Ah ik vind de zaterdagavond mweh. Verder zijn mijn favorieten mooi verspreid yay! En geen Sexyland dit jaar? Hoop wel op zo’n tent vol chaos zoals de Helga oid eerst was.
Zag dat de adonis nu op die plek staat. Ik mis de helga’s
Het wordt mijn eerste keer lowlands, echt zin in! Insider tips zijn welkom!
Zo, ik ben net thuis van Boomfestival in Portugal en er waren zoveel leuke mensen. En heel veel Nederlanders!!
Ik kan me haast niet voorstellen dat er hier niemand zit die ook is geweest. Iemand?
Ik ben op zoek naar een ticket voor lowlands, dus als iemand ervan af wil (of iemand kent) dan hou ik me warm aanbevolen!
Ooh, hoe was het?! Ik ben helaas niet geweest maar hoop kaarten te scoren voor 2024. Alles wat ik op instagram voorbij zag komen was zo gaaf!
Ik ben afgelopen weekend naar In Retraite geweest en ga nog naar Lowlands. Heb er zin in!
Wel, om eerlijk te zijn vond ik het festival helemaal niet zo passen bij het hippie/eco-imago dat ze proberen uit te dragen. Ik had ook het idee dat er minder mensen waren die oprecht into psytrance waren en er meer waren als ‘drugstoerist’. Niet dat ik het festival wil gatekeepen, maar het voelde soms wat fake allemaal aan. Oh, en met de hitte hadden ze de waterpunten aangepast van 4 kraantjes naar 2 kraantjes en met een mededeling erbij dat we moesten denken aan de inwoners van het dorp, dat we met 40k mensen van hun watervoorraad aan het drinken waren + nog de zin erbij ‘save the drop’.
Los daarvan heb ik het wel leuk gehad daar hoor, haha.
Raar dat lowlands al over 2,5 week is, in m’n hoofd duurt het nog maanden
Haha, ja dat is echt zo. Lekker bij de yoga-/-meditatieworkshops het hebben over het loslaten van je ego om erna het toch vooral over jezelf te hebben.
En rampant fatshaming want alles in je leven is toch maakbaar.
Ja inderdaad, de muziek is ook veel meer mijn ding bij acid/tek feestjes en de mensen ook minder love & light
, maar gewoon stampen en gaan.
Ik ken een meisje dat precies aan deze omschfijving voldoet, kan er nu de vinger opleggen wat ik zo irritant vind
Wat voor eten (ontbijt, snacks) nemen jullie doorgaans mee naar een meerdaags festival?
Wat is die site van Lowlands kut zeg echt ongelooflijk, kan niks lezen vriend
Misschien ongevraagd/ongewenst advies, maar ik ben zelf ook groot fan van tml en dancefestivals/feestjes in het algemeen. Ik ben zelf enkele jaren geleden terecht gekomen op de tomorrowland reddit en toenmalige discord, waardoor ik een hele hechte vriendengroep heb opgebouwd waarmee ik heel vaak naar feestjes en festivals ga! Ik kan dus zeker aanraden om eens de reddit/discord te bezoeken om contacten op te bouwen. Ik sta ook zeker open voor een meet/drankje op een feestje als je dat leuk lijkt!
Ik heb deze zomer sowieso Mysteryland nog op de planning staan.
Ah tof idee ! Ik ga het nu meteen opzoeken… ik had zo graag meerdere dagen geweest en het pikte toch elk weekend dat er niemand meewou.
Geen idee hoeveel je wil uitgeven maar je kan ook op ticketmaster kijken, daar heb ik ook een kaartje gekocht. Komen best regelmatig ook kaartjes voor resell.
2013 was m’n laatste lowlands dus ben benieuwd hoe het nu is!
Ja daar kijk ik ook, maar daar is de hele tijd al helemaal niks beschikbaar. Kan daar ook geen alerts instellen ofzo. Is het jou daar onlangs gelukt? Anders ga ik daar ook nog wel even een paar dagen refreshen
Ik heb daar gisteren een kaartje gekocht, en vandaag zag ik er ook een die ik nog gewoon kon aanklikken. Dus moet vast lukken!
O echt! Dat klinkt veelbelovend. Vind ticketmaster ook chiller eigenlijk omdat je er dan iig zeker van bent dat je ticket legit is. Thanks, ik ga het daar proberen
Me too! Ik ga er ook deels werken. Echt zin in!