Nadat ik dat laatst hier postte heb ik ze via FB chat een bericht gestuurd, en vandaag kreeg ik ineens een reactie daarop! Hun reactie was iets in de richting van; vervelend om te horen dat je op je mails geen reactie hebt gekregen. Stuur ons hier je e-mail dan zoeken we het op in het systeem hoe het ermee zit en hierbij wil ik dit moment gebruiken om excuses te maken voor het ongemak dat we je mails niet hebben beantwoord. Door de enorme hoeveelheid hebben we problemen ze allemaal te beantwoorden.
Goed ik dus gereageerd en hun reactie was daarop dat ze zagen dat m’n gegevens wel verwerkt waren maar dat er een typfout in de BIC zat. Door die kleine fout kon het systeem mijn refund niet automatisch verwerken, maar ze zijn nu zo vrij geweest het direct aan te passen en ze gaan me handmatig refunden zodra de juiste personen daarvoor bij mijn aangemaakte aanvraag daarvoor aanbelanden.
Ondanks dat deze reacties heel aardig zijn, is het nog steeds de vraag wanneer ik ooit m’n refund krijg 🥲 en ik vind het heel bijzonder dat er iets in die BIC niet goed stond. Want eerder kreeg ik vanuit hun de bevestiging dat alles goed door was gekomen en nouja er zijn zoveel mensen die geen refund hebben gehad dus heeft iedereen daar dan problemen mee? Lijkt meer op een excuus… maar we wachten het weer af, wie weet komt het nu ineens wel heel snel