De schaduwplekken die ze zouden creëren heb ik ook niet gevonden hoor… De weg naar de ingang was ook echt onmenselijk. Er waren wel veel waterpunten gelukkig! Ik vond het echt redelijk rustig ook, geen wachtrijen bij toilet en zelfs vooraan bij het podium geen verdrukkingen ![]()
Ja ik las later dat ze schaduwplekken zouden hebben, maar op 2 doeken na heb ik die niet gezien. Ik ben uiteindelijk compleet gesloopt, misselijk en met hoofdpijn eerder naar huis gegaan en ook gister was ik nog nog niet veel waard.
Las ook nog dat ze zeiden dat er 2(?) stages waren met een tent, dus schaduw. Alleen met 30+ graden in zo een tent staan is ook niet goed voor een mens, want dan is het daar binnen nog veel warmer.
Ik vond het ook wel meevallen eigenlijk qua man/vrouw! De warmte viel helaas niet mee haha, ik heb de hele dag in de meest rustige tent gestaan waardoor ik helemaal vooraan kon staan, naast de ventilator. Daar ben ik zowat niet weggeweest, zodra ik naar de bar liep droop het zweet al van me af
En wat @Sax ook zegt, je kon die sauna dampen echt ver voor de tent al voelen, was echt heftig
Verder vond ik het ook wat vreemd/slecht geregeld met de gigantische rij voor de ingang en de fietsenstalling stond op een super onlogische plek, stond ook slecht aangegeven waar die überhaupt was (er stonden ook maar 20 fietsen ofzo dus denk dat zowat iedereen die gemist heeft)
Maar @Sax en ik heb dus eindelijk elkaar kunnen ontmoeten haha dat was heel leuk en uiteindelijk heb ik me in die tent ook zeer vermaakt, wel te danken aan de ventilator
Ohh valt echt heel erg mee! Beter dan dit plakweer
Valt enorm mee idd!
Ik heb een groepje met verschillende wensen. Hoop zelf op 1 of 2, maar een deel vindt 6 of 7 ook prima. Het idee is nu om donderdag rond lunchtijd te vertrekken. Denk dat de kans op camping 1 of 2 dan wel redelijk nihil is ![]()
Oef ik moest wel even bijkomen van de muntjesprijs van lowlands. 3,30! Niet gek met de inflatie, maar toch… wij hebben de gewoonte om alleen bij de tent te ontbijten en de rest gewoon op het festival en ik hou wel echt van het specialere eten uitproberen. Dat plus koffie en rijkelijk vloeiend bier kwam ik uit op gemiddeld 25 muntjes pp per dag, maar als je dat dan omrekent… ![]()
![]()
![]()
Altijd grotere tent. Dat is zo chill
Ik zou echt een grotere doen, is meestal ook niet zoveel zwaarder om te tillen
Ik heb net een kaartje geregeld via ticketswap. Ga sinds jaren op de gewone camping haha, net een tent geleend van een vriendinnetje.
Ik ga donderdagavond tm zondag, want moet maandag weer werken.
Moet me wel echt nog verdiepen in de line-up
Wij gaan voor camping 2! We willen om 08:00 uur al op het terrein zijn, dus dan moeten we wel een mooie plek kunnen scoren. Mijn regenjas en regenlaarzen liggen al klaar, dus dat komt helemaal goed.
Begreep gister dat wij voor camping 2 gaan en dat we heeeeeul vroeg gaan rijden. Zonder files zijn we dan rond 8en op het terein.
We gaan dus wel echt met een grote groep en willen graag bij elkaar staan, dus vandaar ook echt zo vroeg weg en hopen dat het lukt met zn allen.
Zag trouwens dat de voorspellingen er alweer iets beter uitzien. Iets minder regen verwacht.
Merk wel dat ik er helemaal nog niet zo mee bezig ben ofzo. Ik heb nog niet helemaal door dat we donderdag al gaan. Ga vnv maar eens mn spullen bij elkaar zoeken, haha
Hier bijna hetzelfde! Was nog nooit zo lang van tevoren al klaar met alles. Wil vanavond nog een soort hartige cake bakken en moet nog de laatste boodschappen doen. En niet onbelangrijk: mensen overhalen eerder te vertrekken.
ZIN IN!
Mijn tas is bijna ingepakt!!! Ik neem weer eens voor vier maanden aan kleding mee want stel dat het koud is/regent/warm is/ik heel hard zweet ![]()
![]()
Kan niet kiezen
Wij vertrekken morgenvroeg rond 8 en dan gaan we gewoon lekker chillen op de gllamcamp de hele dag en ‘s avonds dansen. Zin in!!!
Nu even 3 liter esma premixen haha
Ik moet alles ook nog inpakken en de laatste dingen halen maar begin er wel eindelijk zin in te krijgen! Zo eerst maar de outfits klaarleggen maar vind dat met de weersvoorspelling wel lastig
Weet iemand trouwens waar je wijn in een plastic fles kan kopen? Ze hadden dat jaren terug wel eens bij de Hema maar nu niet helaas. Hele dagen bier gaat m’n maag niet lekker op en wil naast gin en tonic en wodka ook wel wat anders mee
Misschien is zo’n zak wijn handig? Heb je vanaf 1.5 liter geloof ik bij de AH
Ehhh wat een fucking top idee
ik ga gewoon wijn overgieten in plastic flessen (heb zo’n sixpack 1,5-liter-flessen water gekocht en die giet ik leeg om andere dingen in te doen)
Je kunt inderdaad wijn in zak of doos met zo’n tapje kopen. Tegenwoordig volgens mij ook gewoon prima wijn, ook van merken die je in een fles kunt kopen.
Bijv bij AH (hopelijk werkt deze link)
Maar wat @Fukaeri zegt is ook superslim haha Had daar zelf nog helemaal niet aan gedacht!!
Ik heb 1,5 liter esma gemaakt ![]()
Je zal iig geen last van verstopping krijgen dan!