Zou dit gewoon doen. Vaker rennen ze dan opeens wel.
Of mail BOOS, dan heb je ook meteen hun (toekomstige) doelgroep te pakken.
Oh dat weet ik niet, ik heb geen Instagram! En tegenwoordig kun je ook geen openbare profielen meer bekijken zonder account
Wow ik heb net eindelijk het geld van DGTL terug ontvangen. Heeft even geduurd zeg
Mijn tweede concert waar ik dit jaar heen zou gaan is verplaatst van 22 feb dit jaar naar 23 feb volgend jaar. Ik ben heel benieuwd hoeveel er nog gaan volgen. Was te verwachten, maar wel balen.
Ah balen zeg, het blijft zich gewoon herhalen op die manier 
Nou inderdaad. Ik heb in april ook 2 (waarvan 1 van vorig jaar), dus ik ben heel benieuwd wat er dan mogelijk is.
Ik zou nu zelfs vrijwillig naar het Piratenfestijn gaan als het kon. 
Ik ben hier een keer mopperend heen gegaan met mān vriendengroep, maar het jaar daarop gingen we weer. Goed foutš
Ik heb net kaarten voor harmony of hardcore gekocht
hoop dat het doorgaat.
@MevrouwMand @Batalash jullie ook plannen om te gaan?
Jaa, ze stonden ook op het programma van de digitale ESNS en ik vond het echt heel goed!
Pff. Op NOS stond eerder dat evenementen tot 1250 personen (binnen) konden doorgaan, dus ik ging ervan uit dat het ānachtlevenā overdag wel kon. Zo jammer.
Ja! Maar nog geen kaartjes gekocht. Ticketswap it is.
Ik wil mezelf nog helemaal niet lekker maken met eventuele feestjes in de toekomst.
Ik denk dat artiesten niet echt een andere keuze hebben omdat alle locaties de komende tijd volzitten. Mijn concerten van vorig jaar staan nu tijdens de zomer, dus december zal wel het enige uitwijkmoment zijnā¦
In de hoop dat er deze zomer toch er weer wat mag, zijn we een beetje aan het kijken naar fesitvals en kreeg ik de vraag of ik mee wil naar Lentekabinet. Nu kregen ze niet echt uitgelegd wat er nou precies is en laten mān google skills me ook in de steek. Maar voor ik een kaartje koop, wil ik wel weten wat ik ongeveer kan verwachten. Weet iemand dat hier?
Dat had ik idd al gevonden, maar zijn al zoveel namen die me 0.0 zeggen, dus om alles te op te zoeken ben ik wel erg lang bezig. Dus had hoop dat hier iemand kon zeggen wat voor genre muziek etc ik kan verwachten.
Disco/techno/house/groove/hiphop/funk/jazzy zou ik zeggen?
De eerste regel van dat artikel is ā Disco- en technoliefhebbers opgeletā dus ik denk vooral dat?
Alhoewel ik van die hele lijst namen er geen ƩƩn ken
en ik toch wel regelmatig naar feestjes en festivals ga. Maar zou idd beetje op hun insta of Facebook kijken voor sfeer impressie en een aftermovie van vorige editie
Thanks! Dit is even een gevalletje duh, haha
@Samsam ooh zie nu dat ik een andere site gevonden had, bijna dezelfde naam. De groep met wie ik zou gaan, zei allemaal verschillende dingen, waaronder ook techno, maar ze spraken elkaar allemaal tegen. Dus begon te twijfelen
Ik ga ook! Ik ben zo benieuwd, dit is een van de festivals waarvoor ik al sinds 2019 kaartjes heb. Was toen al helemaal hyped om voor de eerste keer te gaan en we zijn inmiddels 2 jaar verder dus canāt waitttt