterkte

Ja zaterdag en zondag. Vriend van ons loopt stage bij cyndium, dus gastenlijst plekken.

Nee, zit hier al sinds 6uur als een half dood vogeltje. Gelukkig maar halfdood.

Leuk, veel plezier! En het heeft ook wel wat in de regen, ik had in elk geval best weer een beetje moeite met die drukkende hitte binnen haha.

Ik ga volgend weekend weer naar I Hate Models, ook zo’n zin in :tipping_hand_woman:t2:

2 likes