Ongevraagd advies: Voor ‘onze muziek’ zijn er betere op de markt, welke bijna net zo duur zijn als deze zonder korting.
Iig dat zegt mijn vriend die uitvoerig onderzoek heeft gedaan voor hij ze voor ons kocht.
Ik ga even zoeken welke dat precies zijn.
Het was super leuk! Het was m’n vriend z’n eerste festival dus die vond het erg spannend allemaal haha. Ik vond het echt heerlijk om gewoon in het gras te zitten en bier te drinken.
De kunst was wel een idd mwah, dat kwam volgens de programmaleider die we spraken, omdat het pas een week eerder gemaakt werd. Ze maken wel heel erg leuk gebruik van het terrein en de fabriek vond ik. ![]()
Ahhh dat zou super zijn!!! Lief ![]()
Deze!
Hoe was Reverze?
Dankjewel ![]()
![]()
Oooh net afspraak gemaakt bij beter horen! Maar deze zijnndus beter?
Voor hardstyle/muziek liefhebbers kan ik ook de oortjes van ears4u aanraden! ![]()
Ja graag!
Ik twijfel ook een beetje nog omdat mijn standaard partyplugs ook wel goed werken op een gemiddeld house en technofeest.
Zie nu pas: hoe was Reverze?
Ja best wel lekker. Zeker na 2 jaar niks. Vond Subsonik, TNT echt zwaar tegenvallen. Toen was het ook idioot druk in de area en dat voelde na/tijdens Corona toch ff raar. Devin Wild was echt de topper (met Subzero!) van de avond. Die is opeens keihard gaan draaien. Heerlijk! Dus al met al, ja best leuk en goed geregeld (bar, kluisjes, fouilleren).
Omg ticketswap gaat zo retesnel. Je moet echt met je telefoon constant in je hand zitten anders zijn ze zo weg. Wilde afrekenen maar had maar 1 kaartje in mn mandje
(wilde er 2) en toen ik dat snel wilde veranderen wastie al weg balen!
Wil naar Werchter Boutique.
Zaterdag misschien Rebirth, 9 graden regen en misschien zelfs onweer ![]()
![]()
Ik heb nog steeds mijn geld niet terug van dgtl 2020 ![]()
beloofd “binnen 6-8 weken” vanaf half september 2021 nou we zitten nu dus op 6-8 maanden
Inmiddels heb ik wel de Consumentenbond ingeschakeld maar die reageren mogelijk nog langzamer en toen er eindelijk reactie kwam was het verhaal dat ik lid moest zijn voor zulk advies dus ik zit in een soort loop van slechte service ![]()
(ja ja dit is niet hun probleem natuurlijk en hun goed recht dat je lid ervoor moet zijn maar vertel me dat dan meteen ipv na 4 weken)
Ik heb gereageerd met het lidmaatschapsnummer van m’n vader dus hopelijk accepteren ze dat en anders mag hij het hele proces opnieuw opstarten
Sinds 18 januari dus geen enkel bericht van dgtl meer ontvangen, zijn compleet stil gevallen. Sorry dat ik het zeg maar wat een KUT organisatie
ik had dit echt niet van ze verwacht maar nooit meer een dgtl evenement voor mij
Wow wat bizar he! Uiteindelijk hebben ze op mij dus wek gereageerd en m’n geld terug overgemaakt maar heeft ook bloed, zweet en tranen gekost. Iets gaat daar grandioos mis. Hopelijk zie jij je geld binnen afzienbare tijd terug
Jezus wat kut, nog steeds niet.
En wel blij op hun insta posten over een nieuw evenement terwijl de zaakjes nog steeds niet op orde zijn…
Ik wacht ook nog op mijn geld na meerdere berichten… misschien moeten we meer mensen zoeken met hetzelfde probleem of berichten plaatsen op hun socials?
Wat een klootzakken. Heb je al op social media geklaagd? Je bent vast niet de enige, mogelijk haalt dat nog wat uit. En volgens mij had ik het eerder al benoemd, maar ik vind het ook wel iets voor Boos aangezien je dan de doelgroep van DGTL ook bereikt dus dan zijn ze vast heel snel met alles rechtzetten ![]()
Ik heb echt een festivalcrisis. Ik vermoedde overdonderd te zijn door het aanbod maar mijn partyvriendin en ik raken nergens echt heel enthousiast van.
Ik raak mijn Awakeningstickets van volgend weekend ook aan de straatstenen niet kwijt met die kut line-up en in plaats daarvan wil ik binnenkort gewoon naar iets leuks! Het enige dat me aanspreekt is de zondag van Verknipt, maar daarvan heb ik altijd het idee dat er alleen maar jonkies rondlopen die alleen met zichzelf bezig zijn (maar hopelijk zit ik daar helemaal naast).
@Natiui Volgens mij hebben wij redelijk dezelfde muzieksmaak, heb jij nog tips?
Jaaa verknipt lopen idd wel echt jonge mensen rond en van die “technovlinders” met glitters Hahaah, nou mij echt niet bellen meer daarvoor. Vind de organisatie sowieso echt kut en hoe zij met feedback omgaan.
Ik zelf ga naar the crave, is een leuk festival in den haag! DGTL staat nog op mijn planning, ohm festival. Die hebben niet alleen maar harde techno, maar het zit er wel tussen. Ik heb nog kaartjes voor by the creek maar twijfel over die. In Parijs is natuurlijk ook Possesion van de zomer, daar heb ik een weekender van en lijkt me echt geweldig!! Verder qua feestjes (wat niet perse festivals zijn) kan ik antidote aanraden, is een upcoming feest met groovy techno, eerste communie, minimal collective, bauhauz en courtouisy en de missie.
Ojaa 27 april is ook Possesion in radion!! Spielraum is ook volgende week zondag al
Ja gatver dat mot ik dus nie haha. Die slaan we lekker over.
Possession Parijs heb ik mijn kaartjes weer voor verkocht, maar ik vind alle line-ups zo meh (die van DGTL en The Crave overtuigen me bijvoorbeeld ook niet echt) dat ik nu denk dat ik ze beter had kunnen houden haha. Misschien ben ik gewoon zuur geworden maar hallo ik wil op mijn oude dag ook gewoon naar takkeherrie luisteren in een donker hol ![]()
Jaaa ik snap je, ik vind het ook echt tegenvallen… heb geaccepteerd dat ik voor beuken maar het beste naar nachtclubs kan gaan. Kaartjes voor Possesion Parijs zijn trouwens nog steeds te koop
Vrienden van mij waren naar Rotterdamse rave gegaan, maar dat is ook niet meer zoals het was. De technovlinders hebben het overgenomen haha ![]()
Ojaaa intercell is sowieso wel echt aan te raden!!