Funfact Jody Bernal staat op een kistje als ie draait. Omdat ie zo klein is
Zoiets staat me ook bij ja! Kan me niet voorstellen dat ze alle kranen dichtgooien met dit weer, dat is echt onverantwoord.
Ik zat een uur geleden even buiten en ik zat al helemaal weg te fikken Wordt echt heftig vandaag omg.
Pfoe ik heb het nu al warm ben heel benieuwd naar vandaag haha!
Heh waarom ineens?! Vanwege weersvoorspellingen? (Dat was in 2019 ineens extreem haha)
En thanks voor jullie antwoorden over stopcontacten, ik laat de föhn thuis en accepteer m’n coupe festival
True! Maar met zoveel mensen die kaartje zochten dacht ik dat elk beschikbaar ticket wel snel weg zou zijn. Maar men heeft natuurlijk inmiddels ook al andere plannen gemaakt voor volgend weekend als je nog geen lowlands kaartje had.
Haha ja ik ben er gewoon zenuwachtig door! Ik ga toch maar het hele stuk fietsen dus ik ga me daarop kleden en dan 2 outfits mee voor op het festival zelf ellende dit
Ik zal straks appen waaraan je me kunt herkennen!!
Ja dat denk ik wel! Uiteindelijk viel het weer in 2019 ook mee, dus hopelijk komend weekend ook En anders staan mijn regenlaarzen klaar.
Ben nu op Dancevalley en het is eigenlijk gewoon niet leuk met die hitte. Weinig schaduw, maar gelukkig wel veel water punten.
Leek maar zo denk ik, er zijn naar verhouding altijd wel meer mannen maar het viel vast extra op omdat ze állemaal zonder shirt liepen (Ja dit is echt mijn pet peeve haha.)
Het was inderdaad veel te warm, ik had er zelf in ieder geval echt last van en het werd pas beter vanaf een uur of 8. Verder had ik het idee dat er meer tickets waren verkocht dan voorheen, ik herinner me namelijk dat er de laatste keer (ook uitverkocht) overal wel voldoende ruimte was. Maar de twee stages waar ik graag heen wilde waren echt een soort overvolle massastallen waar de zweetdampen al meters voor de ingang voelbaar waren
Maaaaar ik was héél blij met de muziek, heb de dag afgerond waar ik wilde en heb ook gewoon lekker kunnen dansen ondanks die drukte en hitte, èn ik heb Brum gezien dus het was al met al een zeer geslaagde dag <3
Same, ik vond het echt veel te warm weinig natuurlijke schaduw ook
Meh ik wil echt naar NOX vrijdag want enige en laatste kans op een festival deze zomer. Ik moet er sowieso met jetlag heen maar dat heb ik er (met hulpmiddelen ) voor over, maar de terugreis in mn eentje zit ik wel mee. OV is superkut door werk aan het spoor; bijna 3u reizen en dan moet ik dus al vroeg weg. Hotel is te duur helaas.
Nog meer mensen behalve @Alpacamybags die gaan?
En een slaapplek iets verder van de locatie af die wel goed bereikbaar is met ov? Misschien is dat al iets betaalbaarder? Ik zou zelf eerder weggaan best zonde vinden. Dan ben je continu op de klok aan het kijken en geniet je toch anders, en drie uur reistijd zou ik ook geen behoefte aan hebben na een leuk feestje
De schaduwplekken die ze zouden creëren heb ik ook niet gevonden hoor… De weg naar de ingang was ook echt onmenselijk. Er waren wel veel waterpunten gelukkig! Ik vond het echt redelijk rustig ook, geen wachtrijen bij toilet en zelfs vooraan bij het podium geen verdrukkingen
Ja ik las later dat ze schaduwplekken zouden hebben, maar op 2 doeken na heb ik die niet gezien. Ik ben uiteindelijk compleet gesloopt, misselijk en met hoofdpijn eerder naar huis gegaan en ook gister was ik nog nog niet veel waard.
Las ook nog dat ze zeiden dat er 2(?) stages waren met een tent, dus schaduw. Alleen met 30+ graden in zo een tent staan is ook niet goed voor een mens, want dan is het daar binnen nog veel warmer.
Ik vond het ook wel meevallen eigenlijk qua man/vrouw! De warmte viel helaas niet mee haha, ik heb de hele dag in de meest rustige tent gestaan waardoor ik helemaal vooraan kon staan, naast de ventilator. Daar ben ik zowat niet weggeweest, zodra ik naar de bar liep droop het zweet al van me af
En wat @Sax ook zegt, je kon die sauna dampen echt ver voor de tent al voelen, was echt heftig
Verder vond ik het ook wat vreemd/slecht geregeld met de gigantische rij voor de ingang en de fietsenstalling stond op een super onlogische plek, stond ook slecht aangegeven waar die überhaupt was (er stonden ook maar 20 fietsen ofzo dus denk dat zowat iedereen die gemist heeft)
Maar @Sax en ik heb dus eindelijk elkaar kunnen ontmoeten haha dat was heel leuk en uiteindelijk heb ik me in die tent ook zeer vermaakt, wel te danken aan de ventilator
Ohh valt echt heel erg mee! Beter dan dit plakweer
Valt enorm mee idd!
Ik heb een groepje met verschillende wensen. Hoop zelf op 1 of 2, maar een deel vindt 6 of 7 ook prima. Het idee is nu om donderdag rond lunchtijd te vertrekken. Denk dat de kans op camping 1 of 2 dan wel redelijk nihil is
Oef ik moest wel even bijkomen van de muntjesprijs van lowlands. 3,30! Niet gek met de inflatie, maar toch… wij hebben de gewoonte om alleen bij de tent te ontbijten en de rest gewoon op het festival en ik hou wel echt van het specialere eten uitproberen. Dat plus koffie en rijkelijk vloeiend bier kwam ik uit op gemiddeld 25 muntjes pp per dag, maar als je dat dan omrekent…
Jaaa ik heb ook zin in LL! Ons werkschema is echt heel minimaal dus kan lekker veel van het programma zien joehoe. Zit alleen nog even te twijfelen of ik de mini-tent meeneem of de iets grotere waar je wat meer voortent hebt. Misschien toch wel chill met de regen…