Festivaltopic

Ik heb je een pb gestuurd :slight_smile: echt heel raar zeg dat het niet kan met jouw eerdere tickets

1 like

Dank je wel, ben helemaal flabbergasted door deze plottwist. Megalief!

2 likes

Same! Niet geschoten is altijd mis haha

2 likes

Was nog best veel gedoe maar ik heb m’n kaartjes en gllamping binnen!!

3 likes

Ja het is gelukt!! Om 11:24 was ik toch weer trotse eigenaar van kaartjes, echt mooi hĆØ :smiley: zal nog vaak aan Lorelai denken dit jaar!

6 likes

Ik ga toch nog hopen op kaartjes volgende week, we zijn met 7 dus als twee van ons erdoor komen moet het lukken!

2 likes

Gister bij onze groep gelukt om kaarten voor Lowlands te kopen, zo blij dat het gelukt is

1 like

Ik ga voor het eerst met een camper naar Lowlands! Heel benieuwd naar. Ga wel elke ochtend gekookte eitjes naar onze vrienden op de camping brengen😁

5 likes

Met een camper naar een festival is zoooo chill :heart_eyes:. Echt een verademing.

1 like

Ik ga naar radion!!

4 likes

Goed voor elkaar! Ik was een beetje te laat en alles was al ongeveer uitverkocht. Nu tickets voor het sieraad :crazy_face: line up is okƩ. Verwacht er niet zoveel van, maar ben allang blij dat we weer een avondje kunnen dansen.

1 like

Ik ga (normaal gezien) elk jaar naar Psy-fi in Leeuwarden maar nu zag ik op social media dat er heel veel mensen commentaar hebben op het gebruik v de qr-code en/of testen en dat vind ik echt rot. Het was wel te verwachten omdat het best wel een alternatief/spiritueel festival is. Kan me niet voorstellen dat ze zich niet aan de dan geldende regels gaan houden als organisatie zijnde.

Oh love deze uitspraak haha

5 likes

ik kan echt bijna niet geloven dat dit jaar de festivals weer doorgaan, ohmagaaad wat gaan we los dan

5 likes

Vrij voor paaspop en lowlands :sob: zoveel zin in en weer hopen op een chille shift werken op lowlands

4 likes

@jasmijntheetje Ik ga morgen naar de nacht staat op in amsterdam.

Zie nu op insta allemaal mensen die het belachelijk vinden dat je qr code moet laten zienšŸ˜… maar die mensen mogen niet naar binnen dus valt vast mee.

Denk wel dat je deze discussie overal zal zien terugkomen, voornamelijk op (openbare) socials.

1 like

Ja ik loot ook mee. Hoop het zo, deel van m’n vrienden heeft al wel kaartjes, maar we zijn nog lang niet compleet :slightly_frowning_face:

1 like

Blijf proberen! Er komen soms vrij uit niet afgemaakte betalingen

Hoe lang blijven jullie proberen? Ik was met 2 minuten ofzo door de wachtrij maar na 10 minuten proberen nog steeds geen tickets

Ik had dit ook maar na 2 minuten proberen ofzo lukte het toch! Hoefde er wel maar 1 (vrienden hadden al) dus dat is dan miss makkelijker…