Ga je een dag of een weekend?
Hier heb ik mijn kaarten gewoon doorgeschoven 
Ga je een dag of een weekend?
Hier heb ik mijn kaarten gewoon doorgeschoven 
Oja nog een aanrader, 18 december Possesions in radion!!
Het hele weekend!
Wie kijkt er ook de Qlimax stream?
Ik
Dikke productie wel in een weekje neergezet 
Ik was vrijdagavond op een illegale en het was zo fantastisch. Het was namelijk echt super warm buiten om een of andere reden.
Echt de hele nacht gedanst. Voelde bijna als vroegahh
Ja ik ben ook content so far! Hoop zo dat het nu wel door kan gaan
Ik kwam hier om te zeggen dat de line-up voor BKS bekend is haha, maar zie ook een paar leuke namen bij DTRH
IK WIL GAANNN!
Hoop zo erg dat het doorgaat
Ik vind de dtrh kaartjes wel duur geworden, 220 nu. Volgens mij waren mân kaartjes 180? Hoe duur zal LL dan wel niet worden⊠
Edit: bedenk me nu dat het natuurlijk komt door corona, dus hartstikke begrijpelijk wel.
Dtrh ticket is weer binnen!
Hier ook!
Een groepsticket, nog steeds fiks duur maar scheelt toch 2 tientjes
Ik ben ook benieuwd of het doorgaat. Zou het wel echt geweldig vinden. Pff kan me er bijna niets meer bij voorstellen. Knakworsten en bier en een beetje chillen bij de tent. Zoveel zin in.
Nou ik zit klaar voor de presale van BKS, hopelijk kom ik ik doorheen. Poging 450 om volgend jaar hopelijk weer zorgeloos naar een meerdaags festival te kunnen 
Ik heb ze! Maar wat duur geworden zeg. Logisch wel maar toch
Ik heb nog steeds mijn geld niet terug van dgtl 2020
Eerst werd het natuurlijk verplaatst naar april 2021, toen naar september 2021 en toen dat niet door kon gaan hebben ze de stekker er maar uitgetrokken qua verplaatsen en zou iedereen zân geld terug krijgen
Dat is half september aangekondigd (met die persconferentie toen, 14 of 15 september?) en vanaf toen zou het 6 a 8 weken duren maar nog niks ontvangen en inmiddels zijn ze weer vol in de promotie voor dgtl 2022
Ik ben niet de enige natuurlijk dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen maar het is wel heel vreemd want ze zijn echt niet te bereiken, reageren nergens op maar posten dus wel op fb over andere events
Ook dat degene die in 2020 een ticket aangeschaft hebben, een link zouden krijgen voor presale 2022. Ehm, niks gezien en ook daarover zie ik veel gelijkgestemden berichten.
Ik vind het echt zo raar, had altijd het idee dat dgtl zân zaakjes wel op orde had
Zijn er hier mensen die WEL iets gehoord/ontvangen hebben?
Ik heb ook niks ontvangen! Moest er toevallig vandaag ook aan denken.
Nee! Ben er zo klaar mee ondertussen.
Heb denk ik eind september of begin oktober nog een keer naar ze gemaild en toen kreeg ik heel snel reactie dat mân refund wel goed was doorgekomen en het âsoonâ gepland zou worden om verder verwerkt te wordenâŠ. Laatst dus nog eens gemaild maar nooit meer iets gehoord. Zie ook idd veel mensen op FB klagen etc., en vind het ook zo vreemd dat niemand nu geld krijgt maar die nieuwe tickets idd verkocht worden
Wat bedoel je van 2021? Want in principe was er geen 2021 editie, alleen een doorgeschoven van 2020
Of heb je na april 2020 een kaartje gekocht?
@Okapi @Twijfelkont ja ik vergeet het ook af en toe en ik maak er ook niet genoeg werk van moet ik zeggen maar eigenlijk is het heel kwalijk. Als je 6-8 weken zegt, doe dat dan ook of geef een update. Op Facebook zie ik ze ook nergens op reageren en ik heb geen andere social media (zoals Twitter of Instagram) maar volgens mij is het daar ook stil hierover. Irritant dit soort dingen
Nah wat raar dit! Fijn voor jou overigens, maar wtf zijn ze aan het doen daar. Ik wil gewoon mân geld nu echt terug ook want kan het hard genoeg gebruiken
valt me ook wel tegen van de organisatie dit
@Brum Ik zal eens een reminder naar ze sturen van mijn laatste mail