WAT ga ik aandoen aanstaande zaterdag als er 34 graden wordt verwacht ik denk mān bikini en eroverheen zo min mogelijk. Ik ga dus naar Rotterdam Rave en dat is van zichzelf al zweet-muziek dus ik moet me echt nog even mentaal voorbereiden hierop
Nee, maar wel op pukkelpop. Ik heb er ZOVEEL zin in niet normaal!
Hopen op een beetje ok weer en niet te veel regen* (maar ook niet dit hahaš« )
*al kan het geen kwaad ivm de droogte š«¤
Ohja wel dance muziek dus. Ik ben normaal van de harder styles, maar vond bijv de main bij DV ook leuk. Komt vast wel goed!
Ik ben ook echt in crisis hier Ik doe denk ik een sportbroekje aan, want die stof droogt lekker snel.
Ja ik ook! Wij hebben een tweepersoons iets
Oh ja dat is wel slim, ik heb een dunne wijde korte broek van de H&M die ook zo snel droogt, geen idee wat voor stof maar wel lekker
En dan maar een crop top denk ik, ellende eigenlijk 34 graden, pff
Ik denk ook serieus dat ik een back up outfit meeneem voor als ik die eerste heb uitgezweet
hmm ik zie er niks over terwijl dat normaal wel werd aangekondigd, zou jammer zijn als die er niet zou zijn!
Ik heb echt zon heimwee naar 10 jaar geleden toen dubstep hoogtij vierde in nederland. Ik wil weer naar Mala, Skream, Goth-trad en Kromestar ookal cencelde die lul kei vaak zijn optredens
Ja echt een van mn favos. Niet alleen goede producer maar ook geweldige dj.
Op instagram las ik in de reacties dat de silent disco er weer is!
Ooo echt? Leuk nieuws!
Ik ga met vrienden naar Dancevalley maar ik dacht dus altijd dat het echt dance was (hardstyle/hardcore) maar dat is het dus niet??? Zelfs met Jody Bernal
Is dat een plus- of minpunt voor je?
Volgens mij was het Jody Bernal-gehalte vroeger wel minder en was het meer dance valley, maar misschien heb ik dat er als kind van gemaakt (woonde er vroeger in de buurt). Maar als ik de line-up bekijk is dat in ieder geval niet het beeld dat ik ervan had.
Het festival waar ik morgen heen ga zegt dus niets over water bij hun āimportant/last infoā, meerdere mensen die ernaar vragen maar ik zie vooralsnog geen reactie. Kan vast niet goed zijn, ik vrees dat ze bij de toiletten dan alleen van die zeep hebben en 5 euro vragen voor een flesje water. Mag dat eigenlijk? Ik dacht dat ze vanaf een bepaalde temperatuur verplicht zijn gratis water beschikbaar te stellen maar ik vind het zo vreemd dat ze er niets over zeggen
Ja volgens mij vanalles en nog wat toch? Er is iig ook een hardstyle, house en urban/eclectic stage. Waar treed Jody dan op?
Huh, Jody Bernal? Komt hij dan zijn oude hits zoals Que si, Que no! zingen of is hij tegenwoordig ook dj? Ik ben begin zeroās twee keer naar Dance Valley geweest en toen was er echt alleen dance. Wel heel breed van techno tot latin en van trance tot UK garage.
Weet iemand of er stopcontacten waren in de badhuizen op Lowlands? Ik ben in 2019 geweest maar kan het me niet herinneren. Dan zet ik mān fƶhn wel/niet op mān paklijst met nat haar in een klamme tent slapen zie ik nog niet echt naar uit haha
Nee volgens mij niet!
Die van de gewone camping hebben geen stopcontacten! Heel soms had iemand stiekem er eentje achter een tentdoek vandaan geraust maar in principe kun je die fƶhn wel thuislaten
Heb Jody Bernal ergens anders gezien en toen bleek ie dus inderdaad dj te zijn geworden. Wij hadden juist wel zin in Que Si Que No maar die werd überhaupt niet gespeeld. Al blijft 't voor Dancevalley dan nog steeds een bijzondere keuze