Festivaltopic

Ik sluit morgen ook aan, we staan op camping 6.

Weet iemand hoe strikt er gecontroleerd wordt op die 8 liter? Als dat echt zo is, wil ik het liever nuttig gebruiken door enkel sterk mee te nemen, maar het liefst neem ik ook wat bier mee, maar dat tikt dan snel aan als het binnen de 8 liter moet blijven.

1 like

Ik kwam net aan met een kleine rugzak en een grote susan bijl en ik mocht zonder controle doorlopen. Karren en grote tassen checkten ze net.

Veel plezier op Lowlands allemaal!

Gaat er nog iemand naar Pukkelpop? Ik ging normaal enkel zaterdag maar heb toch nog een dagje extra gekocht en ga morgen al feestvieren. Ga voor de eerste keer met de mobilhome (camper) dus kijk al uit naar alle luxe :heart_eyes:

4 likes

Wij zijn vanochtend helemaal niet gecontroleerd en er hadden 3 koelboxen op 2 steekwagens en zo een clax karretje.

We zijn er en hebben uitgebreid op je geproost :heart::heart::heart: Echt zo fijn om hier weer te zijn, zonder jou zou het waarschijnlijk niet gelukt zijn! Bedankt!

5 likes

Heeel veel plezier! Ik merk dat ik nu wel een beetje fomo heb haha, maar gelukkig zijn de kaartjes goed terecht gekomen!

Ja, ik ben op Pukkelpop! Net al wakker :joy: maar een relatief goede nachtrust gehad. Gisteren was al gezellig, wel druk zeg. Ben benieuwd nr vandaag met alles open.

Dankzij de hoosbuien gisteren valt het stof (tot nu toe) mee, dus dat is top haha. Waar ga je naartoe vandaag? Veel plezier!

2 likes

Leuk, veel plezier alvast! Ik ga zaterdag een dagje. Nog nooit eerder op Pukkelpop geweest dus ben heel benieuwd, heb er in ieder geval zin in :blush:

1 like

Volgens mij niet echt hoor. Ik las ergens dat er vooral op grote karren en tassen wordt gecontroleerd. Zou de gok wel wagen.

Jaa eindelijk onderweg naar lowlands. Moest vandaag werken en moet zondagavond een beetje op tijd weer terug maar helemaal klaar voor een weekend genieten

Ben giga onvoorbereid en geen idee waar ik heen ga maar heb wel vitamine a en b mee

14 likes

Ik sta op camping 0! Uur gelopen vanaf parkeerplek. Want staan daar ook al helemaal achteraan. Heb oa superveel eten mee dus was echt even huilen haha. Nu ff regen in tentje afwachten. Rond 19.45 wordt het droog.

1 like

Ik ben helemaal doorweekt, heb wel een regenjas mee, maar die had ij in mijn tent liggen. Lig nu even lekker warm in de tent op te drogen en straks maar wel mijn regenjas mee

2 likes

Zo die esma heb ik geweten.

5 likes

Zo, hopelijk krijg je je ticketgeld netjes terug nu ze geen vergunning meer hebben om het festival te laten doorgaan. Wat erg, zo korte tijd ervoor. :zipper_mouth_face:

2 likes

Iemand zin om te springen bij Go_A? Ik ben de enige van mijn groep. Mocht je me spotten: ik draag rood rokje, zwarte boots en een regenboog waaier😁

3 likes

Ik was daar! Mega leuk

1 like

Naaaaa dit was tof hè!

1 like

Oh het was geweldig! Heerlijke energie hing er. En met die waaier maak je sowieso snel vrienden haha :hot_face:

2 likes

Vandaag alleen maar zon, wat heerlijk! Lekker gedanst gisteren en vannacht weer.

3 likes

Voor mij het beste optreden tot nu toe

2 likes