Festivaltopic

Ja echt zo mee eens. Of zoals mijn vriend het omschreef: Snollebollekes voor hipsters

4 likes

Ik vond Stromae echt een van de saaiste acts van heel Lowlands. Op een paar nummers na alleen maar slome liedjes, vond het echt een tegenvaller.
Bij Arctic Monkeys viel het me op dat echt veeeeel mensen weg liepen. En terecht ook, ze maken goede muziek maar het zijn echt geen entertainers.

Ik vond Froukje een heel leuke verrassing! Kende haar nog niet, maar dat was echt een goede show :fire: En ik heb zo ontzettend gelachen bij Captain Keiths Pirate Fest op zondagavond. Hele bomen kwamen de tent in :joy:

1 like

Ahh jaloers dat je fever gezien hebt! Ik mis ze steeds als ze in NL zijn ): Wel letlive een aantal keer live gezien en dat was ook heel vet altijd :heart:

2 likes

@kali en @Luipaard gelukt?

Nee ik dacht dat ik een account had, maar blijkbaar niet?
Maar misschien haalt iemand anders nu voor me. Die biedt het net aan, dus ff kijken of dag nog lukt

2 likes

Oh! Hoop het, dit kan je niet missen.

Trouwens nog iemand naar Ground Zero dit weekend?

2 likes

Gaat dit over camping 6 op LL? Niks van mee gekregen :sweat_smile:

Ja alsnog gelukt :partying_face::partying_face:

Meeting met zn 3en @kali

Ik denk dat ik alleen in de early (en miss millenium) te vinden ben :joy:

2 likes

Ik heb ook een lowlandsdip :smiling_face_with_tear:. Go-A en tash sultana waren mijn onverwachte hoogtepunten. Leuke buren ontmoet ook maar geen insta uitgewisseld en ze zijn onvindbaar met alle info die ik wel van ze heb : (

1 like

Wat kut! Dit was in 2018 ook al gebeurd op camping 7, toen kwam ik rond 6 ‘s morgens terug op de camping en waren ze allemaal tenten aan het weghalen.

Dit jaar niet helaas maar Ground Zero is wel echt mijn favoriet :metal: volgend jaar maar weer proberen. Het lijkt wel alsof veel dancefeesten qua muziek veel milder/commerciëler worden. Vooral eind festivalseizoen

1 like

Vind je ground milder qua line up?

Nee Ground Zero zeker niet! Maar Dancevalley had nog maar een hardstyle stage bijvoorbeeld, in mijn herinnering was dat veel groter vroeger.

1 like

Hahaha, oke ik begrijp de link met ‘verbroederende feestact’ ergens wel (@ vriend van) @Lemongrab en @Lula :wink: Maar inhoudelijk zijn er natuurlijk wel wat verschillen. De Toppers zingen volgens mij vooral covers en daardoor ook veel in het Engels, de Snollebollekes maken hardstyleachtige muziek met teksten die alleen maar over feestvieren gaan. Goldband mixt verschillende stijlen zoals pop, rock, rap, '80’s en dance, zetten die stijlen bewust ludiek/ironisch in en maken hier en daar nummers die in elk geval nog ergens over gaan (stemmen op een vrouw, post-corona leven, waarom je niet bang moet zijn voor de dood etc). Ik denk dat de vergelijkingen die zijn gedaan de band op muzikaal vlak dus wel wat te kort doen, maar ik begrijp uiteraard dat het NMSVPE kan zijn :wink:

11 likes

Ohhh zo gezel! Nou dan gaan we elkaar daar nog zien :partying_face::partying_face:

Ik ben (zoals te zien op m’n foto) groot monkeys fan maar vond het inderdaad wat tegenvallen op LL. Zijn nooit entertainers geweest maar meestal knallen hun nummers genoeg en nu leek het alsof ook de oude/hardere nummers in slomo werden afgespeeld en was het gewoon een beetje saai? Alex Turner leek er ook 0 zin in te hebben.

Verder nog steeeds aan het nagenieten van LL, Fred again en Go_A grote favorieten. Rufus du sol, jungle, tash sultana, daphni, oscar & the wolf, Froukje, Sam Fender… zo genoten.

8 likes

Natuurlijk, ground sla ik nooit over :heart_eyes:

4 likes

En over dat als je maar lang genoeg volhoudt bij een vrouw die nee zegt het vanzelf een ja wordt toch?

2 likes

En coke en katers, ook diep. Van de 10.000 mensen die staan te springen hierop staat minimaal 9900 daar gewoon eraan te zijn en voor het feestje, niet omdat ze zo politiek geëngageerd zijn. En dat is helemaal prima, maar ik vind het bullshit om te doen alsof het meer is dan dat.

Ja rare timing idd, het concert na Lowlands was ook de eerste waar ze een nummer deden van het nieuwe album (dus voor hij was aangekondigd). Wist niet dat dat was afgesproken, dan is het wel extra raar!