Ik lees gelukkig dat tubes tot 150ml toegestaan zijn!
En ook @Dazed en @Pepernoot bedankt voor de tips.
Ik hou ook niet zo van vooraan staan.
Ik denk dat ik toch voor sandalen ga, kan daar prima een hele dag op lopen en dansen.
En idd gelukkig mag zonnebrand mee tot 150 ml en een klein rugzakje mag ook zag ik.
Heb er wel echt zin in! Het is al heel lang geleden dat ik naar een festival ben geweest en voor mij de eerste keer Pinkpop.
Ik zou sandalen niet durven op een festival, dus hier gaan de Docs in elk geval aan.
O, en thanks iedereen voor de adviezen ![]()
Waar heb je gevonden dat zonnebrand maar max 150 ml mag zijn? Gemiddelde verpakking is groter ![]()
![]()
Edit: nevermind. Al gevonden. Fuckzooi. Kan nog weer nieuwe zonnebrand gaan zoeken dan.
Ik kwam kleine tubes bij de Prijsmepper tegen. Zelfde probleem hier namelijk (elk jaar weer). Ik snap ook eigenlijk niet goed waarom grotere tubes niet mogen.
Ik ben nu echt annoyed over die 150 ml? Ik snap niet dat je daar restricties aan legt. Als ik op de website van kruidvat kijk en selecteer op 100/150 ml vind ik ook helemaal niet zoveel keuze (ja 20 euro voor ambre solaire
) en is het 150 ml in totaal of per verpakking want ik wil iets anders op mān gezicht dan op de restā¦
Heb via dat livecrowd nu een bericht gestuurd maar heeft toch geen nut. Ga wel weer naar Duitsland straks ![]()
Ik snap het ook niet. Maar ik ben ook heel erg geĆÆrriteerd over dat je alleen in het begin het terrein op mag met boodschappen en verder niet meer.
Nouja daarvan zou ik tussendoor niet weten waar ik boodschappen vandaan moet halen. Neem wel 4 zakken krentenbollen mee and Iām fine, maar het wordt bloedhoerenheet zonder echt schaduw dus ik vind dat echt onverantwoord. Waar zijn ze bang voor als je ineens wat meer zonnebrand meeneemt, dat je er een Molotov cocktail van maakt?
Er is een Albert Heijn in de buurt, geloof ik. Dat was mijn plan dit jaar in plaats van alles meeslepen. Maar goed, weer niet gelukt dus
En ik vind het ook onverstandig ja.
Ik heb deze PartyPlug Oordoppen voor feesten, muziek, festivals, disco en concerten - Voorkomt... | bol.com
van Alpine en ik vind ze fijn en ze sluiten mn oor goed af.
Dit zijn dingen die ik altijd in een mouw van een vestje stop en dat vestje dan oprol en tot nu toe altijd mee naar binnen gekregen.
Ik heb dikke tieten, ik stop āt daar misschien wel tussen ![]()
![]()
Ik vond het eigenlijk wel een stuk handiger dan de harde bekers. Als je beker leeg was kon je bij de bar een token vragen en op deze manier liep je niet rond met een plastic beker. Ik had wel aan mijn tas een elastiekje gedaan, zodat ik de lege bekers aan mijn tas kon doen.
Verder vond ik het dit jaar weer heel tof! Vind het echt een heel leuk festival. Moet wel zeggen dat de line up dit jaar minder was. Eerdere jaren moest ik echt kiezen wat ik wilde zien, dat was dit jaar wel anders. Ben wel jaloers op iedereen die ook naar dtrh gaan! Die heeft wel echt een goede line up! Maar al met al heb ik echt genoten van bks! Enige mindere is dat ik corona heb opgelopen ![]()
Waar hebben jullie gelezen over die boodschappen regel op pinkpop?
Mijn vriend gaat namelijk 3 dagen lang en kan het niet vinden waar het staat.
Alvast bedankt
Top dankjewel! Hij gaat het meteen doorgeven aan de rest van zijn groep.
Haha mooi! Ik hoop dat mn eten de hitte enigszins overleeft
Ja zaterdag!
Lidl heeft fijne zonnebrand van 150 ml, zowel in spray- als flaconvorm. Die zijn ook niet zo duur!
Heb gelukkig bij de DM ook gevonden!
Net mān tas ingepakt. Veel te veel mee zoals altijd ![]()