Festivaltopic

Ik hoop zo dat de concerten dit jaar allemaal gaan kunnen doorgaan! Ben jaren niet geweest, maar nu op korte tijd toch verschillende tickets gekocht:

• Olivia Rodrigo: Brussel
  • Ed Sheeran: Brussel
  • combi ticket voor Rock Werchter. Die line up doet mij echt denken aan mijn tienerjaren. Zo veel zin in Jimmy Eat World, Keane, The Killers, Sum 41 en alle nieuwere bands! Het is 12+ jaar geleden dat ik geweest ben naar een meerdaags festival dus ben heeeel benieuwd.

Ook druk op zoek naar tickets voor Louis Tomlinson in Amsterdam. Hopelijk lukt dat nog!

7 likes

Zo blij dat Boom (Portugal) door zal gaan. Echt zoveel zin in!

5 likes

Is er iemand hier die interesse heeft in twee weekendtickets voor Awakenings festival in april? Ik zie dat er al mega veel op Ticketswap worden aangeboden dus ik vrees er niet vanaf te komen, maar het is het proberen waard.

Ik ga pas over twee weken maar ik kan me dit gevoel helemaal voorstellen, mentaal doet het ook veel voor mij. Uren dansen zorgt ervoor dat ik me daarna veel minder gestrest voel.

Er is hopelijk genoeg tijd om het weer een beetje in te halen! Lekker nagenieten nu.

4 likes

Ik denk dat je die wel verkocht krijgt tegen de tijd dat het april is hoor, mensen durven nu nog niet te teveel hoop te hebben en zijn bang dat het toch weer afgelast wordt. Ik heb ook tickets te koop staan voor een festival in april wat nu nog niet lukt maar ik heb er vertrouwen in dat ik ze tzt als het echt door blijkt te gaan wel verkoop!

1 like

Maar dat is voor combiticket toch?
Ik vind het eigenlijk wel goedkoop. Jammer dat ik net te laat was met early bird tickets.

Ik vind happy hardcore dus echt super leuk, maar weet er iemand of er eerdaags evenementen zijn in dit genre? Ben totaal niet thuis in die wereld hahah, ga normaal gesproken altijd naar techno

1 like

Ja dat scheelt veel idd, kan me helemaal niet meer herinneren dat het toen zo goedkoop was voor een heel weekend.
Maar ik vind het nog steeds goed te doen. Als ik die prijzen van grote festivals in Nederland zie, sta ik echt versteld van de hoge prijzen.

Jaa Couleur café vond ik echt super leuk!! Jammer dat ik dit jaar niet kan, zou er graag weer heen willen.
Alleen de camping is echt af te raden. Ik voelde me ontzettend oud daar, alleen maar dronken 15 / 16 jarigen die midden in de nacht de camping bij elkaar stonden te schreeuwen en te zingen. En ze vielen over mijn tent heen tegen me aan terwijl ik probeerde te slapen en in de ochtend zag ik dat er over mijn tent heen gekotst was. Nouu… ik ben wel wat gewend op festivalcampings, maar dit was echt heftig haha.
Maar het lijkt me echt leuk om daar weer een keer naartoe te gaan en dan ergens in Brussel te slapen in een hostel / airbnb ofzo.

1 like

1 april guilty pleasure in groningen

1 like

Ik ga zaterdag naar een feestje waar ik echt al twee jaar naar uitkijk (het had eigenlijk eind maart 2020 hebben plaatsgevonden), maar ik ben sinds dit weekend ineens zo bang om corona te krijgen :sweat_smile: Ik heb het echt heel erg nodig om even te ontstressen door gewoon lekker gedachteloos in een donker hol te zweten met duizenden andere mensen, en mijn vrienden weer eens in een andere setting te zien. Dan kan ik daar ook meteen weer maanden op teren, ik wil echt zo zo zo graag dansen.

3 likes

Nog 1 nachtje tot het eerste festival van 2022 :tada: het wordt ook nog geweldig weer.

5 likes

Glitterdordijnen! Die zijn altijd wel de moeite waard om te onderzoeken. @pastelzwart tnx! Kwam je ook nog een dagje kijken?

Oh ja, zoiets had je al eerder gezegd. Heel veel sterkte met alle burn out/ oververmoeidheid klachten. Denk goed om jezelf. Hoop dat je je weer beter gaat voelen, :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oké ik ben negatief dus ik mag eindelijk weer eens feesten straks :pleading_face: Helaas heeft mijn vriendin wel corona dus het zal niet helemaal hetzelfde zijn, maar heb er alsnog zoveel zin in!

2 likes

Ooh jammer dat je vriendin positief testte! Waar ga je heen, RR? Veel plezier :star_struck:

1 like

Ja lekker voorspelbaar RR inderdaad! We haalden de gemiddelde leeftijd weer lekker omhoog zullen we maar zeggen :sweat_smile:

1 like

Ja echt een mega goede actie! Zag hem al bij Linda de Munck op instagram! Heb volgende week een afspraak staan.

Hoop echt dat betere oordopjes zorgen voor beter geluid tijdens concerten. Want ik draag altijd oordopjes, maar de ervaring is altijd minder dan zonder oordoppen helaas…

3 likes

Dank! Ben 1 dopje kwijt en had net een afspraak bij Specsavers voor nieuwe maar dit is een veel betere deal!

1 like

Wow toffe actie. Had bij Reverze mijn motoroordoppen in maar die dempen veel te veel. Ik ga deze actie wel ff checken want ze moeten nog wel ff door met Decibel en Thunderdome en Qlimax en…haha.

1 like