Ja heb voorgaande jaren altijd wel een half uurtje in de file gestaan, maar nooit zo lang. Maakt ook niet uit, is wel gezellig. Maak ik toch nog iets mee van LL.
Whoehoeeeee wij zijn binnen. 6.30 vertrokken en om 11.30 stond de tent en nu zit ik heerlijk aan het bier🥳
Veel plezier op ll iedereen! Ik geniet vanuit huis een beetje met jullie mee via jullie posts
Mehh ik moet nog veel doen voor werk maar ik kan me zo niet concentreren omdat ik teveel zin heb!
Ik krijg hier helemaal zin in door jullie terwijl ik nog nooit ben geweest! Zou bijna een kaartje kopen
HS classics zijn aan het water! Waar voorheen 1992 is for you was.
Als het goed is ga ik ook. Is nog steeds niet 100% zeker
Lowlands mensies, have fun!
Oh ik dacht jij gaat wel een weekendje DB haha
Hopelijk ook met die gave discoballen haha
Ik zou ook een weekend ja, maar dat tent geouwehoer staat me enorm tegen. Dus deel gaat wel hele weekend en andere deel is lekker vaag wat het gaat doen
Wooooo wat staat de camping al vol. Wij staan in de bossen konden geen plek meer vinden voor vier tenten voor de brug en dit is eigenlijk ook wel prima! Heel knus in de schaduw en goeie nachtrust. Hoop alleen dat er niet teveel om ons heen wordt gepist.
Staan er meer op de LL camper camping? Een oase van rust vergeleken met camping 1 haha
Oh is 1 drama? Mooi, wij staan op 5. Ze wilden op een maar uiteindelijk eieren voor ons geld gekozen omdat het zo druk was al dus ik ben blij
Nou ja drama, gewoon lekker chaotisch en rommelig. Hier is 't vooral heel volwassen heb ik het gevoel😂
Ik sta ook op 5. Al een aantal bier in mn mik en zometeen lekker dansen
Ik ben ook onderweg! Benieuwd hoe druk het straks nog is.
Ik ben ook zo benieuwd of ik al forummers gespot heb, haha
Camping 6 represent! Het stond wel echt gauw vol zeg
Ik zie je net lopen volgens mij en je staat vlakbij me. Camping 2?
Jaaaa hahahahha