Ik kan het echt nog niet geloven na 3 jaar ![]()
zijn er meer mensen die gaan glamcampen op lowlands? wij hebben zo’n 5p-tipi (met koelkastje
) dit jaar
Weet iemand of de silent disco op donderdag er dit jaar op lowlands nog is?
Nog mensen die a.s. zaterdag naar Dance Valley gaan? Normaal niet m’n ding maar m’n vriend heeft kaartjes gewonnen dus why not haha
Ik ga dit jaar niet maar ben wel 2x eerder geweest en vond het toen heel leuk. Ook wat ouder publiek. Het is ook niet helemaal mijn ding qua muziek, maar heb me prima vermaakt en een gratis feestje is altijd leuk
Wat is normaal jouw ding qua muziek? Bandjes oid?
Yes ik ook!
Oh ouder publiek klinkt wel top! Ik ga normaal alleen naar techno eigenlijk en er is wel 1 techno stage zag ik (maar die is in een tent
). Verder houd ik niet zo van Nicky Romero enzo (die op de main draaien) maar verder wordt het vast harstikke leuk! Genoeg aanbod zag ik.
WAT ga ik aandoen aanstaande zaterdag als er 34 graden wordt verwacht
ik denk m’n bikini en eroverheen zo min mogelijk. Ik ga dus naar Rotterdam Rave en dat is van zichzelf al zweet-muziek dus ik moet me echt nog even mentaal voorbereiden hierop
Nee, maar wel op pukkelpop. Ik heb er ZOVEEL zin in niet normaal!
Hopen op een beetje ok weer en niet te veel regen* (maar ook niet dit haha🫠)
*al kan het geen kwaad ivm de droogte 🫤
Ohja wel dance muziek dus. Ik ben normaal van de harder styles, maar vond bijv de main bij DV ook leuk. Komt vast wel goed!
Ik ben ook echt in crisis hier
Ik doe denk ik een sportbroekje aan, want die stof droogt lekker snel.
Ja ik ook! Wij hebben een tweepersoons iets
Oh ja dat is wel slim, ik heb een dunne wijde korte broek van de H&M die ook zo snel droogt, geen idee wat voor stof maar wel lekker
En dan maar een crop top denk ik, ellende eigenlijk 34 graden, pff
Ik denk ook serieus dat ik een back up outfit meeneem voor als ik die eerste heb uitgezweet ![]()
![]()
hmm ik zie er niks over terwijl dat normaal wel werd aangekondigd, zou jammer zijn als die er niet zou zijn!
Ik heb echt zon heimwee naar 10 jaar geleden toen dubstep hoogtij vierde in nederland. Ik wil weer naar Mala, Skream, Goth-trad en Kromestar ookal cencelde die lul kei vaak zijn optredens ![]()
Ja echt een van mn favos. Niet alleen goede producer maar ook geweldige dj.
Op instagram las ik in de reacties dat de silent disco er weer is!
Ooo echt? Leuk nieuws!
Ik ga met vrienden naar Dancevalley maar ik dacht dus altijd dat het echt dance was (hardstyle/hardcore) maar dat is het dus niet??? Zelfs met Jody Bernal
Is dat een plus- of minpunt voor je? ![]()
Volgens mij was het Jody Bernal-gehalte vroeger wel minder en was het meer dance valley, maar misschien heb ik dat er als kind van gemaakt (woonde er vroeger in de buurt). Maar als ik de line-up bekijk is dat in ieder geval niet het beeld dat ik ervan had.