Aaah liquicity was echt wel heel fijn, goede sfeer, lieve mensen en ruim omgezet. Subfocus was ook zoooo vet!! En veel lieve mensen ontmoet.
Ik vond zwarte cross echt verrassend leuk! Meeega groot terrein wel, maar daardoor voor ieder wat wils. Vond de cross ook best wel hilarisch om te zien haha, echt een feesttent-vibe.
Maar had vantevoren het idee dat het alleen maar dat zou zijn, maar heb ook leuk staan dansen bij exoticana, de reggaeweide, de gay bar en de dansvloer waar het toch wel meer studentikoos was en minder boer. Wel alles bruin en zanderig en moeie voeten van al dat lopen
Ik was ook bij De Achtertuin! Ik vond het echt meeeega leuk! Zo klein en knus en ook grappig gedaan met die speurtocht naar de geheime stage enz.
Dus ga ik er zeker inhouden voor volgend jaar
Hoe vond jij het??
jaaa cross is zo leuk! Ben je het hele weekend geweest?
Zaterdag en zondag! Moest wel weer ff wennen aan weinig slaap, veel mensen en veel zon (!) dus was wel blij dat ik er maar 1 nachtje was. Maar ga ook naar lowlands en dan wel het hele weekend dus was een goede oefening haha
haha leuk, beetje inkomen. Ja ze noemen dit de zwaarste vierdaagse van NL, en zo voelt het ook met al dat stof
Zijn dit nog kaarten van afgelopen dec of heb ik iets volledig gemist?
Ik heb iig geen kaart haha als ik kan dan wil ik zelf ook wel gaan. Wordt wrs mijn enige nachtfeestje nog
Haha ja ik wel, jij ook blijkbaar! Ik lag op de Green Camping dus was letterlijk oversteken naar de ingang van de weide. Gelukkig niet gesmolten van de hitte!
Had een tasje mee en ging eigenlijk standaard bier + flesje water halen zodat ik dat kon wegstoppen in mijn tas, daardoor eigenlijk nooit zonder water komen te zitten. Doordat ze stopjes op de flesjes lieten werkte dat wel goed voor onze groep.
Ik vond het heerlijk maar ook dood- en doodvermoeiend. Vrees dat dit jaar mijn laatste combi jaar was, dus ik kondig hierbij mijn combi festivalpensioen aan. De struggles van een 30+‘er die haar 8u slaap en eigen bedje nodig heeft haha.
Wat vond jij de beste shows? Ik vond Charlotte Adigéry, Reinier Zonneveld, Gargantua en Tukan heel leuk! En uiteraard Parcels. Angèle vond ik echt K3 vibes, heel anders dan een paar jaar geleden. En Inner City vond ik helaas ook heel erg tegenslagen.
Volgens mij hebben wij er 4 gekocht met 3 man.
Zal even onderzoeken
Alix Perez komt 16 september naar de melkweg trouwens!
Ja ik ga 2 September ook naar black out met mn duitse feestbuddy van liquicity haha
Liquicity Winter was dit jaar (was eigenlijk de vorige editie) overdag en ze zijn als het goed is van plan het wéér overdag te doen, zo blij mee
Ja, er was een poll op insta waar ze vroegen waar de voorkeur naar ging en de meerderheid koos voor overdag, dus dat is super chill.
Oh, zalig dat je niet zo ver moest wandelen. Bij ons was het echt afzien soms om met onze volgeplakte Compeedpootjes heen en weer te gaan haha.
Ik stond vooral bij de Balzaal, Boombox en la Chaufferie. Lekkere techno en goede stampmuziek, of ja stuikmuziek haha. Vond Mahru, Jawbreakers, Zonneveld en zo allemaal tof. De afterparty’s op de camping met de boxen waren ook zalig telkens!
Was thunderdome nu ook juist niet gepland overdags?
Ohja klopt idd! Afgelopen keer wel. Hopelijk blijft dat zo haha
Alix Perez of Black out? Ik heb al kaartjes voor beiden.
Ah ok
Why?