Festivaltopic

Zachte puntjes, knaks, mayo, ketchup, bier en koffie. De rest haal ik op het terrein haha.

Ik ook! Nog even aan het wachten op shiftinfo, weet wel m’n tijd al

1 like

ik denk wel dat je een shock gaat krijgen haha
2019 lowlands was echt nothing like 2010-2015 lowlands meer voor mij iig (niet slecht, niet beter, Ɣnders)

1 like

Ja dat denk ik ook wel, was sowieso wel een reden waarom ik lang niet ben geweest maar heb nu wat in te halen. Wat vond jij zo anders?

Ander publiek, drukker (in 2015 was het bijv. echt last-minute pas uitverkocht), andere nachtprogrammering (daadwerkelijk een programmering ipv feestjes), meer drugs, minder bandjes,
neem niet weg dat het niet leuk is (en ik op m’n 30e met een prima baan nog steeds er ga werken voor de leuk haha)

1 like

Love alles van dit (behalve de eieren haha)

Ik neem zelf iets soortgelijks als dit mee (vegan) met nog extra mee:

• noodles omdat ik graag hartig/warm eet.
  • bapao, voor dezelfde reden. Er is wel een magnetron en heet water te verkrijgen op de camping.
  • (vega(n)) sateballetjes uit blik
  • chips voor snackdrang in de avond terug op de camping
  • energy drank, want anders overleef ik het niet
  • water
  • bier
1 like

Ik had heel graag gewerkt op lowlands, heb van @anon50301661 linkje gekregen, maar helaas start mijn echte werk dan al

Ahh ja dat merkte ik ook wel al de laatste keren dat ik ging, dat mensen ook meer voor de nachten gingen dan overdag en het massale, daarom was ik ook ā€œovergestaptā€ naar dtrh. Maar de line-up van lowlands vind ik nu leuker dan dtrh dit jaar, dus ik waag het er weer op.

1 like

Lowlandsticket in de pocket :star_struck: Wat zijn jullie hoogtepunten in de line-up?

3 likes

Ik had zin in Dubioza Kolektiv en Wet Leg maar dan ben ik aan t werk…
Verder zin in Hang Youth en ga nog veel op spotify e.d. luisteren. Lima en Xray zijn vaak wel geliefde tenten.
Verder wil ik graag arctic monkeys en stromae en fever333 als ik nog energie heb Noisia

Maar deel vooral al jullie tips, vind ik leuk!

4 likes

Dit was bij ons in het poppodium bij een kondingsdag afterparty. Ben na den half uur afgetaaid omdat het zo raar was en ik geen zin had op de hoofdact te wachten. Bleken zij de hoofdact

3 likes

Leuk, thanks! Ik ken best veel dingen in de line-up eigenlijk niet zo goed dit jaar dus ben ook al de hele dag Spotify aan t luisteren maar vind het ook leuk om te horen waar jullie voor komen.

Ik denk dat ik vrijdag niet supervroeg ben, als het lukt wil ik Wet Leg wel graag zien maar zo niet dan ook geen ramp want ik zie ze in november ook in Paradiso.

Ik wil verder nog wel Fatima Yamaha (Bas Bron), slowthai, Arlo Parks, Yves Tumor en Parquet Courts zien. O en Go_A moet ik ook wel even stannen ofc. En ik moet nog veel ontdekken gewoon

4 likes

Wij hebben elkaar wel meer festivals gezien denk ik?
Dit keer sta ik de beste koffie van het festival te verkopen, net als op dtrh!

3 likes

Ik ook!

2 likes

Wil iedereen voor mij genieten van Fred Again… op LL. Ik kon in april al niet en nu moet ik het weer missen :sob:

Nice! Via Ticketmaster gelukt?

Moet nog veel luisteren, maar waar ik heen wil:

3 likes

Verkoopt iemand toevallig 2 tickets voor Blijdorp festival?

2 likes

Ik ga volgende week naar Rotterdam Rave :star_struck:gaan er meer mensen van hier? @Sax ga jij nog?

1 like

Natuuurlijk ga ik nog! Het wordt wel echt heet :hot_face:
Ga je alleen? We moeten sowieso eindelijk even meeten haha.

1 like

Ja ik zie het! Hopelijk valt het mee uiteindelijk want 30 graden hoeft echt niet van mij hoor :neutral_face: ben jij wel eens op dat terrein geweest met zulk weer? Ik alleen s nachts een keer maar ik geloof dat er ook niet veel schaduw is. Wordt lekker zweten
En ja ik ga alleen!! Sowieso meeten inderdaad :star_struck:

3 likes