Festivaltopic

Voor de Pinkpopgangers: wat is een goede tijd om aan te komen op de donderdag? Is het retedruk en hoe eerder hoe beter of valt dat meestal mee? Ik heb alleen ervaring met Sziget dus ik vind het lastig in te schatten! We willen camping B.

De meeste mensen kwamen in 2019 op vrijdag pas, volgens mij maakt het op donderdag niet uit hoe laat je komt!

1 like

Thanks!

Wil er iemand nog een kaartje voor DTRH? Kan via ticketswap maar dan is de prijs wel hoger

1 like

Ik heb zojuist eindelijk geïnvesteerd in de quechua fresh & black, joepie!!! Weet een van jullie toevallig of het handig is om die nog extra in te spuiten om te impregneren of is dat echt niet nodig?

3 likes

Ik heb zelf geen fresh & black maar ik heb wel meerdere quechua tenten gehad, nooit ingespoten en ging altijd prima in de regen!

2 likes

Ja ik deed het met die goedkope van de action altijd maar wel voor de zekerheid. Maar top, thanks!

1 like

Ik was in 2019 gewoon toen de camping open ging en toen was het druk, maar niet megadruk. Ik stond toen ook op camping B trouwens en planning is dit jaar weer op die camping. Campings gingen toen wel een uur later open ivm aangekondigd noodweer. A is wel altijd heel snel vol, maar dat is ook de kleinste.

2 likes

Ik heb echt extreme kledingstress voor BKS. Ik heb ook niks leuks :angry:

1 like

Ik heb morgen een dagfestival, zonnig 21 graden.

Wat zouden jullie aan doen? Niet echt heeeel warm maar ook niet koud en tussen de mensen is het toch wel warm. Dit soort dilemma’s heb ik lang niet meer gehad haha

Ik denk broek en shirtje (of jurkje met jasje) en dan voor s avonds nog iets van een trui.

3 likes

@Marsepein ik citeer even mezelf. Bovenstaande geldt wat mij betreft altijd bij temperaturen boven de 20 graden.

Ik vind het vaak ook wel warmer voelen dan de temperatuur die wordt aangegeven.

Ook een trui of vestje/jasje iig iets met lange mouwen mee voor de terugweg

2 likes

Ik doe dan vaak iets van een top zonder mouwen, met daarover een blouse die zowel los als dicht kan omdat je dan mouwloos, een luchtig overgooisel en een dichte outfit met lange mouwen hebt! En dan trui mee voor s avonds.

1 like

De zon is behoorlijk sterk momenteel dus ik zou 100% iets met blote benen aan doen, ook omdat je beweegt, tussen mensen staat, etc
Zodra het afkoelt is het ook beter/effectiever om je bovenkant/romp te bekleden dan je benen. Dus ik zou voor de bovenkant met laagjes werken gedurende de dag en dan voor de terugreis een lange broek die je makkelijk aan kan doen over/onder je outfit voor overdag. Ik heb zelf bijvoorbeeld een lange, licht gebreide wijde broek die ik aan kan doen zonder m’n schoenen uit te doen :+1:t3: echt m’n favoriet

3 likes

Is dat nu al uitverkocht :sob:

1 like

Niet?? Hoe kom je dan aan een tweedehands kaartje?

Gaat straks via het dorpsloket van Wildeburg zelf of niet? @Wonderland

Gisteren naar Festifest geweest. Veel beetje funky house overdag en later wat hardere techno. Opvallend veel dertigplussers. Heel fijn dat het lekker kleinschalig was, drie kleine stages, helemaal prima! Vond de sfeer heel gezellig en sowieso heerlijk om dit na drie jaar weer eens te doen! Alleen ik heb iedere keer zo lang in de rij bij de bar gestaan, ging zo traaaaag en was totaal niet efficiënt leek het? Stonden dan maar drie a vier mensen voor me, maar stond zo 10 a 15 min in rij. Hoe dan?!

4 likes

Ik was gister bij pussylounge en daar duurde het ook allemaal erg lang bij de bar. Qua bezetting stonden ze wel goed, dus daar lag het niet aan

Ik heb maar besloten volgend jaar te gaan haha, ook wel gedoe voor 1 dag dus dan maar volgend jaar heel weekend

1 like