Ja de cross is top he! Ben ook afgelopen weer weekend geweest en het voelde echt als thuiskomen. Super goeie sfeer ook, beste editie tot nu toe wat mij betreft
ja ik was ook positief verrast! Ik vond het mooi gelegen en ook een leuk publiek kwam er op af. Ik vond het alleen wel jammer dat De Tipi zo klein was want daar draaide ze steeds leuke muziek! Bij ons gaat ie ook zeker op de agenda voor volgend jaar, ook omdat het zo lekker dichtbij is; ik werd helemaal zen van de mooie fietstocht naar huis langs de Rotte
Zijn er ook mensen die volgende maand naar NOX festival gaan? (Nog nooit geweest dus hoop dat het t waard is, ik moet vanuit A’dam komen). En in november heb ik een kaartje voor Korsakov XL maassilo (de vrijdag). Ik ging al jaren alle dnb feesten met m’n nu ex af, dus ik heb mezelf voorgenomen gewoon alleen te gaan, hoe eng ik dat ook ga vinden.
Ik ben vorig weekend naar TML geweest en het was ZOO leuk, het is nu 3 weekends en ik heb zo een ongelooflijke FOMO, ben er beetje slecht gezind door.
Ik merk ook dat de mensen met wie ik naar festivals ga, het minder en minder leuk beginnen te vinden, terwijl ik gewoon graag elke dag zou willen gaan. Vermoed dat ik het nog een jaar of 2 kan rekken maar daarna gaat er niemand meer mee willen. 5j geleden waren we met nog een groep van 10+ mensen
Ik ben een vliegtuig
Ik heb een kaartje voor Nox, maar ik moet die dag werken dus ik kom pas tegen een uur of 6. Leuk dat je gewoon alleen gaat! Ik ga zelf ook alleen dus als je wil meeten slide maar in mn dm op insta.
Ik heb dit helemaal gemist maar ik zie die naam wel constant overal onder gecomment worden
Leuk, zal ik doen!
Jaaa ik ga naar high tea festeaval
Haha nou ben wel gladde paling fan (en vieze asbak), deze kaartjes wel spontaan gekocht na rosé picknick maar na alle filmpjes op zijn insta ziet het er ook echt super tof uit dus denk oprecht leuk. En ik vond het sowieso leuker dan verwacht en hou ook wel van wat variatie in feestjes haha
Leuk dat je gewoon alleen gaat! Ik ben ook weleens alleen naar festivals of feestjes geweest en dat zal in de toekomst ook vast nog wel voorkomen. In het begin vond ik het vaak even ongemakkelijk maar als ik eenmaal aan het dansen was vond ik het vaak juist heel chill. Hopelijk bevalt het net zo goed als voorheen met je ex, je kunt in ieder geval je zorgen eruit dansen <3
Ik ga straks trouwens naar een feestje en ik besef ineens dat vóór corona de laatste keer was dat ik 's nachts ergens heen ben geweest…? In de tussentijd zijn er gevoelsmatig tien jaar bij gekomen dus ik kijk er nog niet echt naar uit haha.
Heeft iemand enig idee of het nog mogelijk is om aan tickets voor Tomorrowland te komen?
Voor volgend weekend ? Heel moeilijk, misschien ticketsswap ?
Via ticket swap wordt helaas niks verkocht!
Gewoon gaan!
Dan lijkt het me vrij onmogelijk helaas
Marktplaats
Ja vrijdag overdag er nog werken, dus kan vanaf eind middag / begin avond m’n schema maken.
Als er nog mensen op vrijdag mensen aankomen kan het zijn dat ik je nog ergens help, weet nog niet waar we staan1
Ik ook!!
Ik ook!!