Een van de organisatoren van Verknipt is ook een massieve dick dus beter dat je hem je geld niet gunt.
Spill the tea!!
Enorme complotdenker die zichzelf heel zielig vindt. En nog een actie maar als ik die vertel ben ik te herkenbaar.
Ik wil naar een feestje, maar ik weet gewoon niet waar ik heen moet om zeker te weten dat ik de muziek gewoon de hele tijd chill ga vinden. Mijn volgende is pas half december maar ik baal een beetje van de line-up, dus het is niet iets waar ik nu al naar uit kan kijeke. Ik wil gewoon zo graag weer naar een feestje als vorige maand waar ik dan weer dik twee weken van kan nagenieten 
Jij bent ook wel van de harde techno toch?
Ik ga in december naar soenda en boiler room in Parijs!! Inhalt der nacht is wel weer toegevoegd aan de line up van reaktor, alleen gaat hij wel verder met een andere sound plaatste hij laatst op insta!
In december is er ook Sudor in samenwerking met reaktor in Utrecht met als line up d.dan, lobster, mama snake b2b hyperaktivist, talisman en nog meer
Haha waaat ik zou eigenlijk ook naar die in Parijs gaan
Maar we hebben onze tickets toch maar weer verkocht omdat ze de line-up wat hadden aangepast en het was de week voor RR geloof ik (waar ik dus nu ook niet echt meer heen wil omdat ik tickets voor de nacht heb terwijl de line-up overdag beter is).
Reaktor skip ik trouwens ook want te ver (ja Parijs ook maar daar had ik dan een weekend weg van gemaakt).
Ik ga die andere dingen even checken want hou inderdaad van dezelfde muziek als jij volgens mij! Soenda vond ik vroeger echt kutpubliek, is dat nog steeds zo?
edit: Haha sorry dit is echt een klaagpost geworden, voel me echt een zure oma 
Ik ben dus nog nooit naar soenda geweest, dus ik weet het eigenlijk ook niet zo goed! Ze hebben wel een nieuwe locatie, waardoor ik nieuwsgierig werd! Nu ben ik wel een beetje bang voor soenda hahaha, mja het kan dan alleen maar meevallen als mijn verwachtingen laag zijn
Neeee ik zie net dit op FB van de 013: De Subquake editie met Noisa zal verplaatst worden naar 20 november 2021 van 16:00 tot 00:00 en show van PRSPCT vs Deathchant vs HKV gaat wel door op 13 november 2021 van 17:00 tot 00:00
Op 20 november kan ik niet en ging juist voor Noisia, ik denk zoals iedereen 
In de comments gaat het ook echt los
Wat rot dat je dat hebt moeten meemaken 
@Natiui Ik heb gelukkig niet zoiets ergs ervaren, maar de laatste keer dat ik er was vond ik het inderdaad ook echt trashy publiek. Kan het helaas niet anders omschrijven. Maar dit is zeker wel al tien jaar geleden.
Ik snap ook niet hoe ze dit zo kort van tevoren melden. Die nieuwe clubtijden zijn er nu toch al best lang.
Ik had tickets voor subquake maar heb ze aan een vriend gegeven. Ik vind het maar gedoe, ik ga dan liever werken of thuis chillen 
Ja ik las iets met een clash met Kraantje Pappie oid?
Slecht geregeld dit… vroeg me ook al af waarom die tijden niet aangepast werden
Ja kraantje zou eerst zijn en daarna in allebei de zalen nachtfeest. Nu het geen nachtfeest meer is is er dus nog maar 1 zaal vrij
Aaaah ja, maar dat weten ze toch al best lang 
Vind het echt kuttttt
Ja tsja, ik werk zelf in 013 en kan niks anders zeggen dan dat het een gepassioneerde toffe groep mensen is. Zij zijn er ook niet blij mee. Maar het is gewoon wel heel kut inderdaad
Ja ik ben ook niet boos zoals de mensen in de comments hoor, zal vast een goede reden achter zitten. Maar kijk er al zo lang naar uir 
Is iemand hier wel eens naar Lollapalooza in Parijs geweest?
Ik wil er misschien heen volgend jaar maar ben nog nooit naar een festival geweest dus weet uberhaupt niet of het een goed idee is om alleen naar een groot festival te gaan
(ben wel al vaak alleen naar grote concerten geweest maar dat is toch nog wat anders denk ik)
Ik ken Lollapalooza niet en ben daar dus nooit geweest, maar weleens alleen naar een festival. Ik vind het zelf eigenlijk wel fijn om lekker mijn eigen plan trekken en geen rekening te houden met anderen.
Maar ik moet wel zeggen dat het heel anders is dan een concert en ik mijn eerste festivalervaring niet alleen had willen doen. Ik weet niet hoe groot het is, maar als het heel massaal is weet ik niet of het heel chill is om dat meteen alleen te doen. En het maakt ook wel uit of het een dagje of meerdere dagen is misschien.
Wiehoe kaarten voor Pinkpop zijn binnen 
Als het je normaal prima afgaat om alleen in een grote wereldstad te zijn of een buitenlandse trip te maken dan moet dit ook prima te doen zijn.