Festivaltopic

Ik dacht dat ik hier op gereageerd had, maar dat was kennelijk in mn hoofd. Ik heb idd een paar keer mijn eigen plan getrokken, vind dat gelukkig niet lastig. Hoorde vandaag dat er een paar dat toch wel echt tof vonden dat ik dat gewoon deed, was ook wel even goed om te horen.

Vandaag ff een rustig dagje, haha. Nu Dadi Freyer, ben echt benieuwd. En straks Lewis Capaldi, daar heb ik echt zin in❤️

1 like

Is iemand bekend met het ‘Indian spirit festival’ in Eldena in Duitsland? Zelf geweest of van horen zeggen of zo? Ik zou in september naar Psy-fi maar het gaat niet door :sleepy: Dus ben aan het kijken of er nog een soort van alternatief te vinden is op korte termijn…

Lowlands was echt leuk!! Ik heb Arlo Parks, Froukje, Caribou en James Blake gezien. Ik vond Caribou ook heel leuk.
Ik had wel een beetje fomo dat ik er niet het hele weekend ben geweest en dat ik nu alweer naar huis moet, maar ik mag niet klagen voor een gratis dagje :grinning:

6 likes

Stromae is echt me nieuwe liefde, die showwww omg

3 likes

Woehh ik ben gisteravond weer thuisgekomen (vriend moest werken dus konden niet blijven). Vond het wel echt heeel leuk. M’n favo’s waren Pendulum en Froukje, echt hele vette shows. Verder nog o.a. overmono, caribou, glass animals, eefje de visser, aurora, stukje dadi freyer en altin gun gezien. Heb ook echt in een deuk gelegen bij hang youth haha

En ik was zooo blij met dat crew bandje haha. Echt vaak even backstage gegaan om te plassen ipv in de rij staan (vond dat ze weinig wc’s hadden!). De crewcatering daar was ook heel erg relaxt, en de crew camping ook lekker rustig ‘s nachts dus heb best prima kunnen slapen. Weet niet of dit nog overtroffen wordt ooit haha, meest luxe festivalervaring

1 like

Same :sweat_smile:

Nu moed verzamelen om naar huis te gaan

Ah man… ik zag gisteren Pendulum op tv. Alleen daarvoor had ik al willen gaan! Zo vet!

Ik zit nu in de auto naar huis, zo moe😵 Maar wat vond ik het leuk!! Een paar onverwachtse bands/optredens voor moj die écht vet waren vond ik: Goldband, Merol, Go_A (echt geweldig, liep 5 minuten van te voren een vrij lege tent in en stond dus helemaal vooraan😂) en Slipknot.
Ook Boys Noize, frank carter (zooo vet), wargasm was een geweldige chaos, en while she sleeps, allemaal heerlijk Underworld was vet, maar te veel oude ongezellige mannen die echt de sfeer drukte.

Helaas waren een aantal dingen die wat tegenvielen; Nova twins (slecht afgesteld geluid), AM en BMTH vond ik mwah. Sean Paul was zó slecht, maar lekkere sfeer en uurtje hitjes pompen. Ooh en ik had Kate ryan gezien bij Kwijt Trek System (ofzo) haha, heel die tent los.

Enfin, de sfeer vond ik zo goed en relaxed, toiletten goed geregeld en lekker gegeten. Cote bizar was zoo leuk en goede sfeer ook. Camping comfy was geweldig, lekker elke ochtend mn haar en make up laten doen en 2x een massage geboekt haha.
We hadden wel geluk gehad met de temperatuur ‘s nachts denk ik he? Relatief warm.

We hebben al besloten volgend jaar weer te gaan in elk geval🤩

3 likes

Ah tof dat je Wargasm gezien hebt! Een van de dingen waarvan ik wel echt baal dat ik ze gemist heb. En wow ik wist helemaal niet dat camping comfy zo intens was? Klinkt wel heeel chill zeg. Wij stonden nu op relax omdat het maar een nachtje was maar mocht ik volgend jaar het weekend gaan (denk het wel) ga ik iig voor chill want voor meerdere dagen lijkt dat heen en weer met die bus me wel heel onhandig

3 likes

Ohja Go_a was zo leuk! Ik kon het enkel horen vanop een afstandje maar vond hoe ze omgingen met het publiek zo schattig. En leek of er echt een hele goede sfeer hing.

Camping klinkt zalig! Ik ging met de mobilhome/camper maar niet op die belachelijk dure camping on wheels. Hadden in centrum Hasselt geparkeerd en daar fietsen gehuurd. Chill om van en naar het terrein te gaan én elke nacht een lekker bedje, heerlijke douche in de ochtend en goed ontbijt. Dus als 30+’er klaag ik ook niet over de omstandigheden haha. Denk dat ik de gewone camping niet meer zou overleven.

