Festivaltopic

Mystic is zo leuk! Veel plezier iedereen die gaat! Als je iemand met fel roze paarse flare broek ziet zeg ff :raising_hand_woman:

Hoe vonden jullie het? Ik vond vooral Machine hee chill!

Hahah jaaa dit codewoord ging lekker! Ik heb ook vooral bij Machine gestaan @Vaslav

Edit; heb me prima vermaakt vandaag, maar heb weleens leukere gehad. Volgend jaar toch echt wat anders. Misschien dan eindelijk eens naar Awakenings ofzo

Wat vond je er overall van?
Behalve dat ik doof ben en je constant niet kon verstaan🥲

1 like

Dat hoorde ik vannacht vanuit m’n bed bij m’n schoonouders. Klonk zelfs van een afstand heerlijk!

1 like

Haha ik heb geen stem meer over, dus dat deed het ook geen goed :joy: ik vond het fantastisch :heart_eyes: heb wel 1000x tegen mensen gezegd wat zijn we uit hé? Maar de helft vd mensen leek die uitdrukking niet te kennen, of ze verstonden me ook niet :joy:

Hoe vond jij het?

Of ze snapten je niet vanwege hun status :joy:
Ja dik feest wel hoor! Maar geluid vond ik niet top, bar duurde lang en had eig gewoon niet zo’n zin in hardstyle…
First world problem hoor, janken als er geen feestjes zijn maar ook als het niet de stijl is die je wil.

Btw HHZ :smiling_face_with_three_hearts:

Zou idd heel goed kunnen dat ze t niet begrepen :joy::joy:
De bar was echt janken ja. Zag aan t eind je vriend ook nog bij de bar. Toen stonden wij allebei erg lang te wachten volgens mij (ik iig wel :sob:)

Was je toch liever naar uptempo gegaan?

Was leuk!
Gezellig om @Brum te ontmoeten en na 2 jaar m’n festival vriendin weer gezien!
Vond de muziek een beetje wisselend, soms wat eentonig, ik hou van meer variatie en melodie maar was al met al was gezellig en leuk. Ik vond de bars best meevallen, nooit echt lang hoeven wachten.

1 like

Ja die lange zie je zo overal bovenuit steken :joy:

Volgende week is dat pas! Maar wij gaan naar resonate in dezelfde locatie. Wat word jouw volgende dan?

Ik vond het ook leuk!! Blij dat ik gegaan ben na die mindere eerste ervaring op Toffler festival 2 weken terug
Ik stond vooral in die tent ernaast maar even geen idee hoe die heet, iets met Geo ofzo?
Verder idd heel leuk om @colalight te ontmoeten! Ik was erg zenuwachtig want lang geleden dat ik een forum meet gedaan heb haha maar was nergens voor nodig uiteraard

@Wonderland ja ik heb kaartjes voor de dag maar voel me even zo verrot na gisteren dat ik niet weet of ik wel ga (who am i kidding, vast wel)
Heb die maandag erna ook maar vrij genomen

1 like

Leuk om alle feestberichten te lezen. Ik ben ook zo aan het nagenieten van ADE! :purple_heart: Was in de marktkantine en vond de sfeer en de muziek zo fijn, echt als vanouds. Hier kan ik nog wel eventjes op teren, maar stiekem ook wel even nadenken wat de volgende wordt

De maandag na ADE vrij nemen is wel echt het beste ever, alhoewel ik dit jaar wel echt minder brak ben dan de jaren ervoor omdat alles eerder is afgelopen? Was vrijdag naar audio obscura met palms trax, job jobse en antal. Gister naar festimi met call super en hunee en daarna nog naar job jobse en ki/ki in lofi, dat laatste feestje deed me echt denken aan m’n ADE afsluiters in de trouw en de school vroeger.
Twijfel nu wel stiekem een beetje of ik nu zo nog naar de loft ga voor een paar uurtjes haha

2 likes

Ahh neee, balen! Volgende gewoon gaan haha. Het was echt geweldig :hot_face: die filmpjes die Job zojuist ook heeft gepost op zijn insta, heb echt weer heimwee naar zondag

Heb je al besloten?
Perron deelt gratis tickets uit voor oktober zag ik, ik kreeg een sms erover? Old school. Toffler is wel bijna uitverkocht geloof ik

Ik ben dat eerste weekend dat het weer mocht dus in perron geweest maar ik was niet zo tevreden oid haha misschien ook doordat het zo vroeg op de avond is maar het voelde zo gek ineens weer in een donker hol te staan maar Toffler aan de andere kant vind ik qua muziek vaak veel te soft
Ik ben even niet zo overtuigd van de uitgaansmogelijkheden, who diz :exploding_head:

Ik ga wel half november eindelijkkkk weer eens naar een (EGF!!) vriendin in Antwerpen dus dan kunnen we de hele nacht uit :dizzy_face: ik begin die woensdag ervoor alvast met om 8 uur naar bed gaan denk ik hoor, een hele nacht uitgaan ben ik niet meer gewend

3 likes

Oh ja dat zou misschien nog wel kunnen, ik houd het nieuws/de cijfers niet zo bij dus weet de situatie niet echt
Hoef ik ook niet te weten eigenlijk, als het niet kan plannen we gewoon een ander moment

Ik vind de tijden van nu overigens juist relaxed, als je pas om 00.00/01.00 ergens terecht kan val ik rond 22.30 al zowat in slaap

2 likes

Ja ik kreeg dus een sms van perron? Eerste op 30 september, maar nu twijfel ik of het geen spam was haha k heb nog nergens op geklikt. Ik heb wel eens 10 consumptie bonnen gekregen van hoofd bar daar omdat ik er zo vaak was :flushed: dus ik voelde me al helemaal vereerd met die sms maar ja misschien sturen ze het wel naar 92952 mensen

En ik vond het dus idd heel fijn! Ik was om 23 uur al thuis en om 23.30 op de bank in slaap gevallen
Je laatste opmerking is precies waarom perron me niet helemaal bevallen was: het contrast tussen binnen en buiten was te groot. Ik had die dag niet eens avondeten gehad, zat met een zonnetje op de fiets en ineens sta je in een donker hol met keiharde techno en mensen die al helemaal uit hun stekker zijn.

Voor welke zou je gaan, wel perron? Ze maken op fb geen line up bekend maar in die sms stond dat het perron x vrije volk rave zou zijn, wat moet je je daar ook bij voorstellen :thinking:

1 like

Gaan er nog mensen naar Wonderland 6 november?

Ik had een kaartje voor wonderland, alleen doordat het verplaatst is kom ik in de knoop met mijn planning. Zou dan ook al een ander feest hebben. Ik denk dus dat ik een refund ga aanvragen, aangezien verknipt dag 2 met ADE ook bizar slecht georganiseerd was. Ik gun hun mijn geld niet meer hahaha

2 likes

Oh wat jammer! Het zit niet zo hoog dat je alleen zou gaan? Zijn vaak mijn leukste avonden uit!

1 like