Festivaltopic

Aaah ik wilde dus best graag naar Go_A maar ook the oppos echt niet missen. Ben toch maar voor de laatste gegaan en dat was ook wel echt een feestje

Verder ben ik al compleet overprikkeld, zwaar verbrand en weet ik even niet meer wat ik met mezelf aan moet. Ik ging altijd alleen naar festivals en ben nu voor het eerst met een grote groep en ik vind me dat toch een partijtje intens

2 likes

Aah lekker je eigen plan trekken dan! Kan me helemaal voorstellen dat het intens is.

1 like

Waren er mensen bij goldband? Echt zo leuk en mega druk voor 14 uur

4 likes

Jaaaa leuk feestje

2 likes

Jaaa Goldband was top! Echt een heerlijk feestje. :green_heart::yellow_heart:

2 likes

Stond helemaal vooraan, was echt feest! De heuvels stonden ook helemaal vol voor zover ik kon zien, megahype. Maar ze maakten het wel waar vond ik

2 likes

Ik had keuzestress dus heb een stukje Go_A en stukje Opposites gedaan.

Goldband was ook super tof en was net naar Biig Piig en wat een goede zangeres!!!

1 like

Je weet dat je oud wordt als je onderbroek de moshpit niet helemaal droog overleeft :smiling_face_with_tear:

13 likes

Hahaha

1 like

Kijk nu Lowlands op npo3. Ziet er zo leuk uit! Vind het jammer dat ik dit jaar niet kon. Krijg echt van die vlinders in mijn buik als ik kijk naar al die dansende mensen :heart_eyes:

6 likes

Ik heb net een stuk bvd livestream van Lowlands gekeken, wat spelen de Arctic Monkeys weer lekker :heart_eyes: Alex is echt goed bij stem ook.

4 likes

Thanks voor deze post, ik was precies optijd voor de Opposites :heart_eyes:

3 likes

Het was in de tent saai. Ze deden helemaal niet gezellig, zeiden niks. Tent werd ook steeds leger. Echt jammer.

2 likes

Ik lees net ook een negatieve recensie ja, wat jammer! Via de livestream kreeg je niet veel mee van de sfeer maar heb ook maar een half uurtje gezien

Maar hun laatste album is ook saai en rustig, die nummers zullen ook niet meegeholpen hebben.

Mijn god de opposites waren zo leuk! Stond in het voorste vak en toen met de moshpit mezelf helemaal naar voren geworpen :joy: goldband was ook weer leuk, en Oscar ook. Stond bij Fred again maar die viel echt tegen, muziek stond helemaal niet hard en had meer een dj set verwacht. Maar nachtprogramma was wel top in bravo!

Van 00.00 tot 05.00 was echt vlammen inderdaad! Heerlijk

1 like

@wompie @Dazed hoe hebben jullie het nog gehad? Ik ging vrijdag echt kapot van dat klamme weer. Wel heel fijne optredens gezien, oa van Jordan Rakei en James Blake en hard gegaan op Gabber Eleganza hahaha. Gisteren was mijn absolute topper Marc Rebillet, wat een held. De Staat kende ik eigenlijk niet, maar vond ik echt héél leuk. Echt een podiumbeest die zanger, had iedereen mee.

Nu effe een weekje bekomen van twee dagen festival en geen stem meer.

4 likes

Ahh klinkt goed! Ik heb het ook heel leuk gehad :blush: Stake, Arlo Parks, Aurora, Wet Leg, stukje Little Simz, stukje Ki/Ki, Kelly Lee Owens, Frank Carter, Charlotte de Witte en Mati Drome gezien en was eigenlijk allemaal heel goed en tof! Marc Rebillet alleen even van buiten de tent gezien maar zag er absoluut uit als een goed feestje. Ik moet ook wel even bijkomen vandaag ook al waren we maar een dag haha, zijn wel blijven slapen en lagen rond een uurtje of 4 in de tent geloof ik.

Wel echt sneu voor Charlotte de Witte met alle gedoe met de techniek, vond het echt knap hoe ze elke keer toch door bleef gaan en voor zover mogelijk nog een strakke set bleef draaien.

3 likes

Gelukkig ben je blijven slapen! Ook veel horrorverhalen gehoord van mensen die bussen moesten halen en die niet kwamen opdagen enzo.

Arlo Parks vond ik ook fantastisch! Wat een stem, wow. Kende denk ik maar 1 of 2 nummers maar heb de hele tijd geboeid staan luisteren.

3 likes

Ohh dat is wel kut zeg! Bij ons ging het allemaal heel soepel qua bussen enzo gelukkig (:

En jaa Arlo Parks was heel fijn :blush: Ik vond het ook heel leuk om te horen dat haar zangstem ook gewoon is hoe ze praat haha, zo lief

2 likes