Festivaltopic

Ja inderdaad, de muziek is ook veel meer mijn ding bij acid/tek feestjes en de mensen ook minder :sparkles: love & light :sparkles:, maar gewoon stampen en gaan.

1 like

Ik ken een meisje dat precies aan deze omschfijving voldoet, kan er nu de vinger opleggen wat ik zo irritant vind

2 likes

Wat voor eten (ontbijt, snacks) nemen jullie doorgaans mee naar een meerdaags festival?

1 like

Wat is die site van Lowlands kut zeg echt ongelooflijk, kan niks lezen vriend

7 likes

Misschien ongevraagd/ongewenst advies, maar ik ben zelf ook groot fan van tml en dancefestivals/feestjes in het algemeen. Ik ben zelf enkele jaren geleden terecht gekomen op de tomorrowland reddit en toenmalige discord, waardoor ik een hele hechte vriendengroep heb opgebouwd waarmee ik heel vaak naar feestjes en festivals ga! Ik kan dus zeker aanraden om eens de reddit/discord te bezoeken om contacten op te bouwen. Ik sta ook zeker open voor een meet/drankje op een feestje als je dat leuk lijkt!
Ik heb deze zomer sowieso Mysteryland nog op de planning staan.

4 likes

Geen idee hoeveel je wil uitgeven maar je kan ook op ticketmaster kijken, daar heb ik ook een kaartje gekocht. Komen best regelmatig ook kaartjes voor resell.

2013 was m’n laatste lowlands dus ben benieuwd hoe het nu is!

2 likes

Ja daar kijk ik ook, maar daar is de hele tijd al helemaal niks beschikbaar. Kan daar ook geen alerts instellen ofzo. Is het jou daar onlangs gelukt? Anders ga ik daar ook nog wel even een paar dagen refreshen

Ik heb daar gisteren een kaartje gekocht, en vandaag zag ik er ook een die ik nog gewoon kon aanklikken. Dus moet vast lukken!

4 likes

O echt! Dat klinkt veelbelovend. Vind ticketmaster ook chiller eigenlijk omdat je er dan iig zeker van bent dat je ticket legit is. Thanks, ik ga het daar proberen

2 likes

Zachte puntjes, knaks, mayo, ketchup, bier en koffie. De rest haal ik op het terrein haha.

Ik ook! Nog even aan het wachten op shiftinfo, weet wel m’n tijd al

1 like

ik denk wel dat je een shock gaat krijgen haha
2019 lowlands was echt nothing like 2010-2015 lowlands meer voor mij iig (niet slecht, niet beter, ánders)

1 like

Ja dat denk ik ook wel, was sowieso wel een reden waarom ik lang niet ben geweest maar heb nu wat in te halen. Wat vond jij zo anders?

Ander publiek, drukker (in 2015 was het bijv. echt last-minute pas uitverkocht), andere nachtprogrammering (daadwerkelijk een programmering ipv feestjes), meer drugs, minder bandjes,
neem niet weg dat het niet leuk is (en ik op m’n 30e met een prima baan nog steeds er ga werken voor de leuk haha)

1 like

Love alles van dit (behalve de eieren haha)

Ik neem zelf iets soortgelijks als dit mee (vegan) met nog extra mee:

• noodles omdat ik graag hartig/warm eet.
  • bapao, voor dezelfde reden. Er is wel een magnetron en heet water te verkrijgen op de camping.
  • (vega(n)) sateballetjes uit blik
  • chips voor snackdrang in de avond terug op de camping
  • energy drank, want anders overleef ik het niet
  • water
  • bier
1 like

Ik had heel graag gewerkt op lowlands, heb van @anon50301661 linkje gekregen, maar helaas start mijn echte werk dan al

Ahh ja dat merkte ik ook wel al de laatste keren dat ik ging, dat mensen ook meer voor de nachten gingen dan overdag en het massale, daarom was ik ook “overgestapt” naar dtrh. Maar de line-up van lowlands vind ik nu leuker dan dtrh dit jaar, dus ik waag het er weer op.

1 like

Lowlandsticket in de pocket :star_struck: Wat zijn jullie hoogtepunten in de line-up?

3 likes

Ik had zin in Dubioza Kolektiv en Wet Leg maar dan ben ik aan t werk…
Verder zin in Hang Youth en ga nog veel op spotify e.d. luisteren. Lima en Xray zijn vaak wel geliefde tenten.
Verder wil ik graag arctic monkeys en stromae en fever333 als ik nog energie heb Noisia

Maar deel vooral al jullie tips, vind ik leuk!

4 likes

Dit was bij ons in het poppodium bij een kondingsdag afterparty. Ben na den half uur afgetaaid omdat het zo raar was en ik geen zin had op de hoofdact te wachten. Bleken zij de hoofdact

3 likes