Festivaltopic

Daar was ik ook (de zaterdag) en daar heb ik het ondanks dat wel echt heel leuk gehad haha. Maar daar had ik dus keuzestress qua stages/dj’s dus dan weet ik dat ik het sowieso naar mijn zin ga hebben.

Ik baal nog steeds dat ik Unpolished vlak voor corona heb moeten missen, ik hoop dat zij iets gaan plannen later dit jaar!

1 like

Ik vind Rotterdamse rave helaas niet zo verrassend en vernieuwend meer… de line up kan ik vooraf wel een beetje voorspellen. Dat doet verknipt dan wel weer echt goed, want die hebben best wel wet artiesten op de line up staan die niet of nauwelijks in Nederland draaien zoals Jan Vercauteren :heart_eyes:.

In de zomer periode gooit reaktor wel altijd katharsis, dus hopelijk dit jaar ook! Ben je weleens bij vault geweest? Die stellen mij ook echt nooit teleur.

2 likes

Haha ja ik hou juist wel van dj’s waarvan ik weet wat ik kan verwachten en het mijn smaak is, ik ben erg honkvast :joy:

Wat je opnoemt houden we inderdaad al in de gaten, thanks!

Hier komt altijd wel heeeeeel jong publiek op af, vooral eerstejaars studenten en internationals.
Paar jaar terug ging ik hier graag naartoe, maar sinds het zo massaal (en behoorlijk commercieel) is geworden, is de sfeer echt veranderd.

Heel tof logo idd! Vind Groningen alleen zo bizar ver reizen, ik ben vanaf mijn woonplaats 3 uur bezig

De ekte strijders zitten op de camping :cold_face:
Thanks!

Is er hier nog iemand met interesse in 2 kaartjes voor Geheime Liefde 14 mei? Heb zelfs de kaartjes nog niet gepersonaliseerd, dus ze kunnen nog op je eigen naam haha. Anders zet ik ze op ticketswap!

& @Sax ja ik moet misschien ook meer openbaar gaan klagen (heb zelf alleen Facebook van Social media) maar ik zie daar al meerdere reacties erover en ze reageren gewoon nergens op. Het irriteert me inmiddels mateloos om hier continu “ruimte” voor in m’n hoofd te moeten hebben/maken en eraan te denken maar volgens mij is dat ook precies hun tactiek. Ik ben er inmiddels namelijk van overtuigd dat ze het expres doen, om me te ontmoedigen überhaupt m’n geld terug te vragen, want ik kreeg vanmorgen ineens een reactie (na 3 maanden dus) dat ik m’n geld nog niet terug heb omdat ik incorrecte gegevens heb door gegeven
:fu:t2::fu:t2::fu:t2::fu:t2:
100% niet waar, maar geef mij maar lekker de schuld hoor, stel je ook voor dat je zou ownen wat er aan de hand is/excuus maakt voor de incapabele organisatie die ze zijn

1 like

Dit is wel een goeie ja, ik ga zo mn gegevens naar ze opsturen en dan meteen zoiets als dit erbij, zou me niks verbazen als het dan ineens de juiste gegevens zijn!! :upside_down_face::upside_down_face:

Ik heb inmiddels ook BOOS maar een bericht gestuurd, ik ben inmiddels ook op zo’n niveau dat m’n geld terug niet meer voldoende is, aan de schandpaal met die eikels :ok_woman:t2:

4 likes

Zo dit ga ik ook doen vandaag! Mocht dat niet werken en ze bij boos om meerdere ervaringen vragen dan kan je me altijd een berichtje sturen.

ik heb de oordopjes van beter horen! Heb ze helaas nog niet kunnen testen met een concert, slechts met een normale stapavond, maar vond ze al heel chill! Even prutsen om ze goed in je oren te krijgen, maar geluid is al een stuk beter dan normaal. Had helemaal niet het idee in een soort vissenkom te zitten.

2 likes

Ben ik de enige die een beetje stress krijgt van alle festivals die ineens doorgaan en ook superveel tegelijkertijd :exploding_head: m’n planning is nog niet rond en je wordt helemaal opgehyped door de kaartverkopen die nu al plaatsvinden.

Morgen naar awakenings festival!! Had er niet echt zin in want bagger line up maar nu wel zin om te dansen in de zon

2 likes

Is de line-up echt zo slecht? Ik zit te twijfelen om zondag te gaan want er staan superveel kaartjes op TicketSwap maar ik ben niet zo thuis in de techno.

Lol ik vind het ook een saaie line-up maar ga toch maar, wel laatste keer voor mij. Had een weekendticket maar heb hem nu gedeeld met twee anderen, ik ga zondag. Maar ik heb er nu wel zin in, het wordt lekker weer en heb ook zin om weer gewoon samen met mijn partyvriendin te gaan en gewoon lekker de hele dag te dansen en ontstressen <3

1 like

Ik ga morgen biertjes tappen bij dgtl en zondag naar thuishaven. Vind thuishaven nooit zo geweldig (die rare kwallen en heb t idee dat iedereen er nogal jong is), maar met lekker weer zal het vast meevallen.

1 like

@Theekransje doen!! Ik vind de line up zondag beter dan zaterdag en het wordt ook mooi weer.

@Sax ah leuk leuk same en mijn eerste festival weer sinds corona! mijn kaartje was eigenlijk een kaartje voor awakenings zomerfestival 2020 maar vriendin had te laat gereageerd op de nieuwe opties dus onze kaartjes zijn alleen geldig voor easter zaterdag. Wel jammer want was liever in juli gegaan maar net als jij heb ik ook zin om hele dag te dansen en ontstressen. Veel plezier alvast!

2 likes

Van het weekend lekker twee daagjes naar DTGL! Ben er dus nog nooit geweest, dus ben benieuwd. Ga ook echt alleen met mijn vriend, heb dat nog nooit eerder gedaan; normaal zijn we met een hele grote vriendengroep

@Sax oh waarom vinden jullie de line up zo slecht? Wel redelijk usual suspects toch (of juist daarom?)?

2 likes

Ik ga vandaag ook dgtl! Nu wel met grote groep maar ik ga ook wel eens alleen met m’n vriend en is net zo leuk! Vrienden ben je toch vaak kwijt haha echt onmogelijk om iedereen bij elkaar te houden