Ik heb je een pb gestuurd
echt heel raar zeg dat het niet kan met jouw eerdere tickets
Dank je wel, ben helemaal flabbergasted door deze plottwist. Megalief!
Same! Niet geschoten is altijd mis haha
Was nog best veel gedoe maar ik heb mān kaartjes en gllamping binnen!!
Ja het is gelukt!! Om 11:24 was ik toch weer trotse eigenaar van kaartjes, echt mooi hĆØ
zal nog vaak aan Lorelai denken dit jaar!
Ik ga toch nog hopen op kaartjes volgende week, we zijn met 7 dus als twee van ons erdoor komen moet het lukken!
Gister bij onze groep gelukt om kaarten voor Lowlands te kopen, zo blij dat het gelukt is
Ik ga voor het eerst met een camper naar Lowlands! Heel benieuwd naar. Ga wel elke ochtend gekookte eitjes naar onze vrienden op de camping brengenš
Met een camper naar een festival is zoooo chill
. Echt een verademing.
Ik ga naar radion!!
Goed voor elkaar! Ik was een beetje te laat en alles was al ongeveer uitverkocht. Nu tickets voor het sieraad
line up is okƩ. Verwacht er niet zoveel van, maar ben allang blij dat we weer een avondje kunnen dansen.
Ik ga (normaal gezien) elk jaar naar Psy-fi in Leeuwarden maar nu zag ik op social media dat er heel veel mensen commentaar hebben op het gebruik v de qr-code en/of testen en dat vind ik echt rot. Het was wel te verwachten omdat het best wel een alternatief/spiritueel festival is. Kan me niet voorstellen dat ze zich niet aan de dan geldende regels gaan houden als organisatie zijnde.
Oh love deze uitspraak haha
ik kan echt bijna niet geloven dat dit jaar de festivals weer doorgaan, ohmagaaad wat gaan we los dan
Vrij voor paaspop en lowlands
zoveel zin in en weer hopen op een chille shift werken op lowlands
@jasmijntheetje Ik ga morgen naar de nacht staat op in amsterdam.
Zie nu op insta allemaal mensen die het belachelijk vinden dat je qr code moet laten zienš maar die mensen mogen niet naar binnen dus valt vast mee.
Denk wel dat je deze discussie overal zal zien terugkomen, voornamelijk op (openbare) socials.
Ja ik loot ook mee. Hoop het zo, deel van mān vrienden heeft al wel kaartjes, maar we zijn nog lang niet compleet 
Blijf proberen! Er komen soms vrij uit niet afgemaakte betalingen
Hoe lang blijven jullie proberen? Ik was met 2 minuten ofzo door de wachtrij maar na 10 minuten proberen nog steeds geen tickets
Ik had dit ook maar na 2 minuten proberen ofzo lukte het toch! Hoefde er wel maar 1 (vrienden hadden al) dus dat is dan miss makkelijkerā¦