Mijn god de opposites waren zo leuk! Stond in het voorste vak en toen met de moshpit mezelf helemaal naar voren geworpen
goldband was ook weer leuk, en Oscar ook. Stond bij Fred again maar die viel echt tegen, muziek stond helemaal niet hard en had meer een dj set verwacht. Maar nachtprogramma was wel top in bravo!
Van 00.00 tot 05.00 was echt vlammen inderdaad! Heerlijk
@wompie @Dazed hoe hebben jullie het nog gehad? Ik ging vrijdag echt kapot van dat klamme weer. Wel heel fijne optredens gezien, oa van Jordan Rakei en James Blake en hard gegaan op Gabber Eleganza hahaha. Gisteren was mijn absolute topper Marc Rebillet, wat een held. De Staat kende ik eigenlijk niet, maar vond ik echt héél leuk. Echt een podiumbeest die zanger, had iedereen mee.
Nu effe een weekje bekomen van twee dagen festival en geen stem meer.
Ahh klinkt goed! Ik heb het ook heel leuk gehad
Stake, Arlo Parks, Aurora, Wet Leg, stukje Little Simz, stukje Ki/Ki, Kelly Lee Owens, Frank Carter, Charlotte de Witte en Mati Drome gezien en was eigenlijk allemaal heel goed en tof! Marc Rebillet alleen even van buiten de tent gezien maar zag er absoluut uit als een goed feestje. Ik moet ook wel even bijkomen vandaag ook al waren we maar een dag haha, zijn wel blijven slapen en lagen rond een uurtje of 4 in de tent geloof ik.
Wel echt sneu voor Charlotte de Witte met alle gedoe met de techniek, vond het echt knap hoe ze elke keer toch door bleef gaan en voor zover mogelijk nog een strakke set bleef draaien.
Gelukkig ben je blijven slapen! Ook veel horrorverhalen gehoord van mensen die bussen moesten halen en die niet kwamen opdagen enzo.
Arlo Parks vond ik ook fantastisch! Wat een stem, wow. Kende denk ik maar 1 of 2 nummers maar heb de hele tijd geboeid staan luisteren.
Ohh dat is wel kut zeg! Bij ons ging het allemaal heel soepel qua bussen enzo gelukkig (:
En jaa Arlo Parks was heel fijn
Ik vond het ook heel leuk om te horen dat haar zangstem ook gewoon is hoe ze praat haha, zo lief
Ik dacht dat ik hier op gereageerd had, maar dat was kennelijk in mn hoofd. Ik heb idd een paar keer mijn eigen plan getrokken, vind dat gelukkig niet lastig. Hoorde vandaag dat er een paar dat toch wel echt tof vonden dat ik dat gewoon deed, was ook wel even goed om te horen.
Vandaag ff een rustig dagje, haha. Nu Dadi Freyer, ben echt benieuwd. En straks Lewis Capaldi, daar heb ik echt zin in❤️
Is iemand bekend met het ‘Indian spirit festival’ in Eldena in Duitsland? Zelf geweest of van horen zeggen of zo? Ik zou in september naar Psy-fi maar het gaat niet door
Dus ben aan het kijken of er nog een soort van alternatief te vinden is op korte termijn…
Lowlands was echt leuk!! Ik heb Arlo Parks, Froukje, Caribou en James Blake gezien. Ik vond Caribou ook heel leuk.
Ik had wel een beetje fomo dat ik er niet het hele weekend ben geweest en dat ik nu alweer naar huis moet, maar ik mag niet klagen voor een gratis dagje ![]()
Stromae is echt me nieuwe liefde, die showwww omg
Same ![]()
Nu moed verzamelen om naar huis te gaan
Ah man… ik zag gisteren Pendulum op tv. Alleen daarvoor had ik al willen gaan! Zo vet!
Ik zit nu in de auto naar huis, zo moe😵 Maar wat vond ik het leuk!! Een paar onverwachtse bands/optredens voor moj die écht vet waren vond ik: Goldband, Merol, Go_A (echt geweldig, liep 5 minuten van te voren een vrij lege tent in en stond dus helemaal vooraan😂) en Slipknot.
Ook Boys Noize, frank carter (zooo vet), wargasm was een geweldige chaos, en while she sleeps, allemaal heerlijk Underworld was vet, maar te veel oude ongezellige mannen die echt de sfeer drukte.
Helaas waren een aantal dingen die wat tegenvielen; Nova twins (slecht afgesteld geluid), AM en BMTH vond ik mwah. Sean Paul was zó slecht, maar lekkere sfeer en uurtje hitjes pompen. Ooh en ik had Kate ryan gezien bij Kwijt Trek System (ofzo) haha, heel die tent los.
Enfin, de sfeer vond ik zo goed en relaxed, toiletten goed geregeld en lekker gegeten. Cote bizar was zoo leuk en goede sfeer ook. Camping comfy was geweldig, lekker elke ochtend mn haar en make up laten doen en 2x een massage geboekt haha.
We hadden wel geluk gehad met de temperatuur ‘s nachts denk ik he? Relatief warm.
We hebben al besloten volgend jaar weer te gaan in elk geval🤩
Ah tof dat je Wargasm gezien hebt! Een van de dingen waarvan ik wel echt baal dat ik ze gemist heb. En wow ik wist helemaal niet dat camping comfy zo intens was? Klinkt wel heeel chill zeg. Wij stonden nu op relax omdat het maar een nachtje was maar mocht ik volgend jaar het weekend gaan (denk het wel) ga ik iig voor chill want voor meerdere dagen lijkt dat heen en weer met die bus me wel heel onhandig
Ohja Go_a was zo leuk! Ik kon het enkel horen vanop een afstandje maar vond hoe ze omgingen met het publiek zo schattig. En leek of er echt een hele goede sfeer hing.
Camping klinkt zalig! Ik ging met de mobilhome/camper maar niet op die belachelijk dure camping on wheels. Hadden in centrum Hasselt geparkeerd en daar fietsen gehuurd. Chill om van en naar het terrein te gaan én elke nacht een lekker bedje, heerlijke douche in de ochtend en goed ontbijt. Dus als 30+’er klaag ik ook niet over de omstandigheden haha. Denk dat ik de gewone camping niet meer zou overleven.
Ja was echt leuk! Maar er zijn altijd dingen die je mist omdat het zoo veel is. Miste Palaye Royale bijv omdat ik in de rij stond voor die suffe secret room van bacardi
PR klonk zoo goed ook!
Wie was jouw fave? marc rebillet ken ik bijv niet eens haha!
@trompeloeil ik ben ook te oud voor chill hoor😂 camping beviel ook echt bovenverwachting goed, maar een camper klinkt ook heel goed hoor!
Ohh lastig altijd, denk Stake of Aurora! Heel anders allebei maar echt goed beide en ook fijn publiek. Ik vond Arlo Parks ook echt heeel goed maar publiek vond ik daar iets minder, en Kelly Lee Owens was ook echt vet maar tegelijkertijd met Tame Impala en Underworld dus daar waren niet zo veel mensen, denk dat daar de ervaring nog wel toffer was geweest met een volle tent.
Mijn werkschema was ook heeeel minimaal
15 uurtjes en alles einde ochtend-middag
Waar werkte jij?
Ook leuk toch!!
Vind die mensen die barshifts draaien snachts wel heftig
Hoe doe je dit
Honderdpro meer clusterfuck en heftiger/serieuzer vond ik