Grasnapolsky!
Ahh dat is zoooo leuk! Ik kreeg toevallig vandaag een herinnering van 2019 in mān Google photos. Echt jammer dat ik dit jaar niet kan.
Ik hoop dat er met koningsdag iets leuks is, anders wordt harmony mān 1e denk ik
Ja ik ben in 2017 en 2018 geweest, inderdaad echt tof!
Hoewel ik de laatste feestjes echt alleen maar heb staan ouwehoeren en niet echt in de mood kom om los te gaan. Mis dat wel, dus moet even op zoek naar een andere cocktail.
Ohja story of my life dat ouwehoeren 
Ik vind het wel echt bloedirritant dat alles nu tegelijk in de verkoop komt. Pussy lounge festival, dominator, decibel. Hallo als ik dst allemaal tegelijk moet kopen ben ik al failliet voordat het feest is
Ja! Ik heb tot nu toe verder alleen kaarten voor Rebirth en Hardclassics on the beach en denk dat ik verder tzt wel ff kijk of ik op Ticketswap nog wat kan regelen
Ja je hebt gelijk!
hcotb wil ik ook nog wel heen. Maar dat wordt voor mij een ticketswap denk ik en decibel ook (als ik ga). Koop volgende week denk ik alleen pussy lounge. Dominator is niet gelijk uitverkocht hoop ik en anders maar wel.
Oh leuk om elkaar dan hopelijk eindelijk te zien op hcotb! Laat maar ff weten als je gaat!
Ja idd! Ik laat je tegen die tijd weten als ik ga
Het concert van Franz Ferdinand in april. 
Ja iedereen moet sowieso komen. Eerste festival ook sinds covid. Kan niet wachten om lekker te chillen en te dansen.
Oh en kom dan ook direct naar de stad om een biertje te drinken in de pintelier haha.
Dit is ook het eerste festival van mij en mān vriend. Heel benieuwd hoe dat gaat haha.
Ik zit in de blinde kip fase. We twijfelen overal over, maar willen ook overal bij zijn š„²
Ik denk dat MOH de eerste grote wordt.
Oh we hebben kaartjes voor defqon weekend, free festival, decibel weekend 
Ga naar Awakings Easter Festival Sunday, en heb ook een kaartje voor Milkshake festival gekocht. Daarvoor ga ik vast nog wel gewoon uit. Wil naar Eerste Communie 6 maart.
Mama Africa is echt mān lievelings 
Ik heb nog kaartjes uit 2020 voor toffler, the crave en expedition alleen dat duurt allemaal nog wel even (eerste is 28 mei)
Ik zag wel net dat perron (Rotterdam) een evenement heeft toegevoegd van Decode en dat vond ik altijd wel leuke feestjes dus misschien ga ik daarheen
(18 maart)
Overigens heb ik nog steeds mān geld niet terug van dgtl. Het laatste contact is van 18 januari, toen zeiden ze dat mān bankgegevens aan de betaalrun van de week erna toegevoegd waren. Toen ik op 29 januari nog niks had vroeg ik om een update en na weer een week stilte heb ik gezegd dat ik het zat ben en contact op ga nemen met de Consumentenbond
Maar ja, daar heb ik helemaal geen zin in 
geef me gewoon mān geld!!
Voelt zo stom om nu weer om een update te vragen omdat ik heb lopen ādreigenā dus ik ga dit weekend maar echt een bericht sturen naar Consumentenbond oid en dan stuur ik een screenshot naar dgtl ofzo
We zijn inmiddels 5 maanden verder sinds hun belofte, met je ā6 wekenā 
Het zou me niks verbazen als ze nu tegen je gaan zeggen eyz wil je niet toevallig een kaartje voor de editie die we binnenkort gaan houden 
Ik ben niet een frequente poster, maar nu de festivals eindelijk weer eens doorgang lijken te vinden, kruip ik ook onder mijn steen vandaan.
Op de planning staat nu Paradigm Festival en Into the Woods (kaarten van 2020/voorrang door kaarten van vorig jaar), maar ik wil eigenlijk ook nog met mijn man naar een festival met zijn tweetjes. Nog aanrader voor festivals met ook wat rockbandjes? Lowlands en Down the Rabbit Hole waren al geen optie meer vanwege andere verplichtingen, Best Kept Secret lukt ook niet. En dan loop ik een beetje vast. Jullie nog ideeƫn?
Vrij voor lowlands en mag dār weer werken, zin in!
Mogen ze proberen maar mij zien ze niet meer op dgtl 

Merken ze natuurlijk niks van, maar toch
Lekker! Wat voor werk doe je er als ik vragen mag? Ben me aan het oriƫnteren op werken tijdens lowlands momenteel. Zou het liefst iets in de horeca doen, maar zoek nog een ingang.
Weten nog niet precies onze taken, ik doe het via her poppodium waar ik vrijwilligerswerk doe. Hebben polsbandjes gedaan, maar ook campercamping .