Festivaltopic

Leuk, thanks! Ik ken best veel dingen in de line-up eigenlijk niet zo goed dit jaar dus ben ook al de hele dag Spotify aan t luisteren maar vind het ook leuk om te horen waar jullie voor komen.

Ik denk dat ik vrijdag niet supervroeg ben, als het lukt wil ik Wet Leg wel graag zien maar zo niet dan ook geen ramp want ik zie ze in november ook in Paradiso.

Ik wil verder nog wel Fatima Yamaha (Bas Bron), slowthai, Arlo Parks, Yves Tumor en Parquet Courts zien. O en Go_A moet ik ook wel even stannen ofc. En ik moet nog veel ontdekken gewoon

4 likes

Wij hebben elkaar wel meer festivals gezien denk ik?
Dit keer sta ik de beste koffie van het festival te verkopen, net als op dtrh!

3 likes

Ik ook!

2 likes

Nice! Via Ticketmaster gelukt?

Moet nog veel luisteren, maar waar ik heen wil:

3 likes

Verkoopt iemand toevallig 2 tickets voor Blijdorp festival?

2 likes

Ik ga volgende week naar Rotterdam Rave :star_struck:gaan er meer mensen van hier? @Sax ga jij nog?

1 like

Natuuurlijk ga ik nog! Het wordt wel echt heet :hot_face:
Ga je alleen? We moeten sowieso eindelijk even meeten haha.

1 like

Ja ik zie het! Hopelijk valt het mee uiteindelijk want 30 graden hoeft echt niet van mij hoor :neutral_face: ben jij wel eens op dat terrein geweest met zulk weer? Ik alleen s nachts een keer maar ik geloof dat er ook niet veel schaduw is. Wordt lekker zweten
En ja ik ga alleen!! Sowieso meeten inderdaad :star_struck:

3 likes

Nee, de enige keer dat ik er ben geweest overdag was het bewolkt en niet zo heet. Er was weinig schaduwmogelijkheid inderdaad (alleen het podium buiten was overdekt volgens mij), maar misschien passen ze wat aan met de verwachte temperaturen.
Er waren in 2019 twee indoor stages en eentje buiten, volgens mij nu weer. Ik ben zelf niet zo’n fan van deze muziek op een stage buiten, dus ik vermoed de hele dag binnen te staan (hoe donkerder hoe beter). Al staan er wel wat dj’s buiten die ik wil zien geloof ik :frowning:

Ik probeer/probeerde kaartjes hier voor te regelen, maar nu maar kaartjes gekocht voor verknipt ADE hardspecial.

Maar wat ik mij afvroeg, welke is het ‘hardst’? Word mijn eerste technofeest en houd wel van schranz/harstechno.

1 like

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt hiermee; het hardst van wat? Die 2 evenementen?

Haha precies dit zei ik ook nog tegen een vriendin vandaag, de weersvoorspelling klopt niet met de muziek/sfeer.
Die muziek hoort eigenlijk in een donker hol, dus ik ben erg benieuwd

1 like

Ja, welke van de 2 feestjes het ‘hardst’ is!
Echt 0 verstand van techno haha

Ja ik sta ook liever in een donker hol, zie dat Shlømo buiten sluit en dat past gewoon niet. Maar misschien maken ze het wel wat dichter dan de laatste keer.
Ik was laatst sinds lange tijd weer eens ergens binnen en vond dat eigenlijk zo lekker weer (afgezien van het zeer hoge percentage shirtloze gastjes :nauseated_face: Was ook echt Soendapubliek - ooit een x geweest 100 jaar geleden maar was echt precies hetzelfde, muziek was gelukkig wel mijn smaak haha.)

@MevrouwMand Denk dat het redelijk vergelijkbaar is. Veel van de line-up niet live meegemaakt maar zie wel veel overlap qua dj’s op beide dagen.

2 likes

Ja maar altijd haha

Ik was er, maar het was zo enorm druk! Niet te doen, sfeer vond ik wel leuk en muziek van alles wat haha

Ja ik was er ook! Line-up was inderdaad niet veel, maar zo’n thuiswedstrijd toch altijd wel lekker :sunglasses: het park was door de droogte enorm stoffig geworden, haalde echt een laag zand van m’n gezicht ‘s avonds :joy:
Nu lekker uitrusten en dan op naar Lowlands!

Ik heb zo’n zinnnn in lowlands, jeetje! Morgen verschijnt er ook een blog van gewooneenstudentje over het eten op lowlands. Daar kan ik dan ook helemaal naar uitkijken om mee in de sfeer te komen. Hoop dat het lukt om donderdagochtend heen te gaan. Heb altijd het idee bij LL dat donderdagmiddag bijna alles al volstaat.

1 like

In de app kun je ook al zien welke eettentjes er zijn

2 likes

Wij zijn van plan om donderdagmiddag te gaan, is dat echt te laat voor een plek op camping?

Ligt eraan met hoeveel mensen je bent en op welke camping je wilt staan. Plek is er sowieso, maar op camping 1-4 is het waarschijnlijk wel vol. Tenzij je maar 1 tentje hebt. In 2019 was ik er echt super vroeg (9 uur ofzo) en toen moesten we alsnog wel zoeken naar een goede plek voor 7 mensen op camping 3

1 like