Yesss ik mag via via gratis zondag naar Lowlands
. Dan ben ik wel alleen, maar moet vast goedkomen. Ben benieuwd!!
Ik ook net! Super goeie tip
Ik heb alles al ingepakt. Ik ga morgen na werk en heb mijn tent meegegeven aan een vriend om al op te zetten. Zijn vader gaat met een camper en die neemt mijn backpack, luchtbed en slaapzak mee, mega chill.
Dus zelf morgen alleen met het drinken op pad. Ik heb in een spa fles rum mee en dan blikjes cola om het te mixen.
Megaa veel zin in!!
Haha alle FFers op Lowlands aan de esma ![]()
Als vanouds: de nacht voor LL.amper geslapen. Ik hoop bijna dat we straks heel lang in de file staan. Kan ik nog even bijslapen.
Dacht ff snel m’n vrienden op Lowlands te droppen maar we staan al 2 uren in de rij met de auto? Heb nog nooit zo lang moeten wachten.
Ja heb voorgaande jaren altijd wel een half uurtje in de file gestaan, maar nooit zo lang. Maakt ook niet uit, is wel gezellig. Maak ik toch nog iets mee van LL. ![]()
Whoehoeeeee wij zijn binnen. 6.30 vertrokken en om 11.30 stond de tent en nu zit ik heerlijk aan het bier🥳
Veel plezier op ll iedereen! Ik geniet vanuit huis een beetje met jullie mee via jullie posts ![]()
Mehh ik moet nog veel doen voor werk maar ik kan me zo niet concentreren omdat ik teveel zin heb!
Ik krijg hier helemaal zin in door jullie terwijl ik nog nooit ben geweest! Zou bijna een kaartje kopen ![]()
HS classics zijn aan het water! Waar voorheen 1992 is for you was.
Als het goed is ga ik ook. Is nog steeds niet 100% zeker ![]()
Lowlands mensies, have fun! ![]()
Oh ik dacht jij gaat wel een weekendje DB haha
Hopelijk ook met die gave discoballen haha
Ik zou ook een weekend ja, maar dat tent geouwehoer staat me enorm tegen. Dus deel gaat wel hele weekend en andere deel is lekker vaag wat het gaat doen ![]()
Wooooo wat staat de camping al vol. Wij staan in de bossen
konden geen plek meer vinden voor vier tenten voor de brug en dit is eigenlijk ook wel prima! Heel knus in de schaduw en goeie nachtrust. Hoop alleen dat er niet teveel om ons heen wordt gepist.
Staan er meer op de LL camper camping? Een oase van rust vergeleken met camping 1 haha
Oh is 1 drama? Mooi, wij staan op 5. Ze wilden op een maar uiteindelijk eieren voor ons geld gekozen omdat het zo druk was al dus ik ben blij
Nou ja drama, gewoon lekker chaotisch en rommelig. Hier is 't vooral heel volwassen heb ik het gevoel😂
Ik sta ook op 5. Al een aantal bier in mn mik en zometeen lekker dansen ![]()