Festivaltopic

Vroeger was alles beter kaartjes ook in the pocket!
Week daarop resonate ipv uptempo iets.
Life’s good :sunglasses:

1 like

Vrijdag popronde, dichtst bij een festival wat ik dit jaar ga komen. Ken wel janken, rondlopen, bandjes kijken, bier aan de bar bestellen

2 likes

Leukkkk! Goeie keuzes :sunglasses: zowel vwab als resonate is denk ik leuker dan uptempo haha

Nou, ik vind tokkiecore (uptempo) echt geweldig! Maar in early hc/hs, milenium hc zit gewoon zoveel meer gevoel ofzo. Snap je😂?

TD kaartjes ook geregeld, jij ook?

Nee geen TD voor mij :sob::sob: ga die zondag naar Ajax en dat gaat wel voor feestjes. Wel behoorlijk getwijfeld hoor!

1 like

Ook hier TD. Meer gezellig met het gezelschap. Ben meer v de rawstyle etc haha. Nu ook Qlimax en Reverze voor de boeg. Zin in! :confetti_ball::confetti_ball:

1 like

Ik zie net dat Stromae terug komt en volgend jaar op Werchter Boutique staat :scream: :heart_eyes:

4 likes

Op ‘onze leeftijd’ is beide niet echt haalbaar meer als je maandag gewoon moet werken :pensive:

Oh wat shit! Voel je je inmiddels al wat beter?
Het was ook wel echt een blik sardientjes, dus als er wat rond ging was je zo de sjaak
En ja Nikkie was zo cool! Ook echt veel mensen die stopten “omg dat is Nikkie!!” maar vrijwel iedereen liet r ook met rust, lijkt me voor haar ook wel relaxed

Vandaag een mailtje ontvangen met de Line up van Toffler indoor eind november en loco dice staat op de dag :star_struck: voor mij is “het” begonnen met loco dice dus vind dat wel heel tof!

Veel plezier! Ik voor Liquicity morgenmiddag, ein-de-lijk weer :dancer:t2:

3 likes

Ik had gisteren eindelijk weer zo’n ouderwets gezellige avond :heart:
Ik was naar I Hate Models en hij draaide veel beter dan twee weken geleden. Ook het publiek was chiller, de locatie lekker knus, dus het was echt de perfecte avond om voor de eerste keer met mijn vriend uit te gaan. We leerden elkaar vlak voor corona kennen, dus waren nooit samen ergens heen geweest en het was echt zo leuk om samen te dansen en ook in zo’n setting lekker verliefd te zijn.

10 likes

Ja ze trekken echt zo’n vat open met standaard namen, altijd. Festival vorig weekend was ook niet echt bijzonder, er staan dan een paar opvallende namen op maar verder wat er ook elke week in de club staat (pre-corona)

De locatie is inderdaad niet top en vooral zo VER
Met Toffler indoor eind 2019 heb ik m’n fiets meegenomen in de metro naar Slinge en vanaf daar gefietst. Dat was toen super relaxed omdat het tot de ochtend duurde dus ik fietste daar rond 8 s ochtends (in m’n eentje ook echt) maar dan is het uitgestorven
Ik weet alleen niet of ik zou fietsen als het tot 12 uur s nachts duurt… maar ik haat die pendelbussen ik vind dat echt een kut einde van een feest

Ik ben echt een sukkel. Ik zag dat RR in december ook een day festival doet waarvan de line-up beter is dan de nacht, maar nu was ik te laat met tickets kopen…

Mocht je iemand horen die van zijn tickets af wil, denk dan aub aan mij :innocent:
Ik heb drie tickets voor de nacht te ruil, maar zoek in totaal 4 à 5 tickets voor overdag.

Ik ga vrijdag voor het eerst naar een groot technofeest (ADE). En sowieso ben ik nog niet zo vaak naar grote feesten/festivals geweest.
Nu ben ik wel benieuwd naar jullie outfits voor dit soort evenementen haha. Is bijvoorbeeld een fanny pack essentieel?

Ik denk dat niets ‘essentieel’ is. Zelf geef ik niet zoveel om hoe ik eruit zie op zo’n feest (en je staat toch de hele tijd in het donker), belangrijkste voor mij is dat mijn outfit comfortabel is en niet te warm. Dus een mouwloos shirt en een dunne broek/sportlegging oid. Vroeger nam ik nog weleens een korte broek mee omdat ik die hitte heel slecht trok, maar daar kan ik inmiddels beter tegen.
Meestal gebruik ik wel een fanny pack ja, andere tasjes bewegen te veel en heb wel spullen die ik echt bij me wil hebben (pinpas, telefoon, tissues, muntjes).

1 like

Laagjes! Buiten kan het best wel koud zijn, in de tent is het zweten. Dus fijn als je wat dingen aan of uit kunt trekken. Inderdaad fanny pack om dezelfde reden als @Sax en het is fijn dat je door de menigte kan lopen zonder dat je tasje constant achter iemand blijft haken

1 like

Liquicity was echt geweldig, zo fijn om eindelijk weer eens een feestje te pakken!

Ik heb ook standaard een fannypack om, kan niet zonder. Verder gewoon een skinny jeans en een simpel t-shirt en ik laat altijd een vest in het kluisje liggen voor daarna.

4 likes

Aaaah ik heb zoveel zin in ADE!! Heb echt leuke feesten op de planning, waaronder draaimolen x herrensauna!

1 like

Thanks voor de antwoorden allemaal! Ik heb een fannypack en oordoppen gekocht :slight_smile:
Ik ga naar verknipt dag 2, morgen dus, en ik ben zoooo benieuwd!

4 likes

Haha ja we zijn het inderdaad echt niet meer gewend om als haringen in een tonnetje te staan. Mijn vriend en ik zijn allebei flink verkouden (geweest) na het feestje. Maar was het allemaal waard, ben nog steeds aan het nagenieten :smiling_face_with_three_hearts:

@Fiets Line-up waar ik jaloers op ben, heel veel plezier!

1 like