Festivaltopic

Ah ja eentje is misschien wel makkelijker inderdaad! Ik ben al zeker 25 minuten aan het proberen en nog steeds niks dus ga het maar eens opgeven haha

1 like

Wij waren er met 4 personen doorheen, scheelde denk ik echt dat wij groepstickets hebben gekocht! Had niet verwacht dat het zou lukken, heel chill!

2 likes

Yesss 2 tickets gescoord via Ticketswap!!!

2 likes

Nu al? Woow

2 likes

Ja echt al een aantal langsgekomen. Had de app gedownload om alerts aan te zetten en 2x geluk gehad!! Dus zou het ook zo proberen

2 likes

Tegen dezelfde prijs of verkopen mensen dan ook meteen door met winst?

2 likes

Waaaah het is mij ook gelukt! Hoeveel tickets waren er nog beschikbaar überhaupt?

5 likes

Heb nu voor beide 330 betaald :woozy_face: nu je het zegt besef ik dat eigenlijk pas haha heb meteen geklikt niet naar de prijs gekeken

Maar niet voor de ticketprijs gok ik?

1 like

Nee idd helaas haha. Op marktplaats al voor 2000 :rage:

Marktplaats sowieso nooit doen, das altijd nep

2 likes

Zo schaamteloos dit. Ik dacht trouwens dat je bij Ticketswap maar een maximaal percentage extra mocht vragen op het bedrag? (iig geen 85 extra)
Hopelijk vindt iedereen nog een betaalbaar kaartje.

Dit soort tickets niet kopen hoor. Echt triest sommige mensen die willen verdienen aan tickets

Het wordt tijd dat je tickets op naam moet gaan kopen. Kan je toch niet, dan geef je je ticket terug en kan iemand op de wachtlijst de tickets kopen.

Snap niet dat die zwarte markt niet harder aangepakt wordt

5 likes

Ik was naar Shelter maar ben weer naar huis gegaan, vreselijke muziek (de line-up was onbekend). Echt jammer dat een kaartje voor Radion niet meer was gelukt .

Voor het concert van de opposites moest dit al inderdaad! Een prima oplossing.

1 like

Wat bijzonder dat ze dat op sommige plekken wel deden. Ik kon gewoon tot 5 uur dansen bij het sieraad.

1 like

Wat wordt jullie eerste feestje :blush:?

1 like

Het foute feest van Qmusic :sweat_smile:

2 likes

Snowbass, 19 maart

2 likes