4 likes

Ja was echt leuk! Maar er zijn altijd dingen die je mist omdat het zoo veel is. Miste Palaye Royale bijv omdat ik in de rij stond voor die suffe secret room van bacardi :joy: PR klonk zoo goed ook!

Wie was jouw fave? marc rebillet ken ik bijv niet eens haha!

@trompeloeil ik ben ook te oud voor chill hoor😂 camping beviel ook echt bovenverwachting goed, maar een camper klinkt ook heel goed hoor!

1 like

Ohh lastig altijd, denk Stake of Aurora! Heel anders allebei maar echt goed beide en ook fijn publiek. Ik vond Arlo Parks ook echt heeel goed maar publiek vond ik daar iets minder, en Kelly Lee Owens was ook echt vet maar tegelijkertijd met Tame Impala en Underworld dus daar waren niet zo veel mensen, denk dat daar de ervaring nog wel toffer was geweest met een volle tent.

2 likes

Mijn werkschema was ook heeeel minimaal
15 uurtjes en alles einde ochtend-middag
Waar werkte jij?

Ohh ja dat is wel een chille shift! Ik zat in de randprogrammering (vanwege privacy maar even niet concreter dan dat haha) met maar een paar uurtjes per dag haha, dus dat was echt heel erg chill.

2 likes

Ook leuk toch!!
Vind die mensen die barshifts draaien snachts wel heftig
Hoe doe je dit

1 like

Honderdpro meer clusterfuck en heftiger/serieuzer vond ik

3 likes

En een van die gasten die zijn crew shirt verkocht voor 400 dollar, dus god weet wie uiteindelijk crew was :see_no_evil: wel heel heftig om te zien hoe onveilig het daar was voor vrouwen

1 like

Wow Lowlands was zo leuk :heart_eyes: Stromae niet helemaal afgekeken omdat we een beetje bijtijds naar huis wilden, maar duidelijk op 1. Geweldige show! Tash Sultana vond ik een mooie ontdekking. Hen is een one person band en speelt alle instrumenten zelf en was heel toegewijd op het podium, zo mooi om te zien en heerlijke muziek. Dus op 2. Op 3 staat Goldband. Ik kende ze niet echt, maar het was een heel leuk feestje met aanstekelijke liedjes. Verder van alles en nog wat gezien: Fred Again, Eefje de Visser, Koffee, Ki/Ki, The Opposities, Sam Fender, The Kooks, Oscar and the Wolf, Pendulum, Suze IJó, Channel Tres, Philo Louzolo, Sevdaliza, Palaye Royale, Gayle, Soichi Terada.

De sfeer was echt heel goed. Er waren niet heel veel grote buitenlandse artiesten, maar je merkte duidelijk dat het publiek gewoon helemaal los wilde na drie jaar geen LL en dat was echt heel leuk. Maar die rijen overal :sob: Er stonden veel te weinig wc’s en ze waren vaak smerig. Ook weinig zeep, al had ik gelukkig handsanitzer en babydoekjes mee. Ook de douches op camping 0 waren ruk bij de dames, kwam bijna geen water uit. En volgend jaar wil ik echt op camping 5 of 6 staan (of een huisje huren), want we stonden achteraan op de parkeerplaats en moesten 50 minuten met zware bagage lopen. Zaterdag ben ik doorgegaan maar om juist een beetje krachten te sparen dacht ik ik ga vrijdag om 02:00 uur naar bed, maar lag alsnog tot 04:30 wakker door het gedreun van het terrein (ondanks oordoppen). Dus beter een rustigere camping of natuurlijk gewoon accepteren dat je twee dagen weinig slaapt :wink:

Weekend is echt voorbij gevlogen zeg! Heb ook nieuwe mensen ontmoet door de vrienden met wie we zijn gegaan en ga binnenkort met ze afspreken. Erg geslaagd en ben zo blij dat we zijn gegaan! Vandaag weer aan het werk. Was gisteren wel erg brak maar ben gelukkig redelijk bijgekomen en ben nog steeds aan het nagenieten :heart:

Voor wie bepaalde concerten wil terugkijken:

5 likes

Ik vond fever333 heeeel tof en Dadi freyr was zo aandoenlijk. Stromae ook heel mooi, opposites groot feest, AM beetje saai. Altın Gün heel leuk.

Vrijdag gewerkt op camping 0, was pittig met dat weer.

1 like

Dat Goldband is voor mij echt de Toppers-versie van 2022.

15 likes