Festivaltopic

Altijd grotere tent. Dat is zo chill

3 likes

Ik zou echt een grotere doen, is meestal ook niet zoveel zwaarder om te tillen

1 like

Ik heb net een kaartje geregeld via ticketswap. Ga sinds jaren op de gewone camping haha, net een tent geleend van een vriendinnetje.

Ik ga donderdagavond tm zondag, want moet maandag weer werken.

Moet me wel echt nog verdiepen in de line-up

3 likes

Wij gaan voor camping 2! We willen om 08:00 uur al op het terrein zijn, dus dan moeten we wel een mooie plek kunnen scoren. Mijn regenjas en regenlaarzen liggen al klaar, dus dat komt helemaal goed.

2 likes

Begreep gister dat wij voor camping 2 gaan en dat we heeeeeul vroeg gaan rijden. Zonder files zijn we dan rond 8en op het terein.

We gaan dus wel echt met een grote groep en willen graag bij elkaar staan, dus vandaar ook echt zo vroeg weg en hopen dat het lukt met zn allen.

Zag trouwens dat de voorspellingen er alweer iets beter uitzien. Iets minder regen verwacht.

Merk wel dat ik er helemaal nog niet zo mee bezig ben ofzo. Ik heb nog niet helemaal door dat we donderdag al gaan. Ga vnv maar eens mn spullen bij elkaar zoeken, haha

4 likes

Hier bijna hetzelfde! Was nog nooit zo lang van tevoren al klaar met alles. Wil vanavond nog een soort hartige cake bakken en moet nog de laatste boodschappen doen. En niet onbelangrijk: mensen overhalen eerder te vertrekken.

ZIN IN!

4 likes

Mijn tas is bijna ingepakt!!! Ik neem weer eens voor vier maanden aan kleding mee want stel dat het koud is/regent/warm is/ik heel hard zweet :woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2: Kan niet kiezen

Wij vertrekken morgenvroeg rond 8 en dan gaan we gewoon lekker chillen op de gllamcamp de hele dag en ‘s avonds dansen. Zin in!!!

Nu even 3 liter esma premixen haha

2 likes

Ik moet alles ook nog inpakken en de laatste dingen halen maar begin er wel eindelijk zin in te krijgen! Zo eerst maar de outfits klaarleggen maar vind dat met de weersvoorspelling wel lastig

Weet iemand trouwens waar je wijn in een plastic fles kan kopen? Ze hadden dat jaren terug wel eens bij de Hema maar nu niet helaas. Hele dagen bier gaat m’n maag niet lekker op en wil naast gin en tonic en wodka ook wel wat anders mee

3 likes

Misschien is zo’n zak wijn handig? Heb je vanaf 1.5 liter geloof ik bij de AH

Ehhh wat een fucking top idee

7 likes

ik ga gewoon wijn overgieten in plastic flessen (heb zo’n sixpack 1,5-liter-flessen water gekocht en die giet ik leeg om andere dingen in te doen)

1 like

Je kunt inderdaad wijn in zak of doos met zo’n tapje kopen. Tegenwoordig volgens mij ook gewoon prima wijn, ook van merken die je in een fles kunt kopen.

Bijv bij AH (hopelijk werkt deze link)

Maar wat @Fukaeri zegt is ook superslim haha Had daar zelf nog helemaal niet aan gedacht!!

3 likes

Ik heb 1,5 liter esma gemaakt :v:t2:

5 likes

Je zal iig geen last van verstopping krijgen dan!

3 likes

Yesss ik mag via via gratis zondag naar Lowlands :grinning:. Dan ben ik wel alleen, maar moet vast goedkomen. Ben benieuwd!!

9 likes

Ik ook net! Super goeie tip

2 likes

Ik heb alles al ingepakt. Ik ga morgen na werk en heb mijn tent meegegeven aan een vriend om al op te zetten. Zijn vader gaat met een camper en die neemt mijn backpack, luchtbed en slaapzak mee, mega chill.

Dus zelf morgen alleen met het drinken op pad. Ik heb in een spa fles rum mee en dan blikjes cola om het te mixen.

Megaa veel zin in!!

3 likes

Haha alle FFers op Lowlands aan de esma :heart:

4 likes

Als vanouds: de nacht voor LL.amper geslapen. Ik hoop bijna dat we straks heel lang in de file staan. Kan ik nog even bijslapen.

Dacht ff snel m’n vrienden op Lowlands te droppen maar we staan al 2 uren in de rij met de auto? Heb nog nooit zo lang moeten wachten.