Wij zijn met 3 personen en 2 tentjes. Dus hoop dat het goed komt donderdagmiddag ![]()
Je kan vast ergens staan! Ik zou dan misschien wel meteen op camping 5/6 gaan kijken, zodat je niet helemaal terug hoeft als het verder vol is
Ik vrees echt een beetje over het weer tijdens LL⊠nu met die hittegolf op komt en de rest van de week ook lekker weer kan het alleen maar bergafwaarts gaan lijkt me
Ik hoop echt niet dat het zo warm gaat zijn als deze week. Als het een graad of 24 is ben ik al blij. En hoop vooral dat het droog blijft
Ik ga dus voor het eerst naar Lowlands dit jaar, maar met een groep die elk jaar gaat en ik hoorde al geluiden dat we supervroeg weg gaan donderdagochtend, zodat we een goeie plek op de camping kunnen scoren. We zijn dan ook wel echt met veel, dus hebben ook wel veel plek nodig.
Forum meeting op de camping!
Is ook goed voor de stappenteller om zo ver te zitten ![]()
oh hell no
Jaaa ik ga ook voor het eerst! We hebben een tour bus gehuurd die al om 06:00 vertrekt, dus als we nu geen goede plekken hebben dan weet ik het ook niet meer hahaha
Ik hoop gewoon dat had niet constant gaat regenen :(( maar zie het niet zo rooskleurig in
Ik heb toevallig vandaag gekeken. Lijkt nu op een beetje regen op donderdag en vrijdag (bij 23 graden) en het weekend droog en 25 graden. Klinkt meer dan prima voor mij!
Gaat er nog iemand naar Psy-fi in september? Voor corona was het altijd al in de loop van/eind augustus en nu pas 14 t/m 18 september dus nog even wachten. Ik hoop heel erg op een mooie nazomer met dan mooi weer
![]()
Ik ga ook naar Lowlands
Laatste keer is 21 (!) jaar geleden
(ik was 16 tijdens mijn eerste editie in 1999, ben in totaal drie keer achter elkaar geweest). Vind het zo leuk om weer te gaan en ben ook heel benieuwd wat er allemaal veranderd is. Heb al een paar bands op het oog die ik graag wil zien, maar moet nog even goed kijken en puzzelen. We gaan vrijdagochtend/begin van de middag met twee vrienden. We moeten eerst onze kinderen naar mijn schoonouders in een andere regio brengen die verder ook totaal niet op de route ligt, dus eerder lukt niet. Maar ik heb geen voorkeur voor een camping en vind de verre ook prima (zeg ik nu, lol
). Vroeger nam ik alleen een tentje, kleding en slaapspullen mee, wil nu wel wel ontbijt, snacks en ook een campinggasfornuisje etc meenemen. Heb hier al veel goede tips gelezen zoals een universele dop, die moet ik onder meer nog even kopen deze week. Hoe dan ook: zin in! ![]()
Wat superleuk dat je weer gaat
Ik ben nog nooit op Pukkelpop geweest, is zo te zien in hetzelfde weekend als LL maar dan een dag langer! Ik ben net bezig met een lijstje maken wat allemaal mee moet en ga hier nog een beetje zoeken via de zoekfunctie voor nog wat andere tips. Alvast heel veel plezier ![]()
Oh, ik wou supergraag gaan maar ik ben echt zo blut als maar kan zijn. Had gehoord van mensen die al geweest waren dat de muziek vroeg stopt iedere nacht?
Klopt! Ze hebben maar een vergunning tot een bepaald tijdstip. Verschilt per avond geloof ik maar meestal tot middernacht en dan één avond tot 1u in de nacht ofzoiets was het. Is volgens mij zo gekomen n.a.v. klachten na meerdere jaren. Toen ik er voor het eerst was jaren terug ging het wel de hele nacht door. Nu heb je wel nog een podium waar je nog met koptelefoons muziek hebt in de nacht maar thatât it. Ik vind het helemaal prima zo!
Het lijkt me sowieso wel tof, ongeacht het uur. Op de camping zijn er ook genoeg afters denk ik dan haha. Veel plezier alleszins!!
Ja moet ik ook halen. Toch wel in de nacht haha wordt een zware voor mij ![]()
Gaan er oog ffâers naar landjuweel?? Heb echt zin om mensen te kijken en in bijzondere hoekjes terecht te komen ![]()
Helaas niet, veel plezier!!
Ze zijn bekend! Maar waarom zijn de Amerikaanse artiesten eigenlijk geannuleerd, vanwege corona oid?
over een week zijn we op lowlands!!! ![]()