Festivaltopic

Vanavond m’n eerste ADE evenement gehad! In Muziekgebouw aan 't IJ, was electronische muziek gecombineerd met dans, was echt vet!

Zaterdagavond ga ik een paar uurtjes naar een feestje en zondag ochtend ook (gastenlijst voor beiden), wel chill dat het niet 's nachts is haha, gewoon lekker slapen :grin:

5 likes

Heb kaartjes voor zaterdag en zondag. Heb kaartjes voor zaterdag op swap gezet maar twijfel of ik zelf toch niet moet gaan. Want met de stijgende besmettingen is het maar de vraag hoe lang we nog kunnen feesten……

Ben al zo lang niet naar een feestje geweest dat ik gewoon niet meer weet wat voor tasje ik altijd mee had :joy: morgen ADE Dockyard/Mystic Garden. Wel zin in maar ook dubbel, is al lang gelden en ga met niet iedereen waar we voor de lockdown wel mee gingen en twijfel ook over wel of geen alcohol/…
maaaaar wordt zeker leuk! Gelukkig is het weerbericht goed!

4 likes

Jaaaa ik ga dus ook en vooraf dacht ik pffff moet ik wel gaan blabla maar nu het bijna morgen is, heb ik er toch best weer zin in! :tada::tada:

1 like

Hier juist het tegenovergestelde :joy: naarmate de week vorderde, kreeg ik er minder zin in maar dan vooral omdat het zo’n vermoeiende week was op werk
Moet vanavond ook nog met de trein terug naar huis en als ik dan morgen weer met de trein naar Amsterdam zou moeten… echt geen zin in :dizzy_face:
Als dockyard nou gewoon in Rotterdam was?

Dus nee, ik ga m’n kaartje verkopen denk ik en verder hopen dat die besmettingen beetje normaal gaan doen zodat m’n feestje eind november wel gewoon door kan gaan!!

Je mag mee rijden! Niet creepy bedoeld van een vreemde maar als je wel graag wil en de rit met de trein houdt je tegen, mag je mee met de auto vanuit iets onder Rotterdam :blush: heb op het festival ook afgesproken met iemand anders van het forum en we zijn allemaal heel gezellig en super relaxed! Geen idee hoe oud jij bent maar ik ben 32 en de jongste na mij is 39 geloof ik.

7 likes

Haha, ik ben 29! En ik vind het aanbod echt heel lief en doet me oprecht twijfelen :scream:

Wel is het vooral de terugweg waar ik tegenop zie. Op het moment dat ik naar huis wil en het besef dat je dan nog (minstens) 1.5 uur moet…
En aan de andere kant denk ik weer, ik moet het ervan nemen na zo lang zonder feestjes en festivals en wie weet hoe deze herfst en winter worden

Voor het geval dat: waar vandaan vertrekken jullie? Ik heb vrij ov dus kan naar elk opstappunt :upside_down_face:

2 likes

Als je graag wil gaan, dan gaan! Met deze gekke Corona tijden weet je inderdaad nooit hoe het loopt!
We vertrekken vanuit xxxxx
Mocht je de heenreis wel met ov willen doen en evt willen meeten ergens morgen en alleen mee terug willen mag dat ook hoor! :blush:

Dit vind ik echt heel lief!

Ik ga ook naar Dockyard X Mystic Garden vandaag, heb helemaal slecht geslapen van enthousiasme/kriebels :man_dancing:t3: Ben die €60 voor het kaartje alweer vergeten, zin in!

4 likes

Heuse ff meeting bij DockyardxMystic. Misschien worden we wel vriendinnen bij de dixies! Veel plezier allemaal

2 likes

Jaaaa kunnen we geen code woord afspreken :joy:

Hier ook Mystic vandaag :joy:

1 like

Veel getwijfeld of ik überhaupt zou gaan maar ik zit toch in de trein! En ik ga sowieso @colalight een bericht sturen om te meeten
Zenuwachtig :dancer::dancer:

12 likes

Joh helemaal gemist dat het ADE alweer is. Mijn vrienden nodigen mij niet meer uit voor feestjes blijkbaar.

Nu twijfel ik of ik niet gewoon ergens alleen heen ga. Maar zal wel te laat zijn voor kaartjes

Jaaa wat hebben jullie aan?
Codewoord = veenmol?

4 likes

Yes girl! Stuur me maar een dm! Wij zijn er rond 1630

1 like

Jongens, jongens, ik ben op vroeger was alles beter. Wat heerlijk om weer op een feest te staan :heart_eyes:

3 likes

Wat heerlijk deze ADE voorpret en forum meetings!
Ik sla ADE dit jaar over… nog beetje aan het bijkomen van Mystic Garden en Toffler :older_woman:t3:
Jullie veel plezier!

2 likes

Ik ga super random naar Paul Kalkbrenner vanavond. Niet eens mijn type muziek, maar ik neem alles aan om maar te kunnen feesten weer :joy:

4 likes

Ahhhhh jaloers, ik vind hem geweldig maar kan niet vandaag :cry:

1 like