Festivaltopic

Zouden ze misschien eerst wat geld moeten binnenharken met de verkoop om te kunnen uitbetalen? :face_with_monocle:

Ah zo! Nou wel fijn dat het bij jou zo snel ging dan haha maar maakt de situatie wel vreemder.

@Okapi ja zoiets dacht ik eerst ook maar kan het me bijna niet voorstellen, dgtl is zo’n grote, al lang meedraaiende organisatie… maar ja wie weet
@Twijfelkont ja ik ga ook maar weer eens mailen

Ik had nog gemaild, uiteraard weer geen reactie. Jij wel (vast niet…)? Word nu echt goed chagrijnig, het is bijna 2022 joh en ik wil nu gewoon m’n geld weleens terug hebben. Is toch iets van €50 ofzo?

Ah, nee ik ben helemaal vergeten überhaupt te mailen!
Misschien is dat wel hun tactiek, er zo lang over doen dat mensen het gewoon vergeten :exploding_head:
Echt erg dit inmiddels, vooral in combinatie met promo voor andere evenementen en de belofte dat het binnen 6-8 weken vanaf half september terug gestort zou worden. Ik kan ook nergens een telefoonnummer vinden ofzo

Nadat ik dat laatst hier postte heb ik ze via FB chat een bericht gestuurd, en vandaag kreeg ik ineens een reactie daarop! Hun reactie was iets in de richting van; vervelend om te horen dat je op je mails geen reactie hebt gekregen. Stuur ons hier je e-mail dan zoeken we het op in het systeem hoe het ermee zit en hierbij wil ik dit moment gebruiken om excuses te maken voor het ongemak dat we je mails niet hebben beantwoord. Door de enorme hoeveelheid hebben we problemen ze allemaal te beantwoorden.

Goed ik dus gereageerd en hun reactie was daarop dat ze zagen dat m’n gegevens wel verwerkt waren maar dat er een typfout in de BIC zat. Door die kleine fout kon het systeem mijn refund niet automatisch verwerken, maar ze zijn nu zo vrij geweest het direct aan te passen en ze gaan me handmatig refunden zodra de juiste personen daarvoor bij mijn aangemaakte aanvraag daarvoor aanbelanden.

Ondanks dat deze reacties heel aardig zijn, is het nog steeds de vraag wanneer ik ooit m’n refund krijg 🄲 en ik vind het heel bijzonder dat er iets in die BIC niet goed stond. Want eerder kreeg ik vanuit hun de bevestiging dat alles goed door was gekomen en nouja er zijn zoveel mensen die geen refund hebben gehad dus heeft iedereen daar dan problemen mee? Lijkt meer op een excuus… maar we wachten het weer af, wie weet komt het nu ineens wel heel snel

Oh dat klinkt best redelijk, als het klopt. Want ik vind het inderdaad vreemd dat je daarvoor zelf contact op moet nemen en meteen komen ze hiermee… ik ga ook deze aanpak proberen, als ze met dezelfde reactie komen is het sowieso bs

Oe ja ben echt heel benieuwd!

1 like

Heb je je geld inmiddels terug?

Bij mij hebben ze na een week gereageerd op mijn bericht, dat ik mijn emailadres en ticket nummers moest opgeven. Dat bericht is van 28 december, daar heb ik natuurlijk op gereageerd met de info en daarna niks meer gehoord, paar dagen geleden nog om een update gevraagd. Zo irritant dit

Thanks voor je reminder, ik vergeet het steeds! Heb dus nog steeds geen geld terug… mijn laatste contact is van 21 december en toen zouden ze het regelen. Heel bijzonder allemaal. Krijg sterk het idee dat het daar flink verkeerd aan het gaan is

2 likes

Ik heb ze maandag een bericht gestuurd nav jouw post en ook niks gehoord…

Ah nee ik snap je wel!
Ik heb me er maar op ingesteld dat niks meer doorgaat, dan kan het alleen maar meevallen

2 likes

Welke concerten ga je heen eigenlijk?

Verbaast me niks, wel echt irritant… ik ga morgen ook maar weer eens wat sturen

1 like

Ah ik snap je super goed hoor! Ik heb ook voor allerlei concerten kaartjes en keer op keer uitgesteld. De eerste twee die ik nu heb staan zijn 8 maart Passenger en 17 maart Racoon… ben benieuwd. De eerste daarna is in juni dus wie weet.

1 like

Ja treurig he als er dan nog niet eens een nieuwe datum is! :frowning: Ik heb ook kaarten voor Bon Iver, gekocht in september 2019 haha voelt ook als een leven geleden. Het zou oorspronkelijk april 2020 zijn, toen verplaatst naar januari 2021, toen naar november 2021 en nu naar november 2022 :rofl: We gaan het meemaken…

Hier 5 concerten staan waarvan de eerste begin februari is, maar dat zie ik ook niet echt gebeuren. :frowning_face: Had er nog 1, maar die is al gecanceld.

Ik had 5 dingen staan in december en 3 in maart (volgens mij). Maar denk niet dat iets nog door zal gaan dit jaar. :joy:

Ik heb nog 7 kaartjes voor dit jaar (eentje nog van 2019!!!) Maar ja ga er ook maar weer van uit dat alles wordt afgezegd/verplaatst voor de 10000ste keer. Ik ben echt jaloers op Amerikanen die gewoon naar concerten kunnen/konden 🄲

1 like

Ik heb inmiddels meerdere malen om een update gevraagd en het blijft stil
Ik zit er zelfs over na te denken om te ā€œdreigenā€ met iets publiekelijks, zoals Kassa ofzo. Ik vind het zo irritant dat ze mbt online promotie doorgaan alsof er niks aan de hand is, speel op z’n minst open kaart. Of geef gewoon geld terug, liever geld want dat hebben ze 4 maanden geleden beloofd :upside_down_face::upside_down_face:

Ik heb vandaag via FB messenger ook weer contact opgenomen. Is wel gelezen maar ook stil gebleven. Kan echt niet meer dit hoor, het wordt idd gewoon een principe kwestie ondertussen

1 like