Festivaltopic

Het festival waar ik morgen heen ga zegt dus niets over water bij hun “important/last info”, meerdere mensen die ernaar vragen maar ik zie vooralsnog geen reactie. Kan vast niet goed zijn, ik vrees dat ze bij de toiletten dan alleen van die zeep hebben en 5 euro vragen voor een flesje water. Mag dat eigenlijk? Ik dacht dat ze vanaf een bepaalde temperatuur verplicht zijn gratis water beschikbaar te stellen maar ik vind het zo vreemd dat ze er niets over zeggen

Ja volgens mij vanalles en nog wat toch? Er is iig ook een hardstyle, house en urban/eclectic stage. Waar treed Jody dan op? :rofl:

Huh, Jody Bernal? :stuck_out_tongue_winking_eye: Komt hij dan zijn oude hits zoals Que si, Que no! zingen of is hij tegenwoordig ook dj? Ik ben begin zero’s twee keer naar Dance Valley geweest en toen was er echt alleen dance. Wel heel breed van techno tot latin en van trance tot UK garage.

Weet iemand of er stopcontacten waren in de badhuizen op Lowlands? Ik ben in 2019 geweest maar kan het me niet herinneren. Dan zet ik m’n föhn wel/niet op m’n paklijst :wink: met nat haar in een klamme tent slapen zie ik nog niet echt naar uit haha

Nee volgens mij niet!

2 likes

Die van de gewone camping hebben geen stopcontacten! Heel soms had iemand stiekem er eentje achter een tentdoek vandaan geraust maar in principe kun je die föhn wel thuislaten

1 like

Heb Jody Bernal ergens anders gezien en toen bleek ie dus inderdaad dj te zijn geworden. Wij hadden juist wel zin in Que Si Que No maar die werd überhaupt niet gespeeld. Al blijft 't voor Dancevalley dan nog steeds een bijzondere keuze :wink:

2 likes

Funfact Jody Bernal staat op een kistje als ie draait. Omdat ie zo klein is

7 likes

Voor wie nog naar Lowlands wilt…

Via Bonnie

3 likes

Zoiets staat me ook bij ja! Kan me niet voorstellen dat ze alle kranen dichtgooien met dit weer, dat is echt onverantwoord.

Ik zat een uur geleden even buiten en ik zat al helemaal weg te fikken :hot_face: Wordt echt heftig vandaag omg.

Pfoe ik heb het nu al warm :hot_face: ben heel benieuwd naar vandaag haha!

1 like

Heh waarom ineens?! Vanwege weersvoorspellingen? (Dat was in 2019 ineens extreem haha)

En thanks voor jullie antwoorden over stopcontacten, ik laat de föhn thuis en accepteer m’n coupe festival :wink:

3 likes

True! Maar met zoveel mensen die kaartje zochten dacht ik dat elk beschikbaar ticket wel snel weg zou zijn. Maar men heeft natuurlijk inmiddels ook al andere plannen gemaakt voor volgend weekend als je nog geen lowlands kaartje had.

1 like

Haha ja ik ben er gewoon zenuwachtig door! Ik ga toch maar het hele stuk fietsen dus ik ga me daarop kleden en dan 2 outfits mee voor op het festival zelf :joy: ellende dit
Ik zal straks appen waaraan je me kunt herkennen!!

2 likes

Ja dat denk ik wel! Uiteindelijk viel het weer in 2019 ook mee, dus hopelijk komend weekend ook :smile: En anders staan mijn regenlaarzen klaar.

Ben nu op Dancevalley en het is eigenlijk gewoon niet leuk met die hitte. Weinig schaduw, maar gelukkig wel veel water punten.

1 like

Leek maar zo denk ik, er zijn naar verhouding altijd wel meer mannen maar het viel vast extra op omdat ze állemaal zonder shirt liepen :nauseated_face: (Ja dit is echt mijn pet peeve haha.)

Het was inderdaad veel te warm, ik had er zelf in ieder geval echt last van en het werd pas beter vanaf een uur of 8. Verder had ik het idee dat er meer tickets waren verkocht dan voorheen, ik herinner me namelijk dat er de laatste keer (ook uitverkocht) overal wel voldoende ruimte was. Maar de twee stages waar ik graag heen wilde waren echt een soort overvolle massastallen waar de zweetdampen al meters voor de ingang voelbaar waren :grimacing:

Maaaaar ik was héél blij met de muziek, heb de dag afgerond waar ik wilde en heb ook gewoon lekker kunnen dansen ondanks die drukte en hitte, èn ik heb Brum gezien dus het was al met al een zeer geslaagde dag <3

4 likes

Same, ik vond het echt veel te warm :hot_face: weinig natuurlijke schaduw ook

2 likes

Meh ik wil echt naar NOX vrijdag want enige en laatste kans op een festival deze zomer. Ik moet er sowieso met jetlag heen maar dat heb ik er (met hulpmiddelen :upside_down_face:) voor over, maar de terugreis in mn eentje zit ik wel mee. OV is superkut door werk aan het spoor; bijna 3u reizen en dan moet ik dus al vroeg weg. Hotel is te duur helaas.

Nog meer mensen behalve @Alpacamybags die gaan?

En een slaapplek iets verder van de locatie af die wel goed bereikbaar is met ov? Misschien is dat al iets betaalbaarder? Ik zou zelf eerder weggaan best zonde vinden. Dan ben je continu op de klok aan het kijken en geniet je toch anders, en drie uur reistijd zou ik ook geen behoefte aan hebben na een leuk feestje :dizzy_face:

1 like