Festivaltopic

De keuze is voor me gemaakt, de weekendkaarten zijn uitverkocht. Wilde net mn kaartje gaan kopen, helaas.

Arctic Monkeys omfg

2 likes

Stromae😍 arctic monkeys😍

Vind de toppers nu al vet

1 like

Ik scrollde terug om te kijken of De Toppers kwamen :sweat_smile:

5 likes

Holy shit wat een goede lineup, nu wil ik ook naar LL :disappointed_relieved:

Maar ik heb al kaartjes voor Rock Werchter en Best Kept Secret dus misschien moet ik even rustaagh doen

Hahha snap ik! Headline was een betere benaming geweest😅

Mijn god het is wel duur hoor! Ik wil aan de ene kant heel graag gaan, aan de andere kant vind ik groepen/horden mensen heel intens. :sweat_smile: jeetje de twijfel slaat nu al toe

Maar denk je dat er nog kaarten over zijn na dit weekend? Of heb je nog een mogelijkheid ivm eerdere jaren?

Ik ben bang dat dit weekend helemaal gaat uitverkopen :confused:

Ja denk het wel, maar dan is het wel over een week klaar zitten met laptop. Het raakte alle voorgaande jaren vrij snel uitverkocht. En anders fanatiek ticketswappen.

Ik heb zelf geluk, ik mag dit weekend al met presale omdat ik een kaartje voor 2020 had.

2 likes

Ik koop wel altijd gelijk een ticket maar vrienden van mij kopen altijd een ticket een week van tevoren. Standaard wordt kut weer opgegeven en staat Ticketswap massaal vol met tickets.

Spoiler alert: regen valt altijd mee

Ik vond 2019 alsnog goed te doen. Het waren enkele extreme buien maar daarna was het wel droog. Regenjas en regenlaarzen mee en gaan

2 likes

Ja ik herinner me wel nog de giga blubber bende buiten de India om 2u 's nachts. Had zo’n medelijden met iedereen op sneakers😬

3 likes

Speciaal regenlaarzen aangeschaft voor dat jaar. Ook niet uit gedaan uiteindelijk want alles was blubber, beste aankoop ooit hahaha. De regen had ook wel iets want om droog te staan belanden we bij allemaal (voor ons) onbekende bandjes in de kleinere tenten

1 like

Haha ja dat had ik precies zo! Stond ineens bij de Lima tent overdag bij een leuke band. Toch even de stortregen getrotseerd om bier te halen, bij terugkomst (rennend van de bar naar de Lima) allemaal mensen keihard applaus geven aan mij :joy: good memories

5 likes

Ik had kaartjes voor Lowlands afgelopen jaar, dus zou nu inloggegevens of een code moeten krijgen om morgen nieuwe kaartjes te kopen. Mailtje daarover zou volgens Lowlands afgelopen woensdag worden verstuurd, maar ik heb nog niets. Hebben jullie je mailtjes al? Moet ik al paniekeren? :scream:

Ik heb gisteren een mail gehad! Heb je al in je spam gekeken? En kijk je bij je goede mailadres? de mail is verstuurd naar het e-mailadres dat aan ticketmaster gekoppeld zit

1 like

Thanks! Heb inderdaad overal al gecontroleerd. Heb ticketmaster nu maar gemaild met de tickets en bevestiging van vorig jaar erbij. We hadden toen een Glamcamp-pakket met huisje en tickets, hoop niet dat het probleem daarin zit!

Ik heb die mail een paar dagen geleden gehad! Gllamping hoort niet bij de pre-sale dus misschien komt het wel daardoor

Echt!? Dat stond niet in de mailtjes daarover. Wat kut zeg als dat echt zo is, we hebben toch gewoon normale kaartjes in dat pakket zitten. Vrije verkoop hoef je dit jaar niet op te rekenen :frowning: :frowning:

1 like

Mocht je normale kaartjes willen; ik heb een code voor twee kaartjes die ik niet ga gebruiken!

3 likes

Echt!! Dat zou geweldig zijn!! Heb via instagram gevraagd (Ticketmaster reageerde niet) en kreeg deze reactie:

Dus jullie hadden inderdaad gelijk. Als je me jouw codes wilt geven zou dat echt zo onwijs lief zijn, bedankt voor het aanbod!

2 likes