2 juli Ploegendienst Breda! Waren laatst nog wel weekend tickets.
Ik heb echt genoten, vond de floor echt een goede toevoeging. Sowieso het aanbod aan dans mogelijkheden was veel groter, echt leuk. Enige minpunt vond ik inderdaad de rij voor de wcs op de camping, kan me niet herinneren dat dat eerder ook zo was.
Maar ik vond het al met al fantastisch, vond Alt J heel tof met al die visuals en vond oa Genesis Owusu en Yasmin Williams heel verrassend.
En ben echt blij dat ik ook naar dtrh ga, voelt alsof ik 2 jaar moet in halen.
Heeft iemand jullie trouwens ervaring met het meenemen van medicatie op een festival (vooral Pinkpop)? Ik heb het gemeld, heb ook toestemming om het mee te nemen en er zou een speciale ingang moeten zijn voor mensen met een handicap waar speciale mensen staan die deze dingen regelen. Maar ik ben benieuwd of het in de praktijk ook zo gemakkelijk gaat. En ik vind het ook lastig om te bepalen of ik het in mijn tent moet laten liggen als ik er niet ben of mee moet nemen het terrein op. Het gaat trouwens om methylfenidaat/Ritalin.
Ik heb geen ervaring hiermee, maar er staan online best veel tips over hoe je belangrijke spullen kan verstoppen bv op het strand. (Bv in een oude fles shampoo/zonnebrand) Als dat je zorg is ten minste met laten liggen in de tent.
Haha ja, wij gaan eigenlijk altijd naar bks maar hadden nu het dilemma dat de lineup van dtrh zoveel beter was. Dus dan maar beide.
Wordt wel weer wennen aan dat ze daar nog muntjes gebruiken (toch?) vind ik altijd zo onhandig!
Ja, dat is de grootste zorg eigenlijk. Bang dat mensen het gaan jatten. Neem verder zo min mogelijk waardevolle spullen mee trouwens. Twijfel ook nog of ik mijn huidige telefoon meeneem of mijn oude. Enige echte waardevolle dat meegaat is mijn noise cancelling koptelefoon, maar die laat ik sowieso beide niet in mijn tent achter.
Volgens mij zijn er ook kluisjes die je voor een heel weekend kan huren.
Ik neem nooit risico met deze medicatie en laat het eigenlijk altijd in mn tent liggen en neem het in voor ik naar het terein ga.
Zijn er geen kluisjes op de camping, dat je het daar kan leggen?
Haal sowieso voor de zekerheid een medicijnpaspoort bij je apotheek en vraag om je huisarts om een verklaring, dan ben je iig gecoverd en kan je aantonen dat je het echt zelf nodig hebt. Neem ook alleen mee wat je tijdens pinkpop nodig hebt, net als je van je verwachten als je naar t buitenland gaat eigenlijk.
Ja, in mijn geval wordt het lastig om alles te laten liggen, want neem het 3 keer op een dag. En er zijn wel kluisjes, maar alleen voor medicatie vind ik ook zo wat. Ik heb overigens inderdaad wel alleen mee wat ik gebruik (+ iets meer omdat ik niet in de strip wil knippen), een medicijnpaspoort van de apotheek en geregeld met Pinkpop dat het mee mag (heb dat ook zwart op wit).
Dan zou ik het gewoon meenemen, je hebt alles gedaan om het te regelen en meer kan je niet doen en gaat het vast helemaal goedkomen!
Ik heb bij concerten wel eens flessendopjes of koekjes in mijn brillenkoker verstopt haha. Nooit iemand die daar in kijkt. Dus misschien dat je daar nog iets mee kan?
Mouw van een vestje of jasje en die dan oprollen werkt ook altijd goed
Bij Lowlands mocht een vriendin van mij haar insuline bij de ehbo bewaren (dat moet ook gekoeld bewaard worden). Dus dat zou je ook kunnen vragen.
Iemand toevallig ook naar (weekend) DefQon?
Thanks voor je uitgebreide reactie, ook @Wonderland en @anon31495790 !
Was afgelopen weekend op Oerol en heb heeeel erg genoten. Iedereen was zo gezellig, het weer was heerlijk en lekker het eiland rondgefietst.
Qua spullen was ik best wel tevreden over wat ik mee had genomen. Wat ik vooral miste waren vuilniszakken, handgel en poetsdoekjes. Tip van zonnebrandstick is ook een hele goede! Ga ik onthouden. Over een paar weken down the rabbit hole, heel veel zin in ![]()
O en wat ik trouwens onnodig heb meegenomen: badmintonset (waaide veel te hard haha), boek (helemaal geen tijd om te lezen) en had te veel kleding bij me, volgende keer strengere selectie maken
Een vriendin van mij had ook gekoelde (nood)medicatie en weet dat het inderdaad bij Lowlands erg goed geregeld is.
Zo veel zin in Lowlands en hopen op een gunstige shift dat weekend
Ik ga zaterdag naar Pinkpop, maar zie echt op tegen het extreem warme weer. Weet gewoon niet wat ik aan moet doen en waar ik me nog enigszins comfortabel in voel haha. Ik moet sowieso nog iets van een petje of hoedje hebben.
Ik zie het ook niet zitten om de hele dag op mijn sneakers te lopen en doe het liefst mijn sandalen aan. Zouden jullie met sandalen naar zoān festival gaan? Ben bang dat iedereen op mijn voeten gaat staan dan.
Ik ga zelf ook en heb precies hetzelfde probleem. Ik denk dat ik toch op sneakers ga gezien het vele lopen en dansen en de grond zal vast niet al te schoon zijn eind van de dag.
Ik zag ook dat je geen rugtassen mee naar binnen mag nemen dus ik moet nog even een mini zonnebrandcreme scoren en ik ga maar minderen met de biertjes en meer aan het water.
Ik zou zelf wel sneakers aandoen, maar meer voor mān eigen comfort dan dat ik bang zou zijn voor mensen op mān tenen. En verder, korte broek, hemdje en eventueel een luchtig bloesje met korte mouwen erover tegen het verbranden? En iets op je hoofd inderdaad!
Ik denk dat het er een beetje aan ligt hoe veel je van vooraan staan houdt. Ik ga best vaak met (comfortabele) open schoenen naar festivals en dat gaat altijd prima (wel rekenen op moddervoeten bij regen maar dat zal dit weekend wel niet haha) maar ik houd niet van vooraan staan. Ik ga zelf vaak voor een luchtige lange jurk met een grote split en dan wel een broekje eronder (voor dansen en schuurdijen). Ik heb zelf altijd het idee dat je het minder warm hebt als je je bedekt met luchtige stof, dan wanneer je een outfit aanhebt met veel blote huid.
@Pepernoot
Ik zou even nagaan wat de regels zijn want vorige keer mocht vloeibare zonnebrand niet mee (weet niet of dat lag aan de grootte van de fles of dat het überhaupt niet mag). Een vriendin van mij had zoān stick en dat mocht wel.