Een vriendin en ik waren helemaal hyped om morgenochtend Pinkpoptickets te kopen maar ik zie nu dat het nu ineens op 5 november is? (Of niet ineens maar ik zie het nu pas)
Oooh leuk, ik ga ook!!
Volgens mij gaat het best meevallen met de regen, en heb liever dat dit dan warmte idd
Doet me denken aan expedition 2019 (geloof ik?), toen heeft het de heeeeele dag geregend en niks was overdekt en er zijn wel 5 van die wegwerpponchoâs doorheen gegaan die dag.
Het had ook wel iets want doordat iedereen in dezelfde ponchoâs stond (die deelden ze gratis uit), leek het net een soort dansende kaboutersekte
Ik heb wel moeite met mân outfit overigens, voor morgen. Ik heb al lang geen skinny jeans meer gedragen (voorheen mân basic festival outfit) en geen zin me daarin te hijsen/proppen voor morgen
Denk dat het een wijdere broek van stof wordt, en dan meer veel laagjes voor binnen vs buiten
Lekker bloot nu het nog kan
Ik ben daar ooook
Welke ADE feesten hebben jullie allemaal op de planning staan?
Ik was gisteren al zo zenuwachtig/hyped voor vandaag, dat ik er helemaal slecht van geslapen heb
echt irritant maar ik merk dat soort dingen heel snel in mân hartslag, paar keer wakker geworden ook vannacht
Ben nu dus MOE maar vandaag wel Toffler festival 
kan het nog niet helemaal geloven ofzo haha
Ik heb een paar kaartjes kunnen fixen voor Mystic Garden!
Ik wil qua make up helemaal uitpakken met glitters, nu alleen nog even nadenken wat ik erbij aan wil trekken.
Dit heb ik ook!! Pas als ik goed op de wc heb gezeten thuis weet ik dat ik met een gerust hart naar het festival kan 
Ja inmiddels zijn de voorspellingen qua regen wel alweer wat slechter helaas, zo voor de zekerheid paar goedkope ponchoâs halen en voor de rest lekker binnen staan
@LizzyBennet ja ik zag het! Ik vind dit soort beelden echt nog een beetje onwerkelijk oid, dat we daar over een paar uur gewoon weer kunnen staanâŠ
Ik ga ook alleen erheen dus nog wat extra zenuwen erbij voor die factor
ben wel eens eerder alleen naar een festival gegaan gelukkig dus helemaal nieuw is dat niet maar wel beetje spannend. Ik bedenk me nu ineens dat dat ook mân laatste festival was, draaimolen september 2019 
Ik reageerde op je noisia! Dat moet nog komen
Ja! Vanavond eerst netsky, ook zin in
ja ik bedacht me later dat het inmiddels niet meer kan
Ah het beeld van deze tenten
Lekker dansen straks!
Me too! 

Ja leuk!
Hoe gaat het subquakers??
Ik ben net weer thuis, maar gadver wt een modderpoel was dat zeg. Kunnen zij ook niks aan doen natuurlijk maar wat een tyfus weer
Door het slechte weer stond natuurlijk iedereen in die tenten en daar waren ze net even te klein voor. Ik werd helemaal gek van al die mensen die continu heen en weer lopen, er langs willen, je opzij duwen, etc
Dus toen ben ik om 21.45 naar huis gegaan haha trok het niet meer. Wel jammer want heb alleen tot een uur of 18 echt chill kunnen dansen (naast Nikkie Tutorials trouwens!! Omg celeb)
En ik ben nu dus thuis maar hoor de muziek hier helemaal, afterparty met mezelf 
Ik heb t echt naar mn zin maar t is zoo warm en een raketje is 2,50 euro 
En ik ben eigenlijk al moe hahahaha
Ik vond 3 uurtjes wel genoeg. Heb nu ook een dikke blaar van het dansen. Ik vond het ook stom dat ik voor water moest betalen, vorige week in de melkweg was het gewoon gratis aan de bar.
Ik ben ergens wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zo ontzettend moe werd door alles. Blijf normaal altijd graag tot het einde, maar ik trok het gewoon zo slecht die eerste keer weer dat ik ook eerder ben vertrokken 
Volgende keer ga ik gewoon een stuk later denk ik. @Alpacamybags Ik had het ook na drie uur, was gewoon helemaal kapot en vond het toen eigenlijk ook al genoeg geweest. Echt alsof je dat deel van je hersenen weer een beetje moet trainen